Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rookie Buitenkweek 2013

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Rookie Buitenkweek 2013

    Korting op 420shop
    Hallo,


    Dit jaar gaan we beginnen aan onze eerste (buiten)kweek. We dachten 2 weken geleden van, ja, het word is tijd dat we dat doen nu we tijd hebben. Ik heb niet teveel info opgezocht voor dat ik de zaadjes ben gaan kopen. Ik heb uiteindelijk voor deze gekozen: http://sensiseeds.com/en/cannabis-se...ds/outdoor-mix

    Het is een mix van :

    Early Girl
    Early Skunk
    Ruderalis Skunk
    Ruderalis Indica
    Guerrilla's Gusto

    Allemaal buitentypes en goed voor onze regio.

    Vandaag 19/04 zijn de zaadjes aangekomen, ik ga ze tussen 2 watten zetten zodat ze ontkiemen. Ik ga zowiezo dagelijks fotos posten.


    Tips en tricks zijn welkom aangezien wij 0,0 ervaring hebben. We moeten echt alles opzoeken van dag tot dag

    #2
    Re: Rookie Buitenkweek 2013

    Ik ga het in 2 delen doen. 13 nu en de 12 anderen binnen 14 dagen.

    Zaadjes zijn aan het ontkiemen, spannend

    Comment


      #3
      Re: Rookie Buitenkweek 2013

      Drie jaar lang heb ik enkel met sensiseeds gekweekt. Die ruderalis indica gaat een knaller worden, mooie compacte toppen! Hangt ook een flinke knock-out stoned aan vast. Ik trok de eerste twee jaar bijna een halve kilo oogst per plant. Wel aan de vroege kant gaan oogsten, want rot gaat er hard op wanneer het eenmaal toeslaat.

      Dus ik kijk met je mee
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: Rookie Buitenkweek 2013

        ik ga je al zeker volgen, veel succes !

        Comment


          #5
          Re: Rookie Buitenkweek 2013

          Ik ga je ook zeker weten volgen, zeer benieuwd naar deze mix zat vorig jaar zelf ook aan te denken deze te gaan halen.
          De Guerilla Gusto mwahh niet zo lekker wietje en komt ook niet zoveel vanaf.
          Verder wel een mooie plant!
          Ben benieuwd!
          Maak er wat van en succes!

          Comment


            #6
            Re: Rookie Buitenkweek 2013

            Had er 13 laten ontkiemen er zijn er 4 niet uitgekomen. Ben dan van die pads gaan kopen voor ze een 2e kans te geven maar dat heeft niet zo hard geholpen denk ik.

            Hier de plantjes zelf na 4 dagen in de aarde te zitten.

            WP_000037.jpg
            WP_000038.jpg
            WP_000039.jpg
            WP_000040.jpgWP_000041.jpgWP_000042.jpgWP_000043.jpgWP_000046.jpgWP_000047.jpgWP_000048.jpgWP_000049.jpg

            WP_000045.jpgWP_000050.jpg

            Deze zijn echt later dan de anderen, geen idee waarom..

            WP_000044.jpg

            Dit is wel een speciaaltje , toen ik ze heb laten ontkiemen zijn ze een koppeltje gaan vormen en waren volledig samengegroeid. Ik heb ze maar samen gelaten. Waarschijnlijk zal er wel eentje dood gaan toch? Liever dat dat beiden kwijt te spelen.




            Mijn planten zitte voor het moment aan een raam, het is constant gewone kamertemperatuur. Heb ze eerst in doorzichtbare folie gezet zodat er een 'serre' effect gevormd werd en dat de vochtigheidsgraad vrij hoog lag. Is dit nog steeds nodig? En hoe zou ik dit weer kunnen faken?

            Zou ik al speciale boosters kopen of is dit nog te vroeg?
            Last edited by aDv; 28 April 2013, 19:26.

            Comment


              #7
              Re: Rookie Buitenkweek 2013

              Leuk spul heb je blijkbaar volgens de twee kenners. Ben benieuwd.
              Nee je moet je jonge net uitgekomen zaailing niet in de "serre" zetten. Eenmaal boven de grond lekker in de zon ermee, liefst buiten maar houd de temp nog wel in de gaten. Voor het raam zullen ze zich gaan strekken omdat ze licht willen. Vochtige lucht is minder belangrijk voor een verse zaailing.
              Nou al een booster? Wortelstimulator misschien maar zeker geen groeispul. Ze hebben de eerste paar weken maar weinig voeding nodig.

