Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
sweet n sour in peuker zijn tuintje(buitenkweek contest)
Re: sweet n sour in peuker zijn tuintje(buitenkweek contest)
whats up growerz & smokerz
tijd voor een update
de 3 overgebleven sweet n sour's doen het goed ze zijn volop bezig met de groei er zijn nog geen tekens van problemen of beestjes dus laten we hopen dat het zo blijft
momenteel krijgen ze nog altijd gewoon water met wat power roots en enzymes
Hey peuker, leuk om te zien dat nog iemand anders ook bezig is met de sweet n sour soort. Mijn vrouwtjes zijn nog net in een vroeger stadium maar al wel klaar om over te potten naar de 30 liter bakken. Het zijn er 5 stuks waarvan een whorled phyllotaxy.ik ga je in ieder geval volgen!
@smowkie:thnx m8gonna keep them lady's green hehe
@groentesoep:is idd leuk zo kunnen we eens vergelijken ,ik zou zeggen zet je stoel er maar bij en welkom
@berry:thnx m8 of het bomen zullen worden weet ik niet ik ben van plan om ze zo klein mogelijk te houden ivm de buren hehe
jeeps hippie ja idd wat een klote weer maar ze staan lekker droog nee de mijne zijn nog volop bezig met groeien ik kan zelfs nog geen haartjes zien in de oksel maar die komen wel nog en dat van die wortel stimulator is te zien wat zegt de schema van je producten ? grtz
alle 3 de sweet n sour's doen het goed ,vorige week een eerste maal groeivoeding gegeven (2ml/L plagron terra grow) ook zijn ze getopt omdat ik ze zo klein mogelijk wil houden ivm de buren
Comment