Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wss skunk eerste kweek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Wss skunk eerste kweek

Het gaat al beter na alle tips bedankt allemaal !2013-05-27 19.34.56.jpg2013-05-27 19.35.01.jpg2013-05-27 19.35.26.jpg2013-05-27 19.35.32.jpg2013-05-27 19.35.36.jpg
    Attached Files

Comment

komt wel goed. volle zon erop en gaan!!!

check mijn verslagje ook eens!

Comment

hey feyenoord,

ik hang er maar eens een matje naast

waarom de mensen huilen. dat doen we meestal bij noob's, maar stiekem
        lachen we in ons vuistje hehehehe

komt wel goed met je plantjes. je bent net van start en zelfs dat is tegen gevallen.
        wij zien dat je plantjes al wat te voor duren hebben gehad. het zijn babytjes die al
        een paar dagen in de goot slapen zeg maar. maar goed, al met al zijn ze wel wat sterker
        en houden je plantjes meer van een goot dan een baby.

ze groeien nu wel beter uit dus de eerste wortels zijn door. lekker droog laten trekken
        die grond tot ze een mooie kluit heeft.

nu viel mij op bij je bierflessen bouwwerk dat je de groene onderkant van een propagator
        hebt staan. waarom heb je je plantjes niet in die propagator (kweek bak als je de deksel kunt vinden)
        die passen nu nog makkelijk en zo krijg je en een regen vrije omgeving, die iets warmer word door broei
        en het windvrij staan, daarnaast kun je de LV lekker hoog houden door de schuifjes dicht te houden
        op je deksel.

zoek ook even een lieveheersbeestje en een paar regenwormen. wormen in je aarde bij het overpotten
        naar de laatste pot en het lieveheersbeestje bij je plantjes zetten in de hoop dat ze blijft (als ze beestjes als luis
        hebben dan blijft ze, om ze op te ETEN whoehahahahaha)

maar goed de tip's stromen binnen. succes m8

groetjes.

Comment

Heej Bram,

Dankjewel dat je het even voor me samenvat, waar was ik geweest zonder dit forum,
          die propagator is kapot ik heb met mijn buks de kap kapot geschoten =,=
          qnq had het erover dat die kapjes helemaal niet hoeven buiten.
          ze krijgen wel betere stammetjes van die wind en aangezien ze best ver zijn ingegraven ben ik niet bang voor knikken,
          een vriend van me heeft er 2 van mij in een propagator buiten maar die is geknikt !
          nu heeft hij met 3 sateprikkers een versteviging gemaakt hopen dat hij het blijft doen.

Bedankt voor de tips ik ga er zeker wormen bijdoen als ik ze over pot.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

hoop dat dit een glimlach veroorzaakt propagator.jpg

Comment

wat voor buks?
            __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

@HR83

gezien de gaten zal 't z'n pudding buks zijn geweest... denk je niet.

@feyenoord

de wind zorgt inderdaad voor sterkere stammetjes, maar ook voor kou.
              het is dus een keuze wat je om welke reden doet. ik zou ze nu met dit
              weer (zeker als je regen en hagel hebt) in een propagator zetten of anders
              soort overkapping. de eerste 2 weken groei na ontkiemen heeft het plantje
              ook graag een hoge LV. later tijdens de bloei niet, maar de eerste weekjes kan dat
              veel versterken.

als je slim bent plak je de gaten even dicht met een tapeje.

succes

Comment

Die hoge LV ben ik niet mee ey..
                Juist niet, bij een hoge LV ontwikkelen de wortels veel minder.

Het meest belangrijke nu is licht.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

2013-05-29 20.03.01.jpg2013-05-29 20.03.07.jpg2013-05-29 20.03.22.jpg2013-05-29 20.03.30.jpg2013-05-29 20.03.37.jpg

Comment

Update alles gaat redelijk vind ik,
                    alleen er komen wortels door het turfbakje heen en een beetje schimmel.
                    ik heb ze nu in melkpakken ff snel goede potten regelen.

Ik heb er nog vertrouwen in de 3 in de emmers trekken redelijk bij vind ik.
                    Last edited by Feyenoord1908; 30 May 2013, 16:28.

Comment

De zon doet zijn werk, het gaat echt al stukken beter oordeel zelf 2013-05-31 14.40.24.jpg2013-05-31 14.40.31.jpg2013-05-31 14.40.34.jpg2013-05-31 14.40.39.jpg

Comment

Ik hoop echt dat hun strijd- en levens-lust zich zal vertalen naar smaak,effect en opbrengst.
                        Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Comment

gaat indd stukken beter!

dat gaat helemaal goed komen
                          __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

2013-05-31 15.21.21.jpg

Comment

oooo feyenoord geen aluminium folie, dan kun je beter een witte kunstof plaat erop leggen
                              of gewoon wit karton en dat plastificeren, maar dit veroorzaakt (als het tegen zit) brand plekken.

verder zien de plantjes er netjes uit hoor. de zon liet op zich wachten, maar als ze er is gaat het hard.

ik heb zelf al 2 weken knoflook voorgepoot. niets te zien tot vandaag de zon door kwam. allemaal groene
                              puntjes binnen 6 uur . mooi he plantjes.

groetjes.

Comment

Oke ik ga het veranderen !
                                bedankt en ja plantjes zijn mooi zal ik knoflook bij mn wietplantjes planten ?
                                als preventie ik heb dat ergens gelezen kan je beestjes weghouden
                                of zal ik in aparte potjes knoflook planten en die bij mn planten in de buurt zette

Comment

Bezig...
                                X