Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verslag AUTO SILVER HAZE 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

verslag AUTO SILVER HAZE 2013

Korting op 420shop
    Na al zo'n 5 jaar gefaald te hebben met planten kweken is het nu tijd voor een autoflower. Ik heb voor een autoflower gekozen omdat ik vorig jaar zo veel last had van toprot dat mn oogst niets meer voorstelde. ongeveer een vuilniszak aan toppen weg gegooid..

Maar ik heb er weer vertrouwen in!

Re: verslag AUTO SILVER HAZE 2013

succes man
    wat ging er mis de vorige jaren??
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

verkeerde zaden, verkeerd gedroogd, te nat weer (niet verduisterd)

Comment

Niet geluisterd, ghehe....

Maarre..autoflowers staan er ook om bekend dat ze nogal gevoelig zijn voor rot.
        Als je op tijd begint ben je wel het slechte weer voor, hopelijk.
        Heb je inmiddels een plekje met meer ventilatie ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

We hopen op veel zon. Succes!

Comment

Ik hoop het zelfde! Ze liggen nu in een glas water dus wel optijd denk ik.

Comment

Respect dat je niet opgeeft na al die mislukkingen,that's the spirit.
              Veel sukses deze keer.
              Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Comment

De zaden zijn uitgekomen en staan nu in een kasje. hierbij het resultaat:IMAG0102.jpg

Comment

Ik hoop dat die al buitenstaan, anders onmiddellijk een lamp boven. Van waar komen de zaadjes ? ik zet er dit jaar van growerschoice, dus ik volg dit verslagje wel.

Comment

zo te zien staat dat kastje buiten

succes, hopen dat alle voorgaande jaren kunnen worden vergeten met de oogst die gaat komen

__________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

Komen ze straks in deze foliekas te staan? Zitten daar veel voordelen inplaats in de buitenlucht in de zon. Heb gelezen dat het op een goed warme dag snel veel te warm wordt in zo een kas en dat het soms vrij lastig kan zijn.
                      Heb zelf ook even over na zitten denken, vandaar de vragen

Veel succes, hopen dat het dit jaar met de autoflowers wel lukt!

Comment

Ik hoop ook dat het lukt! Afgelopen jaar had ik een plant in het kasje en een paar buiten. De plant binnen is een stuk groter geworden. Ik denk alleen dat het er ook erg mee te maken had dat de plant binnen in de grond stond en de rest in grote potten. En als het te warm word in het kasje doe ik gewoon de ingang open voor frisse lucht! De zaden zijn van Greenlabel

Comment

Met kasje ook geen last van de heerlijke regen, beter

Comment

De mijne staan ook in een folie-tomaten-kasje. Met dit weer kunnen ze de extra warmte wel gebruiken Als ze groter worden moeten ze er wel uit, want het kasje is niet zo hoog.

Comment

Ze staan er goed bij! ze komen net boven de grond uit! Ik kwam tot de conclusie dat ik op vakantie ben als ik eigenlijk zou moeten oogsten. Ik moet volgens GreenLabel 25 juli oogsten (70 dagen) en ik kom 1 augustus (een week later) pas terug van vakantie. Kan het kwaad dat ik 7 dagen later oogst??

Comment

Bezig...
                              X