Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Niet meer voor het raam doen is mijn advies. Die white widow had bijvoorbeeld pas 15cm kunnen zijn, met even veel blad en zonder ondersteuning. Maar al doende leert men! Zet ze maar gauw buiten, die potjes zijn snel te klein
En de 2 plantjes die nog binnen staan zijn de Big Bang Autoflower en 1 Special kush #1. IMG-20130514-WA0008.jpg
Ik ga de Big bang autoflower en die special kush #1 maandag (20-5-2013) ook in de volle grond planten.
Voor nu bewaakt mijn kat mijn tuintje en kunnen de plantjes genieten van het mooie weer. CAM00521.jpgCAM00437.jpg
Tips zijn altijd welkom!
Gr. BB
The question isn't who is going to let me; it's who is going to stop me.
Omdat de temperatuur op regenachtige dagen ongeveer rond de 6/10 graden zit zullen de planten niet hard groeien, ook kan het in mei nog vriezen/nachtvorst (ijsheiligen 11 tot 15 mei).
Dus houd het weer in de gaten als je de planten buiten zet.
Veel succes met kweek,
max390
Zolang ze nog in de groeifase zitten is dat niet zo erg...ze zullen gewoon weibig vooruit gaan.
Ik heb echter nu bloeiende auto flowers buiten staan en dan is dit aanhoudende slechte weer een ramp gewoon....
hey BB! heb net ff je fotos bekeken ziet er goed uit! Zou alleen niet teveel ondersteuning van stokken e.d. gebruiken, een zuchtje wind maakt de stam alleen maar sterker!! Zal je vorderingen blijven volgen! Greetz de jipster.
Zolang ze nog in de groeifase zitten is dat niet zo erg...ze zullen gewoon weibig vooruit gaan.
Ik heb echter nu bloeiende auto flowers buiten staan en dan is dit aanhoudende slechte weer een ramp gewoon....
mobile message
Is dat een tip om de Big Bang Autoflower maandag nog niet in de volle grond te plaatsen?
Bedankt Dejipster, Nicolasfvb en broer Budha54 ( haha )
Poepzak200,
Ja klopt, dat is elk jaar weer mijn zwakke punt geweest.
Ik zou niet weten hoe je ze niet te veel laat strekken.
Ik ga mischien ook nog:
- 5 Royal Caramels (RQS)
Maar als ik 't zover weet, stuur ik wel fotos op.
Verder was er laatst een kort stormpje, met bakken vol met water uit de lucht en een stevige wind.
Maar ze hebben het makkelijk overleefd. Dus mijn tip is voor iedereen om ze gewoon lekker buiten te zetten.
ziet er goed uit! ik weet niet wat voor korrels dat zijn, maar zover ik weet altijd zo'n 20-40 cm van je plantje afstrooien, dan kantie zelf zoeken voor voeding en wordt hij niet vergiftigd met slakkengif e.d. verder wens ik je veel succes deze zomer!
Comment