Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
djw4 outdoors think different royal highness en roayl medic
Re: djw4 outdoors think different royal highness en roayl medic
Heb ik gezien, heb ik gezien, vanaf de eerste constructie dagen.
Ik reageer echter niet zo vreeslijk veel, ben een beetje schuchter.
Ik was die wild-kampeerder die achter in de serre lag te knorren op een opblaas matrasje.
Moet wel, ik woon een beetje ver, als ik kom kijken kom ik gelijk voor meerdere dagen.
Dit in verband met de herstel periode van mij 2CV
Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!
Gaat lekker m8! Die MS 13 wordt echt ginorm. Ga je die nog wel in toom houden?
Tomaten zien er ook goed uit. Had er laatst ook een paar uit mijn tuin. Zoooooo lekker. Heb wel veel last van gebroken takken bij die vleestomaten. Maffe planten kunnen gewoon geen vrucht dragen van een paar ons tot een halve kilo. Terwijl ze er wel aan komen
@ QnQ daar heb ik geen probleem mee. De ms 13 had ik een paar jaar geleden als wiet gekocht in koffieshop in dordrecht voor de wietpas en voor hij gesloten werd tot men had ms 13 gekocht wat zat er ook mee tussen de wiet zaadjes heb dan de volgende zomer een paar gekweekt 9 stuks waarvan 6 vrouwen en 3 mannelijk en pats prijs terug zaad. Nu ken ik het al wat beter als vroeger qua kweken mannelijk vrouwelijk. De achtergrond zelf van de plant ken ik niet, maar het is wel sativa overheersend van smaak ,dat is wel wat ik weet greets man
hier nog een paar foto van 2 clones van the doctor
Comment