Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

Haaaaaa, ik wordt ehhhhh.

Zo warm van binnen. dit is wat ik noem, echte liefde.

Ik kijk mee
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Escargot ook in frankrijk ga je dat niet redden met g13.

@sebboz we zijn net zo ver int zelfde stadia.

Dus blue cheese & casey jones reageren overduidend hetzelfde buiten.
      Kwa groei,spurt en bloei intreden.

Staff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stafford View Post
        Escargot ook in frankrijk ga je dat niet redden met g13.

@sebboz we zijn net zo ver int zelfde stadia.

Dus blue cheese & casey jones reageren overduidend hetzelfde buiten.
        Kwa groei,spurt en bloei intreden.

Staff
        Ja dat is goed om te weten ! Veel succes gewenst met die van jou

Comment

Blue Cheese:

20130830_174656.jpg20130830_174703.jpg20130830_174712.jpg20130829_175344.jpg20130829_175358.jpg

G13:

20130829_175233.jpg20130829_175413.jpg20130829_175431.jpg

De Blue Cheese ziet er mooi uit, begint ook al een beetje te ruiken

De G13 is ook eindelijk begonnen maar ziet er wat slapjes uit vind ik. derde foto is de kleine g13

Comment

je struiken gaan goed denk ik
            vooral die blue cheese! wat een monster, geef je ze een voeding tijdens de bloei of gewoon water?
            Knowledge Speaks, Wisdom Listens

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nicolasfvb View Post
              je struiken gaan goed denk ik
              vooral die blue cheese! wat een monster, geef je ze een voeding tijdens de bloei of gewoon water?
              Gewoon water ja. Ik doe alles in principe liever puur natuur..

Comment

nice nice, ik ben echt wel benieuwd naar die frisian. zeker nu ze morgen in de 6de week bloei zit en dan is het nog een anderhalf a 2 weken voor ze omgaat.
                ze gaat ook een beetje melasse krijgen voor een zoetere smaak, heb gelezen dat ze daardoor zoeter worden, gewoon een test.
                die durban weet ik niet 100% wanneer ze in bloei is gegaan, maar daar heb ik ook wel verwachtingen van. welke verkies jij uit de twee?
                zelf geef ik de bio lijn van canna.

Comment

Geweldig Wat een mooie planten/bomen en dat allemaal puur natuur echt geweldig.

Gr bella
                  God was never on your side..

Comment

@nicolasfvb

Ik vond ze allebij wel iets hebben de frisian was lichtgroen en vond ik echt lekker maar was minder qua dichtheid.
                    De durban had ik echt veel van en was een lekker rokertje.
                    toen had ik wel niet zo goed gesnoeid vanonder waardoor ik veel popcorn buds had. ik ben er dit jaar wel iets meer mee bezig

@belladonna

Thx man

Comment

met snoeien bedoel je wat grote bladeren weghalen zodat er meer licht aan de toppen kan? ik heb gelezen dat het niet zo goed is, maar uit voorzorg toch een paar bladeren weggeknipt bij mijn frisian zodat alles meer aan het licht komt (wel in beperkte maten)
                      ik ben raze benieuwd wat het gaat zijn nadat ze gecured zijn

Comment

met snoeien bedoel je wat grote bladeren weghalen zodat er meer licht aan de toppen kan? ik heb gelezen dat het niet zo goed is, maar uit voorzorg toch een paar bladeren weggeknipt bij mijn frisian zodat alles meer aan het licht komt (wel in beperkte maten)
                        ik ben raze benieuwd wat het gaat zijn nadat ze gecured zijn
                        Nee ik bedoel de onderste takken die zoiezo niet veel licht krijgen gewoon wegknippen , zo geef je de bovenste toppen (die zoiezo beter worden) nog meer energie !

Comment

ok nice, thansk voor de tip, zal ik zeker doen bij de durban.
                          Een vraagje, de buds die je van je frisian had, waren die redelijk dik toen je oogste want de mijnen lijken niet zo dik te worden.

Comment

ok nice, thansk voor de tip, zal ik zeker doen bij de durban.
                            Een vraagje, de buds die je van je frisian had, waren die redelijk dik toen je oogste want de mijnen lijken niet zo dik te worden.
                            Nee idd , zo groot werden die niet. maar ja kan aan veel dingen liggen .. heb wel geen foto's ervan , spijtig

Comment

Ja, mss is het niet zo een soortje dat uitbundige toppen geeft, maar wel toppen vol met smaak.
                              het is me ook opgevallen bij de groei dat ze alles op haar eigen tempo doet no matter what, ik denk zelfs niet dat het haar uitmaakte of ze voeding kreeg of niet.
                              all i can say is dat haar toppen wel mooi in de thc baden.. dus het is afwachten

Comment

Nog wat Blue Cheese pics :
                                20130905_173004.jpg20130905_173014.jpg20130905_173020.jpg

Comment

Bezig...
                                X