Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek 5 verschillende autoflower

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

Oke prima ik wacht nog even met geven. Overigens zag ik alleen pas bij de northern light enkele witte haartjes de rest nog niets. Vanaf wanneer is normaal dan dat ze in de bloei schieten? Aangezien op al die websites staat na ongeveer 3 weken? Of moet ik dit met een pot zout nemen?

Comment

Autoflowers in de buitenlucht ergens tussen de 4 en 8 weken. Deze week is in mijn tuin eentje na 6 weken gaan bloeien. Vandaag op de guerilla geweest daar stonden 3 die net een beetje beginnen na 4, 5 week groei.
      Last edited by JiMBR0wsKi; 20 June 2013, 19:08.

Comment

Wat staan ze er heerlijk bij momenteel. Doen het eigenlijk allemaal wel prima nu. De WW heeft nog wel wat kuren maarja dat zien we vanzelf wel weer. Als daar iets van afkomt is het mooi meegenomen.

foto44.jpeg

Comment

Ik lees het allemaal te laat, maar je hebt toch in het begin wel gecheckt op luis? Daar krijg je die misvormingen en plekjes van wat niet meer weg gaat. Luis zit vooral op jonge planten en jonge autoflower houden ze ook zeker van. Zelf kijk ik iedere dag even en dood de luizen die erop zitten met een pincet. Love my lady's

Comment

Looks good, effe geen water meer, buiten hebben ze vaak wat minder vaak nodig, handig was als je ook onderaf kon voeden

Greetings

Comment

Vandaag weer even creatief geweest met de camera:

foto45.jpgfoto46.jpgfoto47.jpgfoto48.jpgfoto49.jpg

De afmetingen van de plantjes op dit moment:

AK= 37 cm
              Lemon skunk= 34 cm
              Northern Light= 34 cm
              White Widow= 32 cm
              Blueberry= 29 cm (Hier is de top van afgebroken)

Comment

mooie foto's!!

misschien tijd om een beetje bij te voeden, de nieuwe grote fanleaves worden wat lichter
                __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

Comment

Als je nog wat potgrond hebt zou je de potten verder op kunnen vullen. Krijgen ze ook een klein beetje meer voeding. Mooie plantjes Tinus!!

Comment

Goeie! Potgrond heb ik nog meer dan voldoende..

Comment

Zojuist duidelijk witte haartjes gespot in de oksels van de planten! Vanaf wanneer zal ik bloeivoeding gaan geven? Pas als ook de toppen witte haren bevatten?

Comment

ik zou beginnen als het echt aan het bloeien is. Heb je de potten nog gevuld?
                          Voorzichtig beginnen met voeden als je onzeker bent. Dan kun je zien of het de goede kant opgaat.

Comment

Ik begin sowieso rustig. Er staat 1 tot 5 ml per liter water dus eerst gewoon 1ml per liter. 1 theelepel per 5 liter water lijkt
                            me een goede aangezien een theelepel 5ml zou zijn. Grond aanvullen moet ik nog doen. Zal dit morgen doen maar ik vraag me af of dit zin heeft want dat komt toch niet bij de wortels of komt dat er uiteindelijk wel?
                            Last edited by tinustussengas; 27 June 2013, 00:14.

Comment

Mijn gedachte bij het opvullen is dat de voeding uit de potgrond met elke waterbeurt wat wegspoeld naar de wortels. Tis aan jou of je dat doet of met bloeivoeding start of beide. Ik gebruik zelf altijd een injectiespuitje (zonder naalden he) om het af te meten. Maar ik heb dan ook 3 formaten theelepels in mn keukenla.
                              Altijd rustig aan ja. Wat er niet in zit is er zo bij maar wat er wel in zit komt er niet zomaar uit.

Comment

idd,voeding pas beginnen bij echt zichtbare bloei...
                                voor de rest zien ze er goed uit!

Comment

Bezig...
                                X