Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweekje lowriders rudelaris x santa maria op cocos

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

eerste kweekje lowriders rudelaris x santa maria op cocos

Korting op 420shop
    Hoi, ben 20 maart begonnen met het ontiekem van 3 x zaadjes gewoon om eens te proberen wat deze zouden gaan doen.

Ben niet van het op watten etc nee gewoon zoals moeder natuur het heeft bedoeld dus hup id stekgrond,deze kwamen met de temp van 23 gr in huis al na 2 dagen alle 3 boven maaiveld in een mini kasje en groeien verder zonder lamp. nu staan ze gezamelijk in een flinke emmer met cocosaarde en moet zeggen zie de potentie al wel
    al ben ik maar onervaren het gaat mij om de lol en het nieuwe op cocos waar ik nog nooit mee heb geplant.

Ben hier gezegent met een mooi balkon op het zuiden en nu na ruim 3 weken verder meen ik al de eerste trichomen te hebben gezien <autoflowers>
    correct me if im wrong ook gaan de 10 weken van zaaien en oogsten wel kloppen denk.

nogmaals is dit mijn eerste kweekje buiten met autoflowers die lekker klein blijven en puur het moeten gaan doen van het zonnetje... dus comments en of adviezen zijn welkom....

en nu mijn trotse resultaat na ruim 3 weken van zaadje tot nu

groeten aan dit forum
    Attached Files
    Last edited by lyra49; 17 April 2013, 20:28.
    sigpic

Re: eerste kweekje lowriders rudelaris x santa maria op cocos

ziet er leuk uit!

Comment

w11.jpgbedankt!

kan iemand mij vertellen of op deze foto het geslacht zichtbaar is? dacht het wel maar????
      sigpic

Comment

Jup, het is een dame. Maar ze zien er wat ondervoed uit. Of die lichte kleur komt door de verlichting..
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

mooi de eerste dame van de 3....ondervoed? zou kunnen staan enkel op cocos.

wel is de foto vanmiddag buiten genomen al ben ik ook wel van mening de lichte kleur van de blaadjes.
          ik heb nog niets aan de voeding ed gedaan omdat ik dacht dat autoflowers geen extra voeding nodig hebben vanwege de korte cyclus

wat zou ik er bv kunnen bijvoeden? tomaten voeding lees ik ook wel

alvast bedankt
          sigpic

Comment

Cocos is over het algemeen leeg. Zonder voeding dus, ook al staat dat op de verpakking. Tomatenvoeding is prima, buxusvoeding ook merk ik, Pokon biologische fruitmest ook.. Zo kan ik nog wel 'n uur doorgaan
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Zien er leuk uit!Je hebt zo te zien betere start dan ik :p
              Maar bij mij beginnen ze nu ook wel beetje beter er uit te zien met tl er boven!
              Maar veel suc6!
              En ik zou idd wel beetje bijvoeden!
              Vind moeder natuur vast niet erg
              Het is geel en je ziet het niet?! Een banaan om de hoek!

Comment

nog wat bijvullen tot aan lobblaadjes verder zien ze er goed uit succes

grtz

Comment

gaat dus tomatenvoeding worden om het te proberen daar zichtbaar veranderingen in te zien...lijkt mij de meest veilige

verders zie ik geen gekke dingen wel de flinke groei speurt nu met het zonnetje
                  idg bedankt

grt
                  Last edited by lyra49; 19 April 2013, 12:49.
                  sigpic

Comment

voor de liefhebbers nog wat zonnige foto's en groei van de dames.
                    zijn nu 4 weken oud lekker buiten op balkonnetje

MR Bullet opgevolgt en aarde tot de lob blaadjes bijgevult...tevens zelf gestookte brandnetel juice gegeven en kijken wat dat gaat brengen de komende dagen....

groeten en een fijn weekendw16.jpgw17.jpgw18.jpgw19.jpgw20.jpgw21.jpgw22.jpgw23.jpgw24.jpg
                    sigpic

Comment

hey ,
                      ziet er ok uit ga dit zeker komen kijken hoe dit verder gaat succes !

grtz

Comment

waarom geen aparte potten ? denk dat je plek tekort zal hebben ,voor de rest zien er er goed uit veel succes verder

Comment

Kokos prima medium, wel bij gaan voeren nu.

Comment

Die witte haartjes heten trouwens pistils, de trichomen zijn veel kleiner en zie je later als minuscule druppeltjes op de topblaadjes.
                            Lekker in het zonnetje, voeding erbij en dan heb je zo een hele emmel vol.
                            Die 10 weken zou ik niet te veel op focussen
                            Succes !
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hier zet ik ook even een stoel, op naar die mooie zomer
                              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                              Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Bezig...
                              X