Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2de buitenkweek, Durban Poison, Frisian Dew & Hollands Hope

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2de buitenkweek, Durban Poison, Frisian Dew & Hollands Hope

wauw mooie planten man , heerlijk om ze zo te zien bloeien frisian dew ziet er echt al vet uit !

Comment

Bedankt bella, we doen ons best om er wat moois van te maken
      Josef, de frisian begint er beter en beter uit te zien, fingers crosses houden om het rot te vermijden.
      Sebboz, ja idd, hoe is het met jouw planten? zijn ze al in bloei?
      Knowledge Speaks, Wisdom Listens

Comment

Na even zijn weggeweest,
        korte update:
        Dit weekend was ik niet aanwezig in de omgeving van mijn thuis.
        Tijdens mlijn afwezigheid zijn de overige twee planten in bloei gegaan.
        Zeer tevreden als je terugkomt en dit ziet.
        Het spijtige nieuws is dat de hollands hope een man bleek te zijn, dus deze is er tussen uit gehaald en zal het einde niet meer halen.
        Ik zal even kort foto's uploaden van hem en mijn twee rubensiaanse dames.
        IMG_0827.jpgIMG_0830.jpgIMG_0831.jpgIMG_0836.jpgIMG_0839.jpgIMG_0848.jpgIMG_0849.jpgIMG_0853.jpgIMG_0855.jpgIMG_0856.jpg
        IMG_0844.jpg Klein topje van de frisian

IMG_0841.jpgIMG_0842.jpgIMG_0843.jpg de durban die net aan haar bloei begint.

Een van dees zal ik er beteren opzetten wanneer de frisian aan haar 5de week bloei gaat beginnen.
        cheers

Comment

Hey Nicolas!
          Wat jammer van de HH! Ik kan het niet helemaal goed zien, maar eerder dan een man lijkt het op een herma.. Misschien te veel stress gekregen van opeens op 12/12?.. Bij mij is er gisteren ook 1 Durban in de kliko afgevoerd wegens herma worden... Vanaf het begin was die al een beetje raar en had een soort van virus... gelukkig is er nog 1 durban en 3 frisian over!
          Die staan allemaal lekker te bloeien en ben naar jouw voorbeeld ook maar met wat bloeivoeding begonnen.. Welke geef jij?
          Het topje van je frisian ziet er al lekker sticky uit! Hoe lang moet ze nog gok je?
          Succes met de grow en hou ze groen (en droog! )
          I plant a little tree in my front yard
          precious little tree in my front yard

Comment

Das geen herma hoor die HH.
            Maar je hebt nog 2 pracht van planten staan
            Ff nog de eindjes aan elkaar knopen

Comment

Ja ik vind het ook zeer jammer, maar het was blijkbaar een man en geen hema. in principe doet het er niet echt toe, hij is allang afgevoerd, moest ik toelating hebben gekregen en meer tijd hebben had ik zelf wat stuifmeel op de topjes van de dames gedaan, maar helaas.
              Echt? super, ik geef biocanna flores en bioboost, en heb nog wat universele voeding van de winkel van verleden jaar dat ik een keer per week geef.
              De frisian krijgt nu nog maar 1 a 2 keer per week, tot volgende week en dan alleen water.
              Ze begint vandaag an haar 5de week bloei dus nog 2 week en half tot drie schat ik. volgens dutch passion is het 7 en een halve week bloei, dus niet zo lang meer.
              en je durban hoe lang moet die nog?

Comment

Zo beste jd's,

Tijd voor een wekelijkse update
                Voor de genen die het niet hebben gevolgd in grote lijnen:
                De hollands hope bleek een man te zijn, dus deze is regelrecht de vuilnisback in gevlogen. r.i.p.
                Vandaag begint de frisian aan haar 5de week bloei.
                En als ik me niet vergis is de durban nu ook in bloei, heb enkele foto's hiervan.

193.jpg194.jpg195.jpg196.jpg197.jpg198.jpg199.jpg200.jpg
                even ter info, de laatste close up van die top, dat is geen rot maar een beetje humus van de vogels

201.jpg202.jpg203.jpg204.jpg205.jpg206.jpg207.jpg208.jpg

elk advies en suggestie is welkom

cheers

Comment

hoi
                  zo dan dit zijn mooie struiken hoor
                  ga zo door advies heb jij niet nodig zo te zien

gr su6

Comment

Bedankt ,
                    we doen ons best, er kan heel veel informatie worden opgedaan uit de verscheidene topics op dit forum.

Comment

Vet man ! bij mij ging het vorig jaar ook zo met deze zaden de frisian had ik eerder geoogst en was een kleinere plant maar goeie wiet.
                      de durban duurde wat langer maar vond ik ook goed !

Met mijn planten alles ok , de Blue Cheese is nu ook al anderhalve week in bloei

Comment

209.jpg210.jpg212.jpg213.jpg215.jpg216.jpg218.jpg

Prenten van vandaag

219.jpg220.jpg222.jpg223.jpg224.jpg225.jpg226.jpg

228.jpg229.jpg230.jpg231.jpg232.jpg

CHeers
                        Attached Files

Comment

Zo een kleine foto van een top waar ik op heb ingezoomed om beter de trichromen te kunnen zien. Ze moet nog even gaan zo blijkt

1.jpg

Comment

Hmm je frisian ziet er egt lekker uit en die Durban is ook in gang geschoten eindelijk.. ben benieuwd hoe jij het er vanaf brengt dit jaar :p

Comment

ja idd, ik heb al wat miserie gehad met die durban, ze is al twee keer omvergewaaid door de wind.
                              Ik denk dat ze te groot is en haar eigen niet kan ondersteunen, dus heb ik ze bij deze vastgebonden met touw aan andere planten in haar omgeving.
                              Ondanks de vele gele bladeren houdt ze zich wel sterk en heeft ze geen last van schimmel, ik heb er een redelijk goed gevoel bij en denk dat het nog wel in orde komt
                              ook l is ze nog maar bijna 4 weken ver.
                              De frisian krijgt nu melasse, als test en gaat volgend weekend onder het mes, ze is echt nog zwaar aangedikt en is ook om ver geblazen geweest deze week.
                              Maar ik ben blij met de keuze van planten zeker voor buiten, geen schimmel of niet aangetroffen bij beiden, ookal heeft de haag last van meeldauw en dergelijke, zelfs met dit weer zijn ze taai.

Comment

Hey Nicolas,
                                Ik kwam weer eens even kijken, vooral benieuwd naar hoe het bij jou gaat.. ziet er goed uit man! En goed om te horen dat je frisian volgende week geslacht gaat worden =) Ik denk dat de eerste frisian bij mij ook zo'n beetje volgende week klaar zal zijn.. hopen dat het na deze regenweek nog even een paar dagen droog is, en dan lekker knippen..
                                Dus je Durban heeft veel gele bladeren?? Hier zit ik daar ook al een tijdje mee, en best veel bladeren beginnen zelfs eraf te vallen.. het blijkt wel dat sativa planten ook in de bloei nog flink doorgroeien, en ik heb niet bepaald stikstof bijgegeven... Toch heb ik er ook geen slecht gevoel bij.. de toppen zien er al best dik uit, ik gok nog zo'n 2 weekjes. Die 2 weekjes kunnen ook best met wat minder blaadjes =)
                                Succes nog even, en daarna veel succes met knippen!
                                I plant a little tree in my front yard
                                precious little tree in my front yard

Comment

Bezig...
                                X