Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek 5 verschillende autoflower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

    Volgens mij zit je op de goede weg Tinus. Misschien is 0, 8 tot 1 liter wat teveel voor een autoflower. Eigenlijk zou je per plant gewoon moeten wateren als je denkt dat het nodig is. (pot licht, aarde droog) Een schema gaat um denk nie worden. De ene plant lust um nu eenmaal liever als de andere

    Comment


      #92
      Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

      Bedankt voor je hulp Jimbrowski! Zo doe ik het nu ook voel aan de pot hoe zwaar hij is... Ook ga ik er wel eens met me vinger in (niet in de buurt van de wortels), voelt het dan nog vochtig dan geef ik niks... Of moet ik alleen niks geven als het nat voelt, en bij vochtig al wel weer wat water geven (ze staan in de zon)?????
      Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

      Comment


        #93
        Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

        Je hebt gelijk JiMBR0wsKi

        Comment


          #94
          Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

          Een plant staat overdag fier overeind, omdat ze dan zoveel mogelijk zonlicht wil kunnen pakken. S'nachts is dit een ander verhaal. Dan gaat ze 'slapen'. Dit kun je zien dat de bladeren gaan hangen. Wanneer de planten gaan hangen overdag, is dit een tekort aan water.

          Hopelijk kun je hier wat mee. Dus savonds geen liters water er tegen aan gooien, dan gaat ze stil staan. Dat is zonde.

          grtz
          Is het glas halfleeg of halfvol?

          Comment


            #95
            Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

            Als je medium vochtig is zou ik nog geen water geven. Ook niet wachten tot het kurkdroog is. Beetje gevoel voor krijgen en vertrouwen dat zon plant ook wil overleven. Omdat er ook voeding gegeven wordt zou ik helemaal niet te royaal zijn met water. Ik meen dat teveel water ervoor kan zorgen dat voeding niet goed wordt opgenomen.(maar dat zou je eens op kunnen googlen of is er iemand die dat kan bevestigen of niet?)

            Comment


              #96
              foto58.jpegfoto59.jpeg

              Comment


                #97
                Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

                2 is echt te weinig, boor er een stuk of 10 a 15 per pot in. Als je dan teveel water hebt gegeven, kan het meeste nog weg lopen. Een wietplant staat liever te droog dan te nat, net als vele andere planten.
                Is het glas halfleeg of halfvol?

                Comment


                  #98
                  Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

                  Ze gaan gelukkig allemaal weer aardig door.. Hangen nu allemaal wat minder. Leek wel of de ene dorst had en de ander het niet aan kon. Gelukkig zijn ze allemaal weer redelijk in evenwicht en groeien de topjes lekker. Toch blijft die NL van mij een vreemd ding. De grootste plant met ook veel vertakkingen maar wel hele smalle blaadjes, achja zitten veel topjes in dus zal wel goed zijn. De WW die op sterven na dood was is nu zo ongeveer mijn mooiste plant. Op de foto het topje van de LS. Heb bij elke plant ook nog wat gaten voor de waterafvoer toegevoegd.

                  foto62.jpeg
                  Last edited by tinustussengas; 14 July 2013, 23:57.

                  Comment


                    #99
                    Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

                    Hoi mensen, zijn we weer. Vraagje.. mijn planten beginnen van onderaf steeds meer gele/afstervende bladeren te vertonen, iemand enig idee wat dit kan zijn? Ze krijgen iedere dag ongeveer 0,4 a 0,5L water en om de dag 3ml voeding per L mee. Een aantal die makkelijk loslieten heb ik er al af gehaald.

                    image(3).jpegimage(4).jpeg

                    Comment


                      Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

                      Luizen?

                      Comment


                        Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

                        Ik zie niet hoe snel het vergelen gaat maar zo op het oog lijkt er niet veel aan de hand.

                        Comment


                          Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

                          Oorspronkelijk geplaatst door JiMBR0wsKi View Post
                          Ik zie niet hoe snel het vergelen gaat maar zo op het oog lijkt er niet veel aan de hand.
                          jemig wat een kut antwoorden geef jij zeg, gedurende ik dit topic meekijk.

                          je planten zijn te groot voor je medium op dit moment. Dat wil zeggen; Alle voeding is uit je aarde. Je zou ze eigen moeten overpotten naar grotere potten of in de volle grond. De onderste bladeren geven een tekort aan.


                          keep them green, en luister niet naar Jimbrowski.
                          Is het glas halfleeg of halfvol?

                          Comment


                            Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

                            Welke voeding gebruik je? En je ec/ph?

                            Comment


                              Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

                              Ik heb precies hetzelfde en weet ook niet of dit nou iets ergs is ?
                              Buitenkweek 2013: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...itenkweek-2013

                              Comment


                                Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

                                Oorspronkelijk geplaatst door Peterww View Post
                                jemig wat een kut antwoorden geef jij zeg, gedurende ik dit topic meekijk.
                                luister niet naar Jimbrowski.
                                Volgens mij zijn we hier om het over planten te hebben en niet om te vertellen wat we van elkaar vinden. Ik zeg graag wat iemand KAN/MAG doen en niet wat ie MOET. En daarbij ben ik nog eerlijk door aan te geven dat ik ook niet alles weet. Anders dan sommigen.
                                Maar vooruit Whatevah
                                Last edited by JiMBR0wsKi; 19 July 2013, 07:41.

                                Comment

                                Bezig...
                                X