Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek 5 verschillende autoflower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

    Iedereen bedankt voor zijn bijdrage! Ik gebruik de atami terra max. Beschik helaas niet over ph/ec meter etc. Namelijk mijn eerste kweekje en wou gewoon is kijken hoe het gaat. Ze krijgen momenteel om de dag 3 ml voeding per liter water mee. Adviseren jullie om dit te verhogen?

    Comment


      Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

      Die gele bladeren baren me toch wel zorgen. Het lijkt erger te worden naar boven toe. Ben bang dat er ongedierte in zit. Heb mijn planten ook al een paar keer bespoten met mijn bestrijder van de action. Hoop dat het niet meer erger wordt. Hierbij wat foto's van de top van de LS en de AK en foto's van de gele bladeren. Sorry voor de gedraaide foto's deze zijn vanaf mijn phone.
      Attached Files

      Comment


        Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

        Als het verder uitbreid is het natuurlijk niet goed. Al in de blad probleem oplosser gekeken? http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...bleem-Oplosser Daar kun je uitgebreide uitleg vinden hoe een specifiek voedingstekort zich laat zien.
        Wat ik over Atami kan vinden is dat het 1 tot 5ml/liter per dag kan zijn. Dus daar zit wel wat ruimte om bij te voeden als je nu 3ml per 2 dagen geeft.
        Beestjes geven vaak puntjes op je blad of gaten.

        Comment


          Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

          Blijft toch vreemd. Langzaamaan toch steeds meer geel verkleurende bladeren. Vooral de grote bladeren worden steeds geler. Geloof niet dat er te weinig voeding in zit omdat alle nieuwe bladeren wel gewoon groen zijn en bij de LS en BB de puntjes van de bladeren zelf een heel klein beetje vergeling geven, ofterwijl voeding in overvloed..

          Comment


            Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

            Zou me er nie zo druk om maken elke plant in bloei krijgt af en toe een geel blad verder doe je plant het mega goed
            God was never on your side..

            Comment


              Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

              Nah...toch niet zoveel loos misschien. Is toch meestal dat eenmaal flink in de bloei er wat vergeling onderin ontstaat. Als het maar niet teveel omhoog kruipt. Als er genoeg pk in je voeding zit trek je je plant er wel doorheen. Je zou dat er ook extra bij kunnen gooien.
              Hoe gaat het eigenlijk met je andere autos? Fotos van je gele en groene planten?

              Comment


                foto70 (1 van 1).jpgLinks de top van de WW
                foto71 (1 van 1).jpgLinks de top van de AK
                foto72 (1 van 1).jpgLinks WW, Rechts AK, Midden voor LS
                foto73 (1 van 1).jpgGrappig die kristalletjes

                Verders hebben we nog op foto 1 vooraan: BB, achteraan NL en wat foto's van de bladproblemen.
                foto66.jpegfoto67.jpegfoto68.jpeg

                Comment


                  Comment


                    Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

                    Mooi man, dat wordt roken straks

                    Comment


                      Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

                      Oke mensen beetje vreemd maar
                      ik denk dat de hoofdtoppen van mijn ww en ak al klaar zijn om geoogst te worden. Haartjes in die top zijn bijna allemaal bruine n de trichoompjes zijn grotendeels amberkleurig volgens mij. Ik wil graag een high wietje. Het zijn alleen die hoofdtoppen die al amberkleurige trichoompjes hebben als mijn microscoopje me niet bedriegt tenminste, kan maar 60x vergroten. veel haartjes in de andere toppen in dezelfde plant zijn nog helemaal wit! Hulp gezocht! Wil niet graag mijn shizzle vernaaien doordat het te lang staat. Heb een paar foto's maar zijn niet heel duidelijk.

                      EDIT: nogmaals goed gekeken en vergeleken en is nog niet aan oogsten toe alleen de white widow begint als ik goed kijk wel wat amberkleurtjes te krijgen dus verwacht dat het dan redelijk snel gaat?
                      Attached Files
                      Last edited by tinustussengas; 29 July 2013, 18:53.

                      Comment


                        Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

                        Zo, we zijn weer terug.. Planten lopen redelijk geel aan maar zijn dan ook bijna op hun einde denk ik en krijgen al een paar dagen geen voeding meer. De NL is gisteren al omgehaald. De trichomen waren voor de helft ongeveer amberkleurig. Helaas niet zoveel opbrengst van die plant. Deze was ook een beetje spastisch tijdens de groei en had wel veel maar vooral kleine topjes. Daarvan volgen foto's en gewicht nog.

                        De AK: DSC_0164.jpgDSC_0166.jpg

                        De WW: DSC_0169.jpg

                        De LS: DSC_0168.jpg

                        2 hoofdtoppen van de ooit geknakte BB: DSC_0167.jpgDSC_0170.jpg

                        Comment


                          Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

                          Hatsikidee en er is wiet. De plantjes blijven het toch netjes doen. Hoeveel weken staan ze nu eigenlijk in de bloei?

                          Comment


                            Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

                            Staan nu iets meer als 6 weken in de bloei. Dus qua wat DHS opgeeft komt de bloeiperiode ongeveer wel overeen. Duurde alleen behoorlijk lang voordat ze in de bloei gingen.

                            Comment


                              Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

                              Ondertussen zijn de Blueberry en de Lemon skunk ook omgehaald. Kon het gisteren ook niet laten om toch even knetter te draaien van de NL. Smaakte al aardig goed en klapte in als een bom! Waarschijnlijk ook omdat ik al lang niet gerookt heb. De WW en de AK staan nog altijd te broeien. Hier een foto van de kleine Lemon skunk oogst.

                              image.jpg

                              Comment


                                Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

                                Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                                Zou me er nie zo druk om maken elke plant in bloei krijgt af en toe een geel blad verder doe je plant het mega goed
                                Yups sluit mij aan

                                Whoops eerst hele topic uitlezen
                                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                                Comment

                                Bezig...
                                X