Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotaxy!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

Ahaha dankjewel , jaa 25liter potten mooi he die krijgen een.mooie wortel kluit
    Legalize it

Comment

Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

hey allemaal hierbij weer een eindelijk een update

de amnesia haze staat in de voor bloei de bloei haren zijn open IMG-20130612-WA0038[1].jpgIMG-20130612-WA0037[1].jpg erstaat northenlight op de pot mmaar this de amnesia haze

en de northern light groeit gruwlijk door nog geen bloei verschijnselen IMG-20130612-WA0041[1].jpgIMG-20130612-WA0042[1].jpg

ik vindt zelf dat de northernlight de mooiste kleur heeft IMG-20130612-WA0043[1].jpg

ik heb zelf nog een sweet skunk automatic gehaald en die is gister ochtend boven gekomen

deze foto's zijn ook trouwens van gister.

jammer dat het slecht weer is. wil de zon zien !!!

smoke ze!
      Legalize it

Comment

zien er mooi uit, ja zon waar ben je
        Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

Deze avond heb ik drie bluematic autoflowers in de aarde gedaan om te ontkiemen staan savonds binne voor t raam en overdags in de tomaten kas.
          2 van de drie gaan naar een andere plek en dat is bij me vriendin ik hoop dat da goed gaat maar met mijn hulp
          Ik hoop dat ze over drie dagen boven zijn dan wordt het weer ook weer beter.
          Legalize it

Comment

hallo hier allemaal hier weer naar 3 dagen een update het zonnetje schijnt hier lekker en laten de toppen ma komen

20130617_102726.jpg20130617_102731.jpg20130617_102736.jpg20130617_102741.jpg20130617_102746.jpg dit is de amnesia en de northern

de drie blue matics zijn boven na drie dagen
            IMG-20130617-WA0004.jpgIMG-20130617-WA0006.jpgIMG-20130617-WA0007.jpg
            ben benieuwd die bleu matics zijn 75% bleuberrys dus hoop dat er een kleurtje in komt

lekker he die zon!!
            Legalize it

Comment

De volgende 2 dagen worden 2 mooie dagen voor kwekers alleen na donderdag is het weer nederlands weer.

Comment

okee jaa hier was het ook lekker weer maar nu regen gelukkig heb ik een tomaten kas waar ze in staan dus ze ze vinden het niet erg lekkere vochtige omgeving goed voor de groei.

bij de northernlight autoflower zijn de eerste 2 bloeiharen vandaag gespot hij is nu meer als vijftig cm dus ik denk dat ze rond de 90cm word majaa wie kan de toekomst voorspellen nog ff afwachten
                de amnesia haze autoflower is nu nog ma 5 cm kleiner dan haar grotere zus.

je ziet echt de vershillen tussen een Sativa plant en een Indica plant kijken wat het met de buds gaat doen

ik heb trouwens nog een klein plantje 3 dagen ontkiemd en dat is een sweet skunk autoflower van RQS die ook zo ongv. 8-9weken nodig heeft voor groei en bloei

ik heb ook nog is last van een drietal vliegjes in me kas die dr blijven hangen ik vermoord ze elke keer maar komen terug ze gaan niet meer op me planten zitten dus daar ben ik al blioj mee maar ik had gelezen dat ze in je grond eitjes leggen ..
                verder echt geen sporen van ziektes of beestje of wat dan ook.
                ik ga van de week voor de zekerheid een insecten spray kopen van brimex volgens mij in de growshop de kweekplaneet.
                verder zien me bladeren echt gezond er uit geen gekke plekjes of randjes alles gaat tot nu toe met succes ik hoop dat er aardag wat grammetjes afkomen maar ik ben al snel tevreden omdat het autoflowers zijn waar ik niet al teveel van verwacht

smokesee
                Legalize it

Comment

uw plantjes zien er mooi uit

Comment

gaat lekker daaro!

Comment

Dankjewel vooor de leuke reacties ik vibdt ze er zelf ook mooi bij staan het wordt al aardig donker hierzo en ze beginne weer tehangen dus morgen ochten staan ze recht overeind hopen oo t lekkere weer
                      Legalize it

Comment

baaah wat een regen hee babaa ze staan lekker droog in de tomaten kas met de zijkant open voor de luchtvochtigheid.
                        zometeen naar de growshop toe. ik ga wat insecten verdelger/bladvoedig halen ik heb iets van brimex gezien en canna cure dus ffe kijken wat nik ga halen.
                        hij is al om 11uur open dus ga dr zo maar heen rijden . hopelijk laat de zon zich nog een keertje zien want daar houden ze van !
                        smoke weed every day!!
                        Legalize it

Comment

hallo allemaal,

eindelijk weer een foto update voor de mensen die het willen zien want er zijn niet veel reacties maja ik vindt zelf dat t mooie planten aant worden zijn kijk zelf maar

20130625_175507.jpg mooi naast elkaar sorry van de slechte foto lens is kapot.. links de nortern light en rechts de amnesia haze.

20130625_175445.jpgdit is weer de northern light ik vindt het een mooie flinke autoflower zij heeft pas een paar witte haren dus die schiet nog wel omhoog

20130625_175454.jpgde amnesia haze staat al lekker in de bloei jammer van het kut weer majaa komt goed je ziet het verschil tussen de sativa en de indica plant goed

IMG-20130625-WA0028.jpg hier de (hoofdtop) van de amnesia haze ik heb de foto genomen toen het net donker begon te worden

hopelijk krijg ik nu weer wat nieuwe reactied want ik ben benieuwd naar jullie mening

kweekse en smokse allemaal
                          Legalize it

Comment

Die staan er mooi bij kerel.
                            Als de zomer door zet zullen ze wel knallen
                            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                            Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

mooie planten zoals

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berry ryder View Post
                                Die staan er mooi bij kerel.
                                Als de zomer door zet zullen ze wel knallen
                                hey berry ja ik hoop dat die warme zomer zon snel gaat schijnen dat zouden ze lekker vinden
                                Legalize it

Comment

Bezig...
                                X