              Succes met je kweek!

              Comment


                #8
                Re: Rookie Buitenkweek 2013

                heb ook ooit eens zo'n tweeling gehad & die overleefden beiden vlotjes. als ze het volhouden kan je ze m.i. wat uit elkaar leiden met stokjes en strips. kwestie van maximale hoeveelheid licht toe te laten en plant open te houden ifv luchtvochtigheid.

                succes!

                Comment


                  #9
                  Re: Rookie Buitenkweek 2013

                  hey,
                  leuk topic over de sensi mix, ik hoop dat er veel damens bij zitten..dan hou je er zeker nog aardig veel aan over ,.suc6
                  grts bio

                  Comment


                    #10
                    vroeg

                    Comment


                      #11
                      Re: Rookie Buitenkweek 2013

                      Oorspronkelijk geplaatst door JiMBR0wsKi View Post
                      Leuk spul heb je blijkbaar volgens de twee kenners. Ben benieuwd.
                      Nee je moet je jonge net uitgekomen zaailing niet in de "serre" zetten. Eenmaal boven de grond lekker in de zon ermee, liefst buiten maar houd de temp nog wel in de gaten. Voor het raam zullen ze zich gaan strekken omdat ze licht willen. Vochtige lucht is minder belangrijk voor een verse zaailing.
                      Nou al een booster? Wortelstimulator misschien maar zeker geen groeispul. Ze hebben de eerste paar weken maar weinig voeding nodig.

                      Succes met je kweek!

                      Ben gewoon bang dat ze gaan sterven als ik ze buiten zet. En aangezien ik een week weg ben en die persoon vergeetachtig is kan dit wel zeer gevaarlijk worden

                      Comment


                        #12
                        Re: Rookie Buitenkweek 2013

                        gewoon een paar dagen overdag buiten zetten om te wennen aan de temp en dan net voor je vertrekt ze op hun plaats zetten .. ze zullen het overleven .. en hebben niks speciaals nodig, eens je terug bent heb je nog tijd te over om te gaan bijvoeden .. al is dat nog lang niet aan de orde.
                        als je de plaats hebt kan je ze dan in volle grond zetten ..en anders zullen ze best tot hun recht komen in grote potten.. kleine potten is voor binnen kweek onder lampen

                        Comment


                          #13
                          Re: Rookie Buitenkweek 2013

                          Ben net terug en ben eigenlijk niet tevreden met wat de persoon die ervoor moest zorgen gedaan heeft. Het zijn lange stengels geworden die vrij zwak zijn.

                          Hier een paar foto's:

                          [ATTACH=CONFIG]173108[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]173109[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]173110[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]173111[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]173112[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]173113[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]173114[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]173115[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]173116[/ATTACH]


                          Heb een tip gekregen om gewoon wat meer aarde in de pot te steken zodat de stengel wat ingekort wordt. Dan mijn plant hele dagen buiten zetten en 's nachts gewoon aan het raam. Ik ga nog niets van voeding geven want het is te vroeg.

                          Ik hoop echt dat het niet over is nu
                          Attached Files

                          Comment


                            #14
                            Re: Rookie Buitenkweek 2013

                            Geen nood kerel, gewoon ingraven tot de lob blaadjes ( ronde blaadjes ).
                            strekken doen ze in het begin altijd wel, a en niet te veel water geven.
                            komt allemaal wel goed.

                            ps ze staan er mooi bij hoor. kijk eens bij mijn verslag berry's balkon volle bak in de zon,
                            die staan dag en nacht buiten.
                            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                            The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                            Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                            sigpic

                            Comment


                              #15
                              Re: Rookie Buitenkweek 2013

                              Neerslag:
                              65656-Meteo.html?image=15daysprecipitation&ext=.png
                              Min Temp:
                              65656-Meteo.html?image=15daysmintemp&ext=.png



                              Dit is de weersvoorspelling van de komende 2 weken. Ik ga ze gewoon buitenzetten en een soort plexiglas maken zodat ze niet te nat worden.

                              Comment

                              Bezig...
                              X