Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buiten kweek 5x blueberry white

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: buiten kweek 5x blueberry white

ja ga ik doen. gistere heb ik ze laate vallen zit wel een scheur in het blad maar volgens mij staan ze der wel goed bij,
    kan ze nu al eigelijk over potte naar 15 litr potten met batmix er in of zou ik daar nog eff me wachten?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

fotos komen over paar dagen weer

Comment

oei dat is minder maar ze zullen het wel redden denk ik , in principe zou je ze al mogen verpotten naar batmix hoor de keuze is an jou als je vind dat ze sterk genoeg zijn en dat ze goed geworteld zijn zou ik er toch voor gaan en ze laten knallen

Comment

haha ik wil ze zeker laate knalen dan ga ik ze miss nu al over potten in 15 ltr en dan laat ik ze gewoon buiten staan als het te hard regend zet ik ze we onder afdakkie foto's zijn onder weg grts!

002.jpg008.jpg003.jpg004.jpg005.jpg006.jpg007.jpg zo de dames over gepot in 15ltr met batmix er in alleen moet morgen eff nieuw pot bestelen is wel spanned voor de eerste keer over potten je wilt alles so goed mogelijk doen de wortels zage der goed uit! en nu eff afwachte hoe ze reageeren hoop wel dat goed komt grts

Comment

moet ze niet te veel keer overpotten he , dit veroorzaak stress ! ik zou ze in die potten laten staan , behalve die 3 die in kleinere potjes zitten die zou ik in evengroote potten zetten als de rest , voor de rest zien ze er goed uit !en misschien wat hydro korrels bovenaan leggen (dit zorgt ervoor dat je grond niet zo snel uitdroogd) veel succes ermee
          oɴly deαd ғιѕн ɢo wιтн тнe ғlow ...

Comment

,ja ik heb perongelijk toen ze nog in die kleine potjes zaate heb ik ze om laten valen denk dat ze wel beetje gestrest zijn maar hoop dat het goed komt, jaa mot morgen tog eff potten halen die hydro korrels kan je die gewoon bij de tuin centrum halen? of mot ik naar de growshop,bedankt man!! en nu maar afwachte of ze gaan knalle grts

Comment

van 1 plantje hange de plaatjes en onderaan woord al beetje geel hier foto006.jpg

Comment

hydro korrel kun je idd in elke tuin centrum vinden , sorry voor de laate reply , maar kzit volgeboekt met werk :p succes verder met de planten , en hopen op goede weer !
                oɴly deαd ғιѕн ɢo wιтн тнe ғlow ...

Comment

okej man bedankt,, haha maakt niet uit, ja idd die zon mag van wel keer gaan schijne onderhand al week kut weer ben de heledag aant renne met die potte als het te hard regend,grts

Comment

so de dames zijn aardig gegroeid ik ging eff me plantjes bekijken en zag dat er een spinnenweb op me plant zat is dat erg heb het wel weg gehaald hier paar fotos020.jpg021.jpg022.jpg023.jpg024.jpg ik laat ze nu de hele nacht buiten onder de zonnescherm dat ze niet de heledag in de regen staan en heel graag hoor ik jullie reactie grts!!

alleen heb nog geen tijd gehad om hydro korrels te gaan halen doe ik van de week wel eff en hoop dat weer wat beter woord kut land ook

Comment

015.jpg016.jpg017.jpg022.jpg023.jpg024.jpg027.jpg025.jpg so weer een weekje veder vind wel vreemd kome steeds van die spinne op me plante ik haal ze der wel vanaf elkedag weer hoe jullie reacties graaag grtz

Comment

Bezig...