Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wss skunk eerste kweek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Wss skunk eerste kweek

Ohh ik dacht dat je spriet bedoelde, XD ik zal voortaan die fotos recht draaien

Comment

kijk eens aan
      het begint te groeien
      dat is een goed teken..
      ga zo door ...ga zo door

grtzz... birdie

Comment

Alles gaat goed alleen maak me zorgen om 1 plantje die bladeren zijn bovenaan een beetje raar (gekreukelt)

2013-06-11 16.01.12.jpg2013-06-11 16.01.17.jpg2013-06-11 16.01.21.jpg2013-06-11 16.01.25.jpg

Comment

ziet er goed uit, hopen dat het goed komt met die 3e!

Comment

die trekt wel bij, nog tijd zat.

sproei ze in de avond als de hete zon weg is (uurtje of 8 a 9 is prima)
            een beetje water over ze heen. overdag hebben ze een hekel aan water op
            het blad, omdat dit afkoelt, zwaar is en het blad kan doen verbranden bij direct zonlicht.

in de avond vinden de plantjes die koeling prettig en zal zo sneller rusten.
            ze kan door het vocht het blad fris houden voor de avond en door snellere
            rust fase ook sneller beginnen met de nacht taken

succes weer

ps. als het regent of geregent heeft hoef je dat dus niet te doen he tenzij ze overkapt staan en
            geen directe regen vangen.

Comment

Oke gewoon met de plantenspuit ff natmaken,
              Bedankt voor de tip ga ik zeker doen.

Mijn ec meter en voeding komt vandaag ook binnen,
              ik heb plargon terra groei en bloei maar dit heb ik voorlopig nog niet nodig,
              Ik ben wel benieuwt naar mijn ec

Comment

ik stemde goed genoeg, prima zou een beetje overdreven zijn maar je gaat lang niet slecht. de kweeksels zijn aardig bij getrokken in de laatste week dus dat komt vast wel snor. nog een weekje of twee wachten met voeden zou ik zeggen ze hebben nog helemaal geen tekenen van tekorten (euh du'h) .. hoewel het wellicht een kutzomertje wordt haal je er wel wat vanaf .. succes noord!

Comment

Ec meten is niet echt iets voor mij.
                  Last edited by Feyenoord1908; 17 June 2013, 14:23.

Comment

Nieuwe fotos ik maak me nog steeds zorgen om die ene met de "gekreukelde blaadjes"
                    die ziet er gewoon niet zo gezond uit.
                    die andere in de grote pot gaat ook niet zo heel lekker krijgt ook lange ipv breede bladeren.
                    maar de 2 in de emmers gaan volgensmij helemaal volgens schema.IMG-20130617-WA0000.jpgIMG-20130617-WA0001.jpgIMG-20130617-WA0002.jpgIMG-20130617-WA0003.jpg

Comment

yes nieuwe foto's

terecht dat je zorgen maakt om de gekrulde blaadjes, je kan er alleen
                      weinig aan doen op het moment. iets meer wateren kan helpen om genoeg vocht
                      aan te bieden. maar de oorzaak licht waarschijnlijk bij de heftige zon van de afgelopen 2 a 3 dagen.
                      zeer fel en warm waardoor je plantjes zijn gaan transpireren. zo voorkomt ze oververhitting en is een uitdrogingsvorm.
                      dus genoeg drinken geven op meerdere tijden van de dag (niet op het blad of de plant, netjes in de grond).

valt me wel op dat het net diegene zijn met de rode potten. misschien eens de kleur aan de buitenzijde wit maken.
                      kan zijn dat je wortels aan het koken zijn omdat de warmte in deze potten te goed geleiden. die witte emmers
                      geleiden amper en weerkaatsen met het wit het licht af. dit scheelt enorm in bodem temp.

succes weer.

Comment

thanks je volgt me nog steeds,
                        Ik ga ze wat meer water aanbieden ze zijn al aardig bij getrokken,
                        Die in die rode potten zijn ook jonger maar het is inderdaad wel raar eentje heb ik nu ook in een witte emmer gezet die gaat beter.
                        Gelukkig gaat 1 plant best wel lekker grote bladeren.
                        Ik volg je advies op.

Comment

Wat bladproblemen maar die 2 grote gaan opzich wel lekker ( denk ik )
                          die 2 kleintjes vind ik er niet zo gezond uitzien maar oordeel zelf 2013-06-21 13.14.42.jpg2013-06-21 13.14.53.jpg2013-06-21 13.14.57.jpg2013-06-21 13.15.02.jpg2013-06-21 13.15.08.jpg2013-06-21 13.15.14.jpg2013-06-21 13.15.26.jpg2013-06-21 13.16.09.jpