Goeidag,
Ik heb een aantal jaren geleden een buitenkweek gedaan en ben iets te royaal geweest met voeding. Gevolg: alle vrouwtjes dood ! Dit jaar heb ik mij redelijk voorbereid en gaan we het beter doen
Inventaris:
Voor de Royal Danes
1x Pot 44liter
1x Speciekuip 65liter
1x Speciekuip 70liter
2x Pot 21liter
20x Royal Danes zaden ( gekregen van Melosma, bedankt!!!)
Plagron Royalty mix
PK 13-14
Voor de autoflowers (fem., van growerschoice.nl)
10x Pot 11liter
1x Pot 10liter
Plagron Royalty mix
PK 13-14
2x GC sweet mango
1x GC santa maria
3x GC amnesia
2x GC big northern x
3x GC critical jack
2x GC ed rosenthal superbud
5x GC grape mazar
-De autoflowers komen op het balkon te staan
-De Royal Danes komen in potten in de tuin te staan
Ik ben gisteren begonnen met het zaaien van 1x Santa Maria, 2x ed rosenthal en 5x grape mazar in een zaaibak. Midden mei ga ik bezig met de Royal Danes en wat andere autoflowers. Er zullen een aantal planten naar kennissen gaan en een aantal royal danes mogen het proberen in de vrije natuur. Groeivoeding moet ik nog kopen en ga ik alleen gebruiken voor de Royal Danes
Ik kom om de paar dagen met updates.
Kunnen de autoflowers na het ontkiemen direct naar buiten of eerst even een weekje op de vensterbank?
SAM_0557.jpg
Laters,
ROEG!
Ik heb een aantal jaren geleden een buitenkweek gedaan en ben iets te royaal geweest met voeding. Gevolg: alle vrouwtjes dood ! Dit jaar heb ik mij redelijk voorbereid en gaan we het beter doen
Inventaris:
Voor de Royal Danes
1x Pot 44liter
1x Speciekuip 65liter
1x Speciekuip 70liter
2x Pot 21liter
20x Royal Danes zaden ( gekregen van Melosma, bedankt!!!)
Plagron Royalty mix
PK 13-14
Voor de autoflowers (fem., van growerschoice.nl)
10x Pot 11liter
1x Pot 10liter
Plagron Royalty mix
PK 13-14
2x GC sweet mango
1x GC santa maria
3x GC amnesia
2x GC big northern x
3x GC critical jack
2x GC ed rosenthal superbud
5x GC grape mazar
-De autoflowers komen op het balkon te staan
-De Royal Danes komen in potten in de tuin te staan
Ik ben gisteren begonnen met het zaaien van 1x Santa Maria, 2x ed rosenthal en 5x grape mazar in een zaaibak. Midden mei ga ik bezig met de Royal Danes en wat andere autoflowers. Er zullen een aantal planten naar kennissen gaan en een aantal royal danes mogen het proberen in de vrije natuur. Groeivoeding moet ik nog kopen en ga ik alleen gebruiken voor de Royal Danes
Ik kom om de paar dagen met updates.
Kunnen de autoflowers na het ontkiemen direct naar buiten of eerst even een weekje op de vensterbank?
SAM_0557.jpg
Laters,
ROEG!
Comment