Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

Oorspronkelijk geplaatst door CannaVis View Post
    holy shit...was ik ook maar iets vroeger begonnen...
    ik hoop voor u dat die g13 op tijd afgebloeid geraakt.

check mijn verslag ook eens!
    Zal ik zeker doen ! ja ik hoop natuurlijk op een deftige nazomer ... ik verschiet er zelf ook elke keer van hoe massive ze zijn als ik ze een tijdje niet zie haha

Comment

dat zijn nog een heftige struiken!!!

Comment

holy shit ! dat zijn pas knappe dames !
        ik heb een durban staan die nu toch ook ong naar 2m50 gaat!
        dit is echt super weer.
        check mijn verslag eens bij gelegenheid.
        Knowledge Speaks, Wisdom Listens

Comment

Storm van deze ochtend heeft men 2e grootste Blue Cheese bijna gemold... In het midden van de plant helemaal waar ik m had afgetopt is ie in tweejen gespleten + nog eens 2 takken afgebroken

Ik heb nu die splitsing terug proberen te herstellen dmv touwen/wasdraad... ook heb ik 1 van de 2 takken terug eropgeplakt(heb dit al eerder succesvol gedaan). Plant ziet er nog steeds lelijk uit maar heeft grotere kans om het te overleven

20130727_152456.jpg20130727_152507.jpg20130727_152550.jpg

En nu maar hopen dat er geen blaadjes gaan slap hangen...

Ik ben er dan toch nog maar eens aan herinnerd dat wind je grootste vijand is bij buitenkweek !

Comment

Goed van te horen heb zelf nog geen van de drie gerookt, ze zijn niet zo moeilijk te kweken.
            Het is anders wel rot van die storm van deze ochtend.
            Hoop dat het goed komt met haar, mijn planten zijn er heelhuids van afgekomen.
            Ik herinner me dat verleden jaar de wind ervoor had gezorgd dat mijn plant in volle grond omver lag gewaaid.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nicolasfvb View Post
              Goed van te horen heb zelf nog geen van de drie gerookt, ze zijn niet zo moeilijk te kweken.
              Het is anders wel rot van die storm van deze ochtend.
              Hoop dat het goed komt met haar, mijn planten zijn er heelhuids van afgekomen.
              Ik herinner me dat verleden jaar de wind ervoor had gezorgd dat mijn plant in volle grond omver lag gewaaid.
              Ja bij mij ook eentje net zoals nu doormidden gespleten maar veel verder .. was niet meer te repareren :p
              les die ik hieruit trek , niet aftoppen xD

Comment

Hoog tijd voor nog eens een update na het onweer van vorige week stonden 3 van de 5 planten helemaal scheef , gelukkig zaten de wortels goed diep
                heb ze terug rechtgezet met hulp van een aantal bamboestokken. Helaas is er nog een andere plant serieus beschadigd (zie foto's vorige week)
                , maar dmv een aantal touwen + bamboestokken heb ik die ook kunnen redden. uiteindelijk leven ze alle 5 nog wat een opluchting !

Wat een heerlijk weertje toch he

tijd voor foto's

20130804_124735.jpg
                De kleinste Blue Cheese onderste takken beetje gesnoeid deze week. ziet er gezond uit

20130804_124748.jpg20130804_124800.jpg

Dit is dus de MASSIEVE Blue Cheese die enorm had geleden onder de storm(zie foto's vorige week) , ik had zelfs 2 foto's nodig om hem volledig in beeld te krijgen. wat een sterke planten zeg

20130804_124833.jpg
                Blue Cheese #1 3meter hoog xD komt helemaal boven de haag uit en in september krijg ik nieuwe buren LOL, ook rechtgezet met bamboestokken

20130804_124853.jpg
                de prachtige G13 Haze doet het nog steeds goed

20130804_124810.jpg
                Kleine G13 begint er ook terug door te komen haha

Het hele tuintje nog eens onder de prachtige blauwe hemel
                20130804_124938.jpg20130804_124957.jpg

Comment

Eindelijk eens een kweker met echte planten!

Blue cheese is een superplant met echt hele mooie wiet en dikke buds.
                  Ik hoop wel al dat je op de hoogte bent dat deze plant een andere waarde voeding nodig heeft.
                  Dan alle andere soorten.

G13 is super maar helemaal verrijpt haar afbloeien zul je niet redden waarschijblijk.
                  Ps ik gok op je g13 dat deze over de 4meter word,mits de sativa genetica overheerst.
                  Wacht maar als de bloei begint.

Keep it green en wens je een dikke vette oogst toe.
                  Succes.
                  Gr staff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stafford View Post
                    Eindelijk eens een kweker met echte planten!

Blue cheese is een superplant met echt hele mooie wiet en dikke buds.
                    Ik hoop wel al dat je op de hoogte bent dat deze plant een andere waarde voeding nodig heeft.
                    Dan alle andere soorten.

G13 is super maar helemaal verrijpt haar afbloeien zul je niet redden waarschijblijk.
                    Ps ik gok op je g13 dat deze over de 4meter word,mits de sativa genetica overheerst.
                    Wacht maar als de bloei begint.

Keep it green en wens je een dikke vette oogst toe.
                    Succes.
                    Gr staff

Thx ! Ik geef geen extra voeding aan mijn planten alles puur natuur man ..
                    En de G13 zie ik zo groot nog niet worden hoor
                    , heb er op voorhand wat over gelezen en werd niet zo groot in vergelijking met andere haze soorten.
                    Ook zie ik nu al dat de Blue Cheese veel groter word.
                    Zou het nog iets worden met die G13 als ik hem dan iets te vroeg MOET oogsten, of is dat echt baggerwiet dan ?

Comment

Wazzzdat Sebboz de botanische tuin???
                      Leuk zo, lijkt er echt op.
                      Ik kom af en toe de boel onderslijmen.

Laterz,

Reuben
                      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Het is weer een zonnige dag en ik dacht er eens aan om foto's te trekken voor de zon onder was
                        de dames doen het goed , de grootste blue cheese is echt enorm... nu maar wachten op die bloei die er hopelijk zeer snel komt !
                        ik zag wel al meerdere witte haartjes denk ik wat zou wijzen op het begin van de bloei

Blue Cheese #1 en #2 in elkaar gevloeid had 2 foto's nodig om het bos vast te nemen lol
                        20130815_180541.jpg20130815_180620.jpg

Blue Cheese #3
                        20130815_180547.jpg

G13 Haze
                        20130815_180557.jpg

Het hele bos nog ns
                        20130815_180256.jpg

Comment

Kwijl, ik loop over
                          Ben een beetje een emotioneel aangelegd persoontje....

HIER WORDT IK ENORM VROLIJK VAN!!!

oops het was even sterker dan ik, sorry.
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Tjaa.. leuk om te zien en mooie planten!
                            Maar gaat er wat vanaf komen?
                            Het ziet er niet geventileerd uit & het zijn ook niet echt vroegbloeiers..

Comment

damn, ziet levensgevaarlijk uit haha.
                              hoe hoog is die grootse blue cheese ongeveer?
                              ik zou echt schrik krijgen van zo'n planten straks roken ze aan u op zoals in scary movie

Comment

Wtf man da zijn bomen zijn ze niet een beetje te groot aan het worden
                                en heb jij geen buren of zo ?

P.s Dat er genoeg voeding in de grond/natuur zit bewijs jij wel ga zo door
                                God was never on your side..

Comment

Bezig...
                                X