Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
sweet n sour in peuker zijn tuintje(buitenkweek contest)
Re: sweet n sour in peuker zijn tuintje(buitenkweek contest)
Yo kerel,
Lachen om te zien dat ze ongeveer in het identieke stadium zitten als mijn sweet n sours. Zal morgen wat foto's schieten maar, mijn dames hebben alleen een bladprobleempje. De bladeren krijgen gele plekken en volgens mij hebben ze te weinig water gehad afgelopen dagen. Zal morgen fotos maken en ook hier een topic starten..
whats up growerz & smokerz
het is terug een week geleden dus hier zijn de dames
SANY0159.jpgSANY0160.jpgSANY0161.jpgSANY0162.jpg
dag 48 v/d groei
veel valt er niet te melden behalve dat ze wat gegroeid zijn sinds vorige week ze krijgen nog altijd evenveel voeding en dit 1 maal per week
Reguliere, vrouwelijke en autoflowering wiet zaden. Old school en nieuwe klassieke wiet zaden genetica. Vandaag bestellen = morgen in huis! Gratis verzending.
dit was het dan voor mijn wekelijkse update tot de volgende
Hoi Peuk,
Ja joh, kweet t, het zonnetje kan niet zijn best doen met continu die wolkenvelden.
Ze groeien in ieder geval wel, ook bij mij maar niet van harte.
Hebben de rupsen/slakken je plant aangevreten, hou ze goed in de gaten.
@ berry: ja berry genieten doen ze wel hehe
@cannavis:idd want binnekort hangt er niets meer aan die dames hehe zal sebiet eens achter wat slakkekorrels gaan en vanavond zal ik ze eens inspuiten met plant vitality
@hippie: ah de hippie ja groeien doen ze wel de ene dag wat rapper dan de andere maar zolang ze niet stil staan ben ik er gerust in hehe
@k1:ja dze lusten ze wel dat ze maar wat overlaten voor mij hehe
Yes, wat koperdraad om de stammetjes of beneden om de pot. Of vallen ze uit de bomen,
dat kan ook. Keep those fuckers out of there, ze zijn traag, maar vreten kunnen ze als de
beste
Effies een aantal dagen knallen met die zon, ook goed voor de bloei.
Comment