Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

en we zijn weg...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Comment


      Re: en we zijn weg...

      Sorry dan, mijn excuses!!

      Je plant ziet idd wat lichtjes, maak is foto van de vergeling dan?

      Comment


        Re: en we zijn weg...

        gaat niet heri...die staat bij mijn moeder haar vriend en ben nu niet daar!
        foto's zijn van dezenamiddag!

        Comment


          Re: en we zijn weg...

          Jammer van de vooroordelen gelijk weer!!!.
          Slaat op niks maargoed!

          Je moet ind beginnen met voeding cannavis
          Probeer het op de halve dosis te houden.
          Over 3/4 dagen staan jou plantjes weer mooi en groenig.

          Succes

          Comment


            Re: en we zijn weg...

            1)Voeding in de volle grond is nu echt niet nodig.als deze plant al n tijd op deze plek staat,en nu begint geel te trekken moet je het niet zien als n tekort aan voeding.eerder n blokkade die de opname van n,p of k belemmert.te wijten aan Ph van de grond of de ec. Beter strooi je maerl kalk.2)als deze plant in n te kleine pot gezeten heeft,zonder te hebben bijgevoed,en nu is overgeplant na de volle grond,zal ze wel bijtrekken.
            grtz

            Comment


              Re: en we zijn weg...

              Misschien heb je hier iets aan : http://growweedeasy.com/marijuana-symptoms-pictures

              In ieder geval smart ze vast te beschermen tegen meeldauw
              sigpic

              Comment


                Re: en we zijn weg...

                hmmz thx inti...
                blijkt een ijzertekort te zijn!
                alleen hoe los ik dat op in de volle grond...
                ben bij allemaal begonnen met groeivoeding te geven in de hoop dat het ijzer wat daar in zit het probleem bij de rest tegengaat...
                er is er nog eentje die dezelfde symptomen heeft alleen in een heel vroeg stadium.

                dan de foto's :


                grote groepsfoto :


                de rest heb ik via hier geupload dus mensen die de foto's groter willen zien moeten maar even klikken
                Attached Files

                Comment


                  Re: en we zijn weg...

                  zien der netjes uit !!

                  houden zo

                  groetjes
                  Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                  Comment


                    Re: en we zijn weg...

                    thx k1.
                    nu hopen dat de voeding zn werk doet en het tekort tegengaat

                    Comment


                      Re: en we zijn weg...

                      Mooi grote tuin voor de plantjes zeg, grond ziet er wel droog en hard uit maar als de wortels diep zitten zal het wel meevallen, en is de grond metteen goed voor volgend jaar.
                      Ga je ze ook verduisteren of laat je ze natuurlijk afbloeien?

                      Ben benieuwd naar de volgende fotos want bij deze maat gaan ze flink groeien.

                      gr

                      edit: is die lange plant trouwens een andere soort? Want die schiet er wel hoog uit
                      SLH. TRAINWRECK. WW. STEK.

                      Comment


                        Re: en we zijn weg...

                        @ rakker :

                        de grond is idd droog.daarom dat ik ze ook water geef aangezien het al meer dan 2 weken niet meer geregend heeft en toch best warm is.
                        volgend jaar ga ik er 12 zetten maar dan ga ik 12 speciekuipen ingraven met alles potgrond.
                        is ook makkelijker om een probleem op lossen gaandeweg...(kijk naar mijn ijzer tekort)
                        de 4 voorste zijn snowwhite's maar toch zien ze er allemaal anders uit in bouw,groei,geur...
                        pheno?
                        edit : ik ga ze gewoon afbloeien puur natuur...wel ben ik eraan aant denken om een zeil erover te gaan hangen met slecht weer!
                        maar dat ga ik nog even afwachten!

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        heb trouwens ook iets geinig opgemerkt bij mijn gefimde plant...
                        vanuit de fim vertrekken 3 hoofdtoppen en 1 van die 3 hoofdtoppen splitst zich opeens op en vormt er weer 2.
                        dus die fim heeft 4 hoofdtoppen!!(zoals het uiteindelijk hoort?)

                        Comment


                          Re: en we zijn weg...

                          Als je de foto's hier upload, en op de juiste manier in je post zet kunnen ze ook heel groot.
                          Je hebt nu alleen de foto's geupload, dan krijg je thumbnails.
                          Daarna moet je ze nog toevoegen aan je post, en dan kun je ze dubbelklikken en de grootte veranderen.
                          Tinypic is zo langzaam momenteel, dat Firefox niet eens de moeite neemt om ze te laden
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            Re: en we zijn weg...

                            zal er de volgende keer aan denken q.
                            thx voor de info.

                            btw : firefox is kut.
                            neem liever google chrome

                            Comment


                              Re: en we zijn weg...

                              Grond is perfect kleiachtig toch?

                              Houdt fijn de wortels warm dus in de koudere tijden haalt cannavis zijn voordeel ermee.
                              Staff.

                              Ps omtrent grond dit dit is allemaal onzin.
                              Ik heb planten gezien die op het goedkoopste van het goedkoopste gingen wie een raket.

                              Alsmede markster waar cannabis groeide op oude steenkool grond.

                              Comment


                                Re: en we zijn weg...

                                OG KUSH UPDATE!

                                yo medekwekers.
                                de OG's doen het na een achterstand door een voedingstekort terug goed.
                                althans ik zie dat ze groeien nu ze canna groei krijgen(halve dosis)
                                echt groot zullen ze niemeer gaan worden maar daar doen we het ook niet voor!

                                degene die het grootste is heeft zijn start in stekaarde gehad en de rest in gewoon tuinaarde als test.
                                zou ik de grootste toppen of het gewoon laten gaan zoals het gaat?

                                foto's :
                                IMG_1067.jpgIMG_1068.jpgIMG_1069.jpgIMG_1067.jpgIMG_1068.jpgIMG_1071.jpgIMG_1069.jpgIMG_1071.jpg

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                lol... heb blijkbaar iets verkeerd gedaan met uploaden via hier.
                                nu weet ik wel hoe het werkt dus volgende keer zal het niet meer gebeuren

                                Comment

                                Bezig...
                                X