Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Buitenkweek 2013 autoflowers Think different & Northernlights
Re: Buitenkweek 2013 autoflowers Think different & Northernlights / bloei
hej, het is ondertussen al effe geleden dat ik heb gepost, vind er ook niet meteen de tijd voor (examens in zicht). Met de plantjes gaat alles goed, al had ik toch graag wat meer zon gehad
alledrie hebben ze bijna heel de week binnen achter het raam gestaan door het slechte weer, maar vandaag moesten ze toch echt wel naar buiten met die zon. het begon trouwens ook iets te aangenaam te ruiken in de woonkamer
sinds deze week staan ze alledrie in bloei, weet er trouwens iemand hoeveel AF's ongeveer nog groeien tijdens deze fase?
Ik ben ook aan het overschakelen van groei naar bloei voeding. deze week krijgen ze nog beide, maar vanaf eind deze week zou dit enkel bloei moeten worden.
ps. m'n bladluizenprobleem is ook helemaal van de baan door ipv m'n planten in te spuiten met anti-bladluisproduct, m'n potten zelf in te spuiten aangezien ik merkte dat de bladluizen toch via de pot op m'n planten kropen
Re: Buitenkweek 2013 autoflowers Think different & Northernlights
Het lijkt ondanks het slechte voorseizoen toch nog een goed jaar te worden!
Ik heb zelf ook twee dames buiten staan & sinds de zon is beginnen schijnen gaat het goed.
Nu begin ik wel wat te twijfelen of mijn bloempotten groot genoeg zijn, ik heb 2 lowryders in 5L potten staan. (je kan ze zien in mijn kweekverslag)
Iemand raadde me 10L potten aan, maar ik weet niet of dat wel nodig is (ze worden max 50cm hoog). Wat denk jij?
Examens zitten erop
zal nu terug wat meer tijd hebben om te posten,
alle drie m'n dametjes stellen het zeer goed
ik denk dat ze binnen een 2tal weekjes klaar zullen zijn :p
Alles word natuurlijk altijd wat mooier gemaakt, want dan moet alles echt wel perfect gaan, zeker volle grond en een perfecte zomer, helaas is het niet altijd zo... Het gaat zeker niet slecht hoor, ze staat er gezond bij
Grtz
Comment