Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek White widow en Skunk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste kweek White widow en Skunk

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Eerste kweek White widow en Skunk

    Update: De White Widow zaadjes zijn allemaal al ontkiemd! De andere zaadjes echter (Skunk en gratis samples) niet... Veel teken van leven is precies niet.. Hoe lang kan dit duren?

    Comment


      #3
      Re: Eerste kweek White widow en Skunk

      Hallo ,
      Zaadjes kan je na ontkiemen en je wortel ziet van 1 cm in de grond steken max 1cm diep .
      Kan tot 10 dagen duren tot zaadjes ontkiemen tussen natte watten na 10 dagen mag je de hoop ver opgeven .
      Zaadjes best plantje in klein potje 2/3 liter in stekgrond .
      Na max een week herplanten te zien hoe snel het gaat herplant soms al na 4/5 je vult de grond aan tot de lobblaadjes dit terug rondom het steeltje met stekgrond .
      Als medium kun je mss beginnen met batmix zit alle voeding in voor zeker al eerste 6 weken .
      succes !

      Comment


        #4
        Re: Eerste kweek White widow en Skunk

        Sukses,k ga t hier volgen.
        Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

        Comment


          #5
          Re: Eerste kweek White widow en Skunk

          Thx voor de reacties! Heb net nog eens gekeken tussen de lunchpauze door.

          Stand van zaken na 5 dagen:

          -White widow: allemaal ontkiemd
          -Skunk: zie ik daar misschien toch al wat barstjes?
          -free samples (positronics en nog iets): 1 van de 2 ontkiemd

          Gelukkig zijn de white widows al goed gekomen, deze zijn het belangrijkste, de rest is maar opvulling !

          Straks fotootje!

          Comment


            #6
            Re: Eerste kweek White widow en Skunk

            Zo ff een update! De laatste tijd belachelijk weinig tijd gehad helaas...

            De meeste zaadjes zijn allemaal ontkiemd behalve 2 skunk zaadjes, dus heb er nu 7 in totaal.

            foto kopie 2.jpg
            De ontkiemde Positronics


            Ik heb ze dan maar gelijk in potjes geplant met zaai en stek grond gekregen van een vriend:
            Een vingerkootje onder de grond!

            foto kopie.jpg


            En plop daar gaat ie!!!

            foto.jpg


            Momenteel staan ze al 2 dagen op men kamer voor het raam.
            Ik probeer ze altijd vochtig te houden (zakken wel steeds een beetje in precies dus heb er al enkele keren wat grond bijgedaan...),
            maar ja hoeveel water hebben ze uiteindelijk nodig?

            foto kopie 3.jpg

            Comment


              #7
              Re: Eerste kweek White widow en Skunk

              Sukses ermee,ik geef zo'n kleintjes geen water,k besproei de grond er omheen een beetje,die hebben nog niet veel nodig.
              Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

              Comment


                #8
                Re: Eerste kweek White widow en Skunk

                Da's wel heel nat. 'Vochtig' is voldoende.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: Eerste kweek White widow en Skunk

                  Zo een weekje voorbij en helaas niet zo goed nieuws denk ik...
                  Er zijn maar 2 plantjes boven water gekomen... En ik vrees voor de andere.

                  Denk dat ze te nat hebben gestaan en waarschijnlijk zijn de zaadjes nog dieper weggezakt in het zand...
                  Voor de zekerheid toch enkele bij bestellen anders zal het maar een mager oogst worden.

                  foto3.jpg

                  foto1.jpg

                  foto2.jpg

                  Comment


                    #10
                    Re: Eerste kweek White widow en Skunk

                    succes smalle
                    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                    Comment


                      #11
                      Re: Eerste kweek White widow en Skunk

                      Net deze dan nog bij besteld:



                      Smaakt ook wel lekker!

                      Comment


                        #12
                        Re: Eerste kweek White widow en Skunk

                        lekker soortje!
                        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14
                            Re: Eerste kweek White widow en Skunk

                            Sorry voor het lange wachten, maar was dit topic eerlijk gezegd vergeten ! Stand van zaken is top!
                            Heb dus momenteel 5 planten staan (2 amnesia's, White widow, skunk en een Positronics). Deze laatste wist ik zelf niets van.
                            Ik dacht dat ik 2 WW had gepland maar blijkbaar is er eentje een andere (waarschinlijk het gratis zaadje Positronics). Deze staat trouwens al in Bloei en vol knopjes (semi-automatic?). Zal deze middag enkele fotootjes maken!

                            Nu hoe zit het eigenlijk qua snoeien en bijknippen etc..? Wat moet er gebeuren als een plant begint te bloeien?

                            Comment


                              #15
                              Re: Eerste kweek White widow en Skunk

                              Ondertussen enkele problemen gehad met de politie (niet persoonlijk, maar toch erg genoeg om het legaal te houden).
                              Heb dus momentele maar 3 planten staan (de rest staat bij andere mensen). 3 planten en 3 bewoners = legaal.

                              Blijkt dat er 1 plant (in mijn ogen) al klaar is. Denk dat het die autoflower is die ik gratis kreeg!

                              1.jpg

                              4.jpg

                              De meeste haartjes zijn bruin dus klaar om te oogsten of..?

                              De andere 2 White Widows zijn volop aan het groeien! Topweer hier in Belgie!

                              2.jpg

                              Als er iemand nog goede tips heeft om de planten onderhoudend te knippen?
                              En hoe oogsten jullie? Takken afknippen? En wat knippen jullie weg etc?

                              Comment

                              Bezig...
                              X