Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bangbang's wiettuintje 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Bangbang's wiettuintje 2013

bij mij zijn ze alle 3 uitgekomen... (gekocht bij azarius)

Comment

Oeps, er ging iets mis. Je bent helaas naar een pagina geleid die niet (meer) bestaat. Naar wat ben je op zoek? We helpen je graag verder.

Informatie over de vrouwelijke zaadjes.
      De kans dat je bij ons een vrouwelijk zaadje koopt is 99% zeker. Die 1% is omdat het toch zo kan zijn dat het een mannetje is, maar de kans is zo goed als uitgesloten.
      We kunnen geen zaden tegoed geven als blijkt dat de plant toch mannelijk is. Wij lopen dit risico met inkopen namelijk ook. Dit geldt ook voor het ontkiemen, dit is nooit te garanderen. De fabrikanten die ons de zaden leveren voeren constant controles uit over de kwaliteit van de zaden. De kans dat wietzaadjes niet ontkiemen is te verwaarlozen.

Comment

Buitenkweek 2013:
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ettuintje-2013

Comment

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Heb je Tim verwezen naar dit topic ?
            Hij heeft hier op JD ook een account namelijk.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@QnQ nee, had niet verwacht dat hij ook op JD zou zitten, ik zal hem nogmaals mailen en hem verwijzen naar mijn kweekverslag! Bedankt voor de tip.

@LR2 ik snap ook de gedachte van wietzaadjes.nl met al die prutsers die ertussen zitten en dan gaan mailen dat hun zaadjes niet uitkomen. Misschien wel een goed idee van je om Sweet Seeds even een mail te sturen. Verder kan wietzaafjes er natuurlijk niks aan doen, maar het is wel hun verantwoordelijkheid en dat moeten ze ook wel moeten laten blijken.

Verder ook net even wat nieuwe zaadjes besteld, ergens anders natuurlijk! 5x Big Bang van Greenhouse + 5x bleuberry huismerk (dutchheadshop) + 5x Green-O-Matic van Greenhouse. Allemaal zijn het autoflowerd. Wanneer ze binnen zijn kom ik weer met een update van de plantjes en foto's van de nieuwe zaden. Wat vinden jullie van de keuze van me nieuwe zaden?? Ervaringen?
              Buitenkweek 2013:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                Heb je Tim verwezen naar dit topic ?
                Hij heeft hier op JD ook een account namelijk.
                In dat geval: dag Tim. Een extreem tevreden klant hier! Keep up the great work.

mobile message

Comment

Comment

Er is niet veel gebeurd de laatste dagen voor een update, daarom maar even een foto geschoten van Auto Bomb in het lekkere zonnetje ( hoe vinden jullie hem erbij staan?) oja verder geen reactie meer gehad van wietzaadjes.nl dus dat verhaal is ten einde!
                    035.JPG
                    (vanavond zal ik foto's maken van de anderen, had weinig tijd)
                    Buitenkweek 2013:

Comment

hoeveel heb je nog want ik wil wel beginnen met kweken... als je niet aan newbs wil sturen vindt ik dat goed p.s. als op me replied kan je dan ook effe helpen met wat ik echt nodig heb.. thx .....
                      EDit: ik reageer op max390, (srry ben nog niet zo bekend op dit forum)

Comment

Update #5

6-5-2013:
                        Eerst wil ik Max390 super bedanken voor zijn cadeautje! Super bedankt, iemand die met je mee leeft. Verder had hij de zaden ook heel netjes verpakt. ( 1x Hollands Hope 2x Big Devil 2x Diesel Ryder 1x Big Bang)
                        038.jpg

Deze zaden heb ik gisteren in de aarde gestopt, deze keer niet eerst laten ontkiemen tussen watjes, maar deze keer gewoon de natuur zijn werk laten doen! Dit zag er als volgt uit: (Heb dezelfde soort aarde gebruikt als de vorige keer met de zaailingen).
                        010.jpg011.jpg
                        Ik verwacht vandaag nog een ander pakketje met zaden, die ik net had besteld voordat Max390 zijn zaden binnen kwamen. Daarom zal ik ook guerilla gaan kweken deze zomer. Hier over laat ik later nog wel meer weten.

Verder nog wat foto's van de planten hoe ze er gisteren bij stonden: (v.l.n.r: Auto Bomb, Diesel, White Widow)
                        013.jpg014.jpg007.jpg

Vraag:
                        Wat betekend het als de blaadjes helemaal naar boven gaan staan (geen krul)?

Tot de volgende keer!
                        Attached Files
                        Last edited by bangbang10; 7 May 2013, 16:49.
                        Buitenkweek 2013:

Comment

Keep up the good work Bangbang! Bang that shit up!

Comment

Fijn om te horen.
                            Nog veel grow plezier gewenst.

Keep it Purple,
                            max390

Comment

goed bezig!

Ik vind het altijd leuk om te zien hoe mensen er zo in verdiept zitten.

gr. BB
                              The question isn't who is going to let me; it's who is going to stop me.

Comment

Vraag:
                                Wat betekend het als de blaadjes helemaal naar boven gaan staan (geen krul)?
                                Dat betekent dat ze er zin in hebben en van de zon genieten. Zoek maar eens een time-lapse op youtube, net voor de lampen aangaan staan ze al met hun blaadjes te pronken.
                                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
                                X