Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
sweet n sour in peuker zijn tuintje(buitenkweek contest)
Re: sweet n sour in peuker zijn tuintje(buitenkweek contest)
whats up growerz en smokerz
alle 4 de zaailingen zijn boven de grond dus vanaf morgen begint dag 1 van de groei ,voorlopig zullen de kleintjes 2weken aan mijn venster blijven staan daarna worden ze verpot en zullen ze sterk genoeg zijn om naar buiten te verhuizen
de eerste week krijgen ze iedere waterbeurt 1ml/L power roots SANY0145.jpg
dit was het dan voor mijn wekelijkse update tot de volgende
Reguliere, vrouwelijke en autoflowering wiet zaden. Old school en nieuwe klassieke wiet zaden genetica. Vandaag bestellen = morgen in huis! Gratis verzending.
whats up growerz & smokerz
door het slecht weer en weinig zon zijn de kleine sweet n sour's wat gestrekt maar geen nood binnen een week verhuizen ze naar hun definitieve pot en zullen ze buiten verblijven
momenteel krijgen ze iedere waterbeurt power roots
whats up growerz & smokerz
er is terug een week voorbij er zijn al 2 sweet n sours die ik heb verpot ,1 naar een 10l pot en de andere naar een 5l pot
ook is er 1 die ik heb weg gesmeten ze deed niet veel meer en haar eerste bladeren waren kapot aan het gaan de 4de sns moet ik nog verpotten dit zal binnenkort gebeuren
momenteel krijgen ze gewoon power roots met water want meer hebben ze momenteel niet nodig SANY0149.jpgSANY0150.jpgSANY0151.jpgSANY0152.jpg
week 2 dag 1 v/d groei
dit was het dan voor mijn wekelijkse update btw neem ook eens een kijkje bij de andere deelnemers
Comment