Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Heel goed, ze hebben een anderhalve week geleden last gehad van overvoeding. Dat is terug te zien op de foto's. Ik heb toen wat extra water gegeven om alles een beetje door te spoelen. Het is niet uitgebreidt en enkele dagen later heb ik getopt, wat goed gelukt is. De andere 4 wieden doen hun uitstekende best en dat ziet er ook goed uit.110613.jpg
Ziet en goed uit! Ik weet niet precies wat dat bovenstaande is, ik had (heb) ook Hollands Hope staan maar 2 ervan zijn kapot gemaakt. Ik heb wel weer nieuwe geplant, super mooi soortje lijkt het me. Succes ermee, en je hebt er een volger bij!
Na een tijdje druk geweest te zijn weer even een momentje kunnen vinden wat foto's te maken. De plantjes doen het aardig, wat last van ongedierte maar het blijft natuurlijk een stukje natuur. Daar maak ik mij niet teveel druk om. Een dame vliegt de laatste tijd de lucht in, met pot en al komt ze al aardig in de richting van mijn lengte (1.95m)
Je hebt nog een weg te gaan.
Het weer tot oktober is niet verkeerd.
1dag 16 graden soms regen.
Maar voornamelijk droog en 20 graden alsnog.
Dus laten we hopen dat die weersvooruitzichten kloppen.
Comment