Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Haha, ja, misschien toch te vrolijk, ik ga zeker bijhouden hoeveel ik per plant ga oogsten en dat eerlijk vertellen hier. Maar voor een eerste keer vind ik het prima gelukt!
Ik ben behoorlijk trots op mijn toppen. Ze zitten helemaal vol met kristallen, goede, gezonde, dikke toppen. Het lijkt net binnenwiet. Nee, geen photoshop, foto is gemaakt met mijn Samsung Galaxy s4.
Ik durf nu trouwens met zekerheid te zeggen dat ik minimaal 50 gram kwaliteitswiet per plant ga halen. Het is wel mijn eerste kweekje, maar ik rook al sinds 22 jaar wiet, ik weet wel een beetje waar ik over praat.
image.jpg
Die toppen zijn echt wel minimaal vier a vijf gram per stuk, gedroogd. En zoals de top van de foto zitten er wel twintig aan. En dit is de kleinste plant, die als eerste af zal zijn. Die andere moeten nog zeker twee weken. Dat je maximaal 20 gram van een autoflower zou halen klopt niet. Al heb ik wel echt heel veel tijd en liefde in mijn planten gestoken. En puur op de tomatenvoeding.
Bedankt voor de pic en ik hoop het voor je . En 20 max is tegenwoordig echt onzin, waren de oude low riders 1. Tegenwoordig haal je makkelijk minimaal 40 gram van een gemiddelde autoflower, mits je het goed doet natuurlijk.
Comment