Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek 5 verschillende autoflower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

    Eindelijk na al die regen weer even onder het afdakje uit.

    De Ak: foto51.jpeg

    De Lemon skunk: foto50.jpeg

    De Blueberry (Waarvan de top dus een tijdje terug afgebroken was): foto52.jpeg

    De Northern light: foto53.jpeg

    En het white widow mongooltje die toch aardig bijgetrokken is: foto54.jpeg

    Comment


      #77
      Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

      Mooie plantjes

      Comment


        #78
        Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

        Momenteel zijn ze duidelijk aan het bloeien. Witte haartjes komen nu overal uit de toppen. Ik ben dus sinds vandaag toch maar eens begonnen met rustig voederen. Ik heb de ata terra max waarop staat: voor zowel de gehele bloeifase als wel de aanzet tot bloei. 1 tot 5 ml per liter water toevoegen. Gebruik nu eerst dus 1ml per liter water. Zullen is kijken wat het wordt. Gelukkig aardig weer voor de boeg.

        Comment


          #79
          Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

          Nou, laat die buds maar komen! Rustig beginnen met voeding inderdaad... Zijn ze alle vijf tegelijk in de bloei beland?

          Comment


            #80
            Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

            Ja eigenlijk wel.. tenminste toen ik vorige week keek en ik ontdekte kleine witte oksel haartjes bij de AK bleek dat die ineens bij elke plant zichtbaar waren. Ze doen het echt lekker allemaal. Ben benieuwd of er nog iets uit de blueberry kwam waar een tijd geleden het topje vanaf brak. Heb deze eraf moeten halen omdat die zo dood als iets was. De uitsteeksels van de plant groeien als kool.

            Comment


              #81
              Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

              Wat een timing haha! Doe zo voort! Ben heel benieuwd naar de verschillen die de dames gaan laten zien..

              Comment


                #82
                Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

                Mooi wark!

                foto56.jpegfoto57.jpeg

                Comment


                  #83
                  Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

                  Toen ik vanmorgen bij de plantjes keek zag ik dat alle topjes wat slap hingen iemand enig idee wat dit kan zijn? Ze hebben gisteren helaas wat stress opgelopen denk ik. De klusjesman moest hier aan de gang en planten hebben gisteren tot ongeveer 2uur smiddags binnen gestaan in een donkere ruimte.. Was even niet anders. Maar misschien heeft iets met teveel of te weinig voeding te maken? Anybody? Overigens kan ik een teveel aan voeding niet op de blaadjes ontdekken.. Geen gele puntjes ofzo.
                  Attached Files
                  Last edited by tinustussengas; 6 July 2013, 10:46.

                  Comment


                    #84
                    Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

                    DORST ! Litertje water erin, minder voeding. (omdat ze meer drinken)

                    Met dit weer drinken ze 5x zoveel buiten in de zon !
                    En zet die kas maar goed open, anders wordt het daar zo 50 graden.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #85
                      Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

                      Sooo je hebt gelijk ja.. Heb er flink wat water ingegooid en staan ineens allemaal weer prima! Thanks!

                      Comment


                        #86
                        Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

                        Ze doen het prima momenteel! Mooi in de bloei allemaal. Ook aardig gegroeid nog laatste dagen. Op dit moment meet de AK zo'n 62 cm (deze zou tussen de 40 en de 70 cm worden). De lemon skunk is momenteel 41cm terwijl deze schijnbaar doorgaans niet groter dan 35 cm zou worden. Ze krijgen momenteel 2 ml voeding per liter water (vorige week 1ml, per week opbouwend).
                        Attached Files

                        Comment


                          #87
                          Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

                          Mooie planten heb je daar man!

                          Comment


                            #88
                            Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

                            Goed bezig

                            Comment


                              #89
                              Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

                              Thnx! Hulp gezocht.. Ik weetniet wat ik nou met water geven moet doen. Met het warme weer gingen ze ineens weer mooi staan toen ik water gaf, sindsdien ben ik flink wat meer water gaan geven. Ze kregen ongeveer 0,8 tot 1L water per plant. Vanmorgen hebben ze allemaal ongeveer 400 ml gehad. Ze krijgen om de dag ongeveer 2 ml voeding mee maar nu hangen de blaadjes overdag ook een beetje slap.. Eerst hingen de blaadjes als het donker begon te worden echt als een gek alleen de volgende dag in de zon stonden ze weer te shinen als een beest. Hoeveel water geef je een autoflower die ongeveer 2 weken in bloei staat? Overigens wel super veel toppen erin. Hoogte gaat ook prima eigenlijk. NL=70, de AK= 68, de WW= 62, de LS= 45 en de BB= 52 cm hoog. Hier een paar foto's
                              Attached Files

                              Comment


                                #90
                                Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

                                Zo he, je planten staan er mooi bij! Hopelijk gaan mijn dames ook zo hun best doen!

                                Ja water geven vind ik ook een lastig iets, bang om te veel te geven.... Mijn plantjes zijn nog erg klein en hebben dus nog niet veel nodig lijkt me, maar ze staan wel volle bak in de zon de hele dag in zwarte kweekpotten (die dus erg warm worden).... Iemand tips of een schema/ richtlijn hiervoor?? Of linkje? Thanks a lot!
                                Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                                Comment

                                Bezig...
                                X