Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cementkuip Kweek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Cementkuip Kweek

Korting op 420shop
    Dag Stoners!,

Ik dacht ik ga wat anders doen, een keer in een cementkuip kweken. Het is natuurlijk niet veel anders dan een hele grote pot, maar er staan nu 3 plantjes in.
    De 3 plantjes zijn allemaal Lowryders, of het nou mannetjes of vrouwtjes zijn dat weet ik niet omdat het regulier zaad is. Er zit gewoon aarde uit het maisland (Waar nu Tarwe of Graan staat) in.
    Heb die grond eerst ingewaterd met wortelstimulator en dat even een paar uurtjes laten trekken. Daarna heb ik de plantjes die als na minder dan een 20 uur waren ontkiemd er in gestopt. De dag er na zag ik al kopjes boven komen, en aan het eind van de dag waren de helmpjes al geloosd en kwamen er blaadjes tevoorschijn.

Ik zelf ben benieuwd wat deze plantjes als geslacht zullen hebben. Hopelijk vrouwtjes!. Ik ben ook zeker niet bang dat deze plantjes fout gaan omdat alles goed gepland staat.
    Ik heb een foto van de plantjes wanneer ze bijna anderhalve dag echt boven de grond zijn.

Als er mensen zijn die mij goede adviezen kunnen geven, dan zal ik deze met open armen ontvangen. En natuurlijk zal ik ook alles doen om jullie van informatie te voorzien, zodat jullie mij ook echt kunnen adviseren.
    Ik zal morgen vroeg als het zonnetje boven is opnieuw een foto maken, maar dan zonder die 2 andere planten (wat het ook mag zijn).

Eerste echte buitenkweek!
    Scantraxx ;D
    Attached Files
    Last edited by Scantraxx; 12 May 2013, 19:42.
    Nieuwe ronde: 1e Keer Micro

Re: Cementkuip Kweek

Leuk man, ik kijk af en toe wel even mee

Comment

sucvces!
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Ik voorzie wel wat problemen met de grond die je gebruikt, omdat dit erg compact lijkt.
        Het is misschien ook al flink bemest geweest ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ja daar dacht ik ook al aan, misschien ook wel anti onkruid spul waar wiet niet goed tegen kan?

Comment

Mwah brandnetels kunnen er prima in groeien.

@QnQ Deze grond is 3/4 jaar geleden echt voor het laatst bemest, net voordat wij het verkochten. Het is wel compacte grond, maar heb met deze grond al eens eerder een kweekje gehad.

Had vandaag nog geen tijd voor de foto van het kuipje nu, zodra de zon op komt maak ik een foto en plaats hem
            Last edited by Scantraxx; 11 May 2013, 02:48.

Comment

Allrighty, ervaring verslaat de theorie altijd.
              Als het al eerder goed is gegaan trek ik meteen m'n bedenkingen in.

Maarre, hoe laat komt de zon bij jou op ?
              Ghehe..
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

in een cement kuip kweken gaat wel goed ja, heb vorige jaar ook ongeveer zoiets gedaan met autoflowers ook LowRyder2 (http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...itenkweek-2012 )
                als voeding heb ik de gehele kweek zo goed als niks erbij gedaan (bladeren werden wel erg licht groen), bij autoflowers alleen het einde ff een beetje bloeistimulator is wel aan te raden
                gaat meestal wel goed zo in zo'n kuip het enige is dat als de ene hard groeit word de andere wat tegengehouden als de ene overlapt , hopen dat het dames worden want zou zonde zijn als je er een uit moest trekken

Comment

Inderdaad, ik hoop ook echt op dames. Fotootje word nu geupload ik post heb na het eten!

IMG218.jpgIMG219.jpg
                  Last edited by Scantraxx; 12 May 2013, 15:16.

Comment

Even een snelle update...
                    De regen heeft de plantjes geen kwaad gedaan maar juist goed hier wat foto's (dag 5)
                    IMG234.jpgIMG235.jpgIMG236.jpgIMG237.jpg

Comment

Hey makker, goed bezig, ik zal hier ook eens een stoeltje zetten
                      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                      Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

3 x Haze Berry gekocht van RQS, deze vallen morgen als het goed is in de bus. Zal hier ook een leuk verslagje overmaken.

Comment

gaat lekker hoor,
                          ik zou inderdaad toch wat meer kweken als je autos kweekt anders is alles zo op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door poepzak200 View Post
                            gaat lekker hoor,
                            ik zou inderdaad toch wat meer kweken als je autos kweekt anders is alles zo op
                            Haha ik zou ook wel even een foto maken van het tuintje en het kokhuusje ;D (Even snel foto's maken)

De kuip
                            IMG244.jpgIMG245.jpgIMG246.jpg

Het Tuintje
                            IMG243.jpg

Het hokje
                            IMG241.jpgIMG242.jpg
                            Last edited by Scantraxx; 15 May 2013, 19:48.

Comment

De foto's van vandaag komen snel online ze zijn al redelijk gegroeid weer;D

Comment

Bezig...
                              X