Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -
Haha ik ook hoor leuk om zo'n reacties te lezen !
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Ja dat is natuurlijk de vraag , het is dus hopen op een goede nazomer anders zal het op niet veel trekken waarschijnlijk.
en over ventilatie gesproken , het zijn buitenplanten.. die krijgen toch genoeg wind nee ??
Die grootste blue cheese is nu 3.5-4 m hoog denk ik :O
het zijn nog steeds mijn baby's hoor ze weten wel wie hen verzorgd heeft, de veiligheid van mijn gezin zal ik niet kunnen garanderen !
Ja idd die grootste Blue Cheese had ik beter ook afgetopt , maar het was een soort van test omdat die 2 grootste Blue Cheese ongeveer gelijk liepen
dan heb ik eentje afgetopt om te zien wat nu het beste was wel of niet .. dat is dus nog afwachten
In september komen er nieuwe buren wonen aan de kant van de plantjes ... hopelijk zijn ze even tolerant als mijn buren aan de andere kant xD
En ja die grond is altijd al heel vruchtbaar geweest :p in het jaar maak ik er een composthoop van en laat ik mijn kippen erop vrij. dit zorgt voor de goeie bemesting
Oorspronkelijk geplaatst door Escargot
View Post
Oorspronkelijk geplaatst door Heribei
View Post
en over ventilatie gesproken , het zijn buitenplanten.. die krijgen toch genoeg wind nee ??
Oorspronkelijk geplaatst door Nicolasfvb
View Post
het zijn nog steeds mijn baby's hoor ze weten wel wie hen verzorgd heeft, de veiligheid van mijn gezin zal ik niet kunnen garanderen !
Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
View Post
dan heb ik eentje afgetopt om te zien wat nu het beste was wel of niet .. dat is dus nog afwachten
In september komen er nieuwe buren wonen aan de kant van de plantjes ... hopelijk zijn ze even tolerant als mijn buren aan de andere kant xD
En ja die grond is altijd al heel vruchtbaar geweest :p in het jaar maak ik er een composthoop van en laat ik mijn kippen erop vrij. dit zorgt voor de goeie bemesting
Comment