Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweekje lowriders rudelaris x santa maria op cocos

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    eerste kweekje lowriders rudelaris x santa maria op cocos

    Succes

    Comment


      #17
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #18
        Re: eerste kweekje lowriders rudelaris x santa maria op cocos

        Comment


          #19
          Re: eerste kweekje lowriders rudelaris x santa maria op cocos

          oei haha ja weet het 3 in 1 pot maar gaat mij niet om het vele of de grote van de planten.
          heb dit puur qua ruimte gedaan die ik dus niet te veel heb helaas....honden,kat kinderen, vrouwlief en mezelf met plantjes die alle op het balkon vd zon willen genieten...vandaar

          Tuurlijk wel hopende op een lekker rokertje al is het niet veel

          op aanraden en het dagelijks bekijken naar de dames toch maar besloten te gaan voeden met organische mestkorrels npk 5-4-4 die ik eerst heb geweekt in lauw water
          Plantjes vonden dit fijn steeds meer pistels zichtbaar en groener lijkende blaadjes...moeilijk te berekenen hoeveel benodigt was dus ben voorzichtig begonnen 5 gr ong
          dit even aankijken en evt nogmaals vd week de hoeveelheid npk toevoegen met regenwater heb begrepen dat dit beter is.

          Na dit proef kweekje op het drukke balkon hier, ga ik weer zaaien maar dan van een andere lowrider soort. Wel met het zelfde medium ook weer om te kijken wat dat dan gaat doen,das de volgende gedachte alweer.

          Had graag wat stekjes genomen van de x santa maria's maar dat gaat niet lukken omdat het autoflowers zijn das de keerzijde helaas.

          nog wat foto's vd week genomen en later zal ik er nog wat posten om het verschil qua voeding te kunnen vastleggen...

          evt tips of aanmerkingen altijd welkom!w25.jpgw26.jpgw27.jpgw28.jpgw29.jpgw30.jpg

          groeten


          sigpic

          Comment


            #20
            Re: eerste kweekje lowriders rudelaris x santa maria op cocos

            zien er goed uit! helaas van de ruimte maar ja , is heel begrijpelijk. mooie foto's! heb je trouwens ook het gevoel dat als er 1 groter is dan de rest, dat je denkt van: "leuk dat jij zo mooi groeit, maar waarom doen die andere dat niet?"

            Comment


              #21
              Re: eerste kweekje lowriders rudelaris x santa maria op cocos

              ik zou ze niet met 3 bijeen zette ze

              Comment


                #22
                Re: eerste kweekje lowriders rudelaris x santa maria op cocos

                ja idd! maar zie de andere wel bijtrekken...de grootste is de mooiste maar alle drie krijgen ze even veel aandacht hoor

                moet wel zeggen had 3 zaadjes besteld en gek genoeg 3 x verschillend van formaat,mss vandaar het hoogte verschil...de kleinste vd 3 heeft ook mutant blaadjes net na het ontkiemen en heeft nu pas als laaste haar pistels laten zien....weet idg wel dat het zekers 3 x dames zijn dus ben gelukkig

                sigpic

                Comment


                  #23
                  Re: eerste kweekje lowriders rudelaris x santa maria op cocos

                  dat is altijd een opluchting, als het alle 3 dames zijn ik ben benieuwd!

                  Comment


                    #24
                    Re: eerste kweekje lowriders rudelaris x santa maria op cocos

                    hallo, hier een kleine update van de plantjes....ben 4 dagen geleden begonnen met het voeden op cocos wat dus mijn medium is
                    hieropvolgend best progressie ondervonden.

                    De middelgrote vd 3 is flink aan het inlopen tov de grootste BETER!! dus NPK bio 4-5-5 korrels die ik eerst heb geweekt heeft goed gedaan ondanks het niet zo beste weer vd week...oke 2 dagen heerlijk maar in april pff

                    tevens een knoflookje geplant in het bakje om straks hopelijk geen of minder ongewenste gasten te ontdekken,althans de theorie.

                    rest nog wat foto's al is het wat veel belicht vandaar de lichte kleur

                    groeten fijn weekend en tot update...w31.jpgw32.jpgw33.jpgw34.jpg
                    sigpic

                    Comment


                      #25
                      Re: eerste kweekje lowriders rudelaris x santa maria op cocos

                      wat een super mooie dames!
                      goed bezig!
                      laat je ze trouwens in deze pot? aangezien het straks aardig krap word voor de wortels..

                      succes nog
                      sigpic

                      Comment


                        #26
                        Re: eerste kweekje lowriders rudelaris x santa maria op cocos

                        mooi hoor
                        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                        Comment


                          #27
                          Re: eerste kweekje lowriders rudelaris x santa maria op cocos

                          Oorspronkelijk geplaatst door joekie View Post
                          wat een super mooie dames!
                          goed bezig!
                          laat je ze trouwens in deze pot? aangezien het straks aardig krap word voor de wortels..

                          succes nog
                          thanx! ja heb wel zitten twijfelen om over te potten, maar ik doe het maar niet omdat het autoflowers zijn die houden daar niet zo van heb ik me laten vertellen.
                          wel ga ik ze ombuigen naar de buitenkant vd emmer zodat ze straks meer licht zullen vangen,dmv een elastiekje oid.

                          we gaan zo maar door
                          Last edited by lyra49; 27 April 2013, 18:18.
                          sigpic

                          Comment


                            #28
                            Re: eerste kweekje lowriders rudelaris x santa maria op cocos

                            w38.jpgw39.jpg vandaag weer bezig geweest...planten met elastiekje voorzichtig omgebogen
                            zal wel vorm van cascade gaan krijgen dus hopelijk meer licht straks in de bugget

                            groetenw35.jpgw36.jpgw37.jpg
                            Last edited by lyra49; 28 April 2013, 11:26.
                            sigpic

                            Comment


                              #29
                              Re: eerste kweekje lowriders rudelaris x santa maria op cocos

                              Nice, Ik hoop dat het bij mij ook zo mag verlopen

                              Comment


                                #30
                                Re: eerste kweekje lowriders rudelaris x santa maria op cocos

                                beste allemaal,

                                vandaag even wat foto's gemaakt van de dames....staan nu in bloei zie met de dag meer witte pistels ontstaan.
                                zal nog wel een paar weekjes overheen gaan voordat ik mag testen <kan niet wachten> zekers nu de geur je tegemoet komt ruikt super!!

                                vandaag krijgen ze ook weer water en voeding das alweer bijna een week geleden...ik geef dan ong een liter water met voeding en laat het teveel gewoon weglopen onder de emmer uit.dat water geven vindt ik het voordeel van cocos
                                maar dat is ieder zn mening...voorlopig doen ze het goed ik ben happy

                                groeten w43.jpgw44.jpgw45.jpgw46.jpg
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X