Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek 5 verschillende autoflower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

    Haha die downies zijn inderdaad vaag. Raar die vervormingen maar zou dat nou echt aan de plantjes zelf liggen of kan het zijn dat ik iets fout doe dat ze er nogal wazig uit zien? Btw bedankt voor de reacties weer.

    Comment


      #47
      Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

      Als ze dezelfde behandeling krijgen en omstandigheden hebben als de andere plantjes zou je zeggen dat het aan de plantjes ligt right?

      Comment


        #48
        Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

        Er zijn aandoeningen die genetisch bepaald zijn ja en niet elk plantje kan tegen de zelfde behandeling want je hebt allemsal verschillende soortjes maar er zijn niet veel dingen die mis kunnen gaan dus het zou wel een genetisch bepaalde aandoening zolang se niet helemaal gaan verkleuren komt alles goed
        Legalize it

        Comment


          #49
          Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

          Oke bedankt voor jullie antwoord. Heel erg balen, ik kijk net bij mijn plantjes en de blueberry (mooiste plantje) was helemaal naar de kl*te. Top geknakt en alle blaadjes slap. Heb hem
          nog proberen te fixen met een tapeje en sateprikkers maar er weinig hoop in. Fijn die wind..image.jpg

          Comment


            #50
            Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

            Jammer man kerel, plantje stond er mooi bij.. Misschien dat ze dit overleeft maar inderdaad, hoop er niet te veel op.. Hebben de andere dames in ieder geval een concurrent minder en dus meer aandacht haha..

            Comment


              #51
              Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

              Gvd das jammer man!! Maar de wet van de natuur he.. Ontkiemen maar ^^ succes

              Comment


                #52
                Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

                Oke na de storm staan ze nu weer lekker buiten in het zonnetje. Ze beginnen nu alleen allemaal wat mankementjes te vertonen op de bladeren. Sommige bladeren zijn wat gekruld en op de bladeren beginnen zich goud-bruine vlekjes te ontwikkelen. Ik verwacht dat ze ieder moment kunnen gaan bloeien. Ik ben 17-05 begonnen met ontkiemen. Dus ze staan nu zeker 4 weken. Hieronder een foto van de probleempjes. Hoop dat iemand me kan vertellen wat er mis is en wat ik eraan kan doen.

                foto35.jpegfoto36.jpeg

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.foto37.jpegfoto38.jpegfoto39.jpeg

                Comment


                  #53
                  Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

                  Hey Tinnustussengas,

                  Dat de blaadjes een beetje verkleuren of scheuren of zelfs kappot gaan door het slechte weer is niet zo erg.
                  Als ze maar blijven groeien en als er maar niks verkeerds met de stam gebeurd.
                  De stam mag zelfs helemaal omgeknakt zijn, en wat dan? Gewoon laten hangen, ze groeien wel naar het licht. That's mother nature!

                  Mijn planten zijn ook allemaal beschadigd door het licht maar gaan heel goed. En zo te zien doen die van jou precies hetzelfde!

                  Gr, BB.

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Als voorbeeld geef ik deze 2 foto's van mijn plantjes.

                  CAM00976.jpgCAM00977.jpg

                  Vr gr, BB.
                  The question isn't who is going to let me; it's who is going to stop me.

                  Comment


                    #54
                    Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

                    4 planten hier en alle 4 hebben ze vanonder wel iets. No worries.

                    20130618_134304.jpg 20130618_134329.jpg

                    Onkruid vergaat niet
                    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                    sigpic

                    Comment


                      #55
                      Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

                      Bedankt voor jullie reacties! Zat hier echt
                      op te wachten! Maar de bruin/gouden vlekken en de wat vervormde blaadjes zijn niet een tekort ofzo? Ik laat ze gaan en zien wel wat ze doen

                      Comment


                        #56
                        Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

                        Je zou een beetje kunnen beginnen met wat groei voeding.
                        Niet teveel en langzaam opbouwen.
                        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                        The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                        Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                        sigpic

                        Comment


                          #57
                          Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

                          Precies. Ze zien er kern gezond uit man! Gewoon zo door gaan!

                          Gr, BB.
                          The question isn't who is going to let me; it's who is going to stop me.

                          Comment


                            #58
                            Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

                            Lekker! Met dit weer doen ze het ook ineens wel een stuk beter. nieuwe blaadjes hebben ook niet echt last van kuren. Maar zou ik nu echt nog een fles groeivoeding moeten kopen? Heb juist bloeivoeding gekocht omdat enkele witte haartjes ontdekt heb Heb de ATA terra Max aangeschaft. Hier nog twee plaatjes van hoe ze er nu bij staan.

                            image(3).jpegimage(4).jpeg

                            Comment


                              #59
                              Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

                              Gaat goed toch?! Ze zijn inmiddels 4 weken dus zou het best kunnen zijn dat de bloeifase er aankomt. Is wel snel. Ik zou geen groeivoeding meer geven als de bloei inzet. Met bloeivoeding ook niet te vlug en royaal beginnen.

                              Comment


                                #60
                                Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

                                nee gewoon nog wachten met bloei voeding en geen groei voeding geven als je echt "topjes" krijgt dan kan je rustig met bloei voeding beginnen
                                Legalize it

                                Comment

                                Bezig...
                                X