Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Newbie buitenkweek AK47 autoflower

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Newbie buitenkweek AK47 autoflower

Begint inderdaad al lekker, wat is dat voor voeding ( Die witte korrels )?

Comment

Tomatenvoeding!

Comment

Comment

image.jpg

Comment

ziet er goed uit...
            ivm met dat toppen:
            kan je geheel zelf kiezen maar bedenk je wel dat je plant enkele dagen stagneert...
            beste is om gewoon de hoofdtop te toppen om stress te beperken imho...

Comment

Het begon flink te stinken in de tuin. Naast de schutting is een gangetje en daar rook je de wietlucht al. Wij huren van de woningbouw en kunnen zomaar het huis uit worden gegooid als ze lucht ervan krijgen. Mijn vrouw was not amused. Ik heb ze gisteren in kleine potten gezet en op een plek dat niemand het kan zien. Die grote kuipen vielen natuurlijk ook nogal op. Heel jammer, maar het is niet anders. Ik heb wat wortels gebroken, maar denk dat het wel goed komt.

Ik heb dus vijf speciekuipen met goede grond staan, kostte me honderd euro, misschien wil iemand het overnemen? Ik heb een grote bus en kan ze brengen.

image.jpg

Comment

daar gaan ze serieus van stresse...

de worteling was waarscheinlijk al die in de kuip gegroeid en nu steek je die in een kleinere beperkte ruimte

komt niet goed denk

Comment

Ze staan er een dag later redelijk fier bij. Ik had de keuze, alles afvoeren, of in kleinere potten zetten. Eigenlijk moesten ze zelfs onder het zolderraam van mijn vrouw, dan was het helemaal niks geworden. Ik baal er ook enorm van, maar hoop op het beste.

Er zijn een paar lange wortels gebroken, maar 95% is heel gebleven.

Comment

Dat had je van te voren wel kunnen bedenken misschien ..
                    Als die planten bloeien ruik je ze 100 meter verderop, da's niks nieuws.

Check even het tuincentrum.
                    Dan haal je wat tomatenplanten, komkommer, augurk, sla, whatever, zet je daar die kuipen mee vol.
                    Kost weinig, 40-50 cent/stuk, en groentes groeien als een gek in die grond.
                    En zo bouw je ook weer wat credits op bij de baas/vrouw
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hahaha leuke maar goeie reactie QnQ
                      Het is wel erg zonde dat je ze in kleinere potjes moest zetten, ze gingen juist zo goed..

Comment

Ja, ik vind het ook jammer. Maar de keuze van die grote kuipen is vanaf het begin al stom geweest. In potten van 10 liter was het ook best wat geworden. Maar ik wilde het weer te groot aanpakken. Ik maakte me niet zo'n zorgen over de geur. Ik dacht dat je gewoon geen gezeik zou krijgen als je vijf plantjes in je tuin hebt. Dat klopt ook wel, maar, ik ben wat gaan zoeken en toen realiseerde ik me dat de woningbouwvereniging me gewoon uit huis kan zetten hierom, staat zelfs in het huurcontract. Mijn vrouw over de rooie...

Dus heb ze snel in die kleine potten gedaan. Ik heb heel goed om de kluit heen gegraven bij allemaal, slechts enkele hele lange wortels braken af. Het viel heel erg mee hoe groot de kluiten waren, ze kunnen nu nog in de diepte en breedte verder wortelen. Vanmorgen stonden ze er redelijk bij, nu hangen ze wat in de volle zon. Ik zie wel bloei ontstaan ineens. Ze staan nu ook de hele dag vol in de zon, maar op deze plek ziet echt niemand ze. Het is ook veel compacter, als er gezeik komt kan ik ze zo oppakken en verplaatsen.

In die kuipen wilde ik kruiden gaan zetten inderdaad.

Ik hoop zo dat ze het redden!
                        Last edited by Feist; 6 July 2013, 18:13.

Comment

Ze staan er keurig bij. Nadat ik ze verpot had begonnen de blaadjes heel erg te hangen. Ik dacht echt dat ze dood gingen. Ook kreeg ik gele vlekjes op de bladeren. Ik heb wat tomatenvoeding opgelost in water gegeven en ze droger laten worden. Er zijn nog een paar gele bladeren, maar ik kan zeggen dat ze de mishandelingen overleefd hebben. ze zijn nu sterker en mooier donkergroen dan ooit. Ik heb veel geleerd. Volgende keer begin ik in kleine potten en ga ik pas over naar grotere als het nodig is.

image.jpg

Comment

gaat prima
                            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Begint te bloeien

image.jpg

Comment

Nice! Hoe doen de vrouwen het nu in de kleinere potjes?
                                Is het glas halfleeg of halfvol?

Comment

Bezig...
                                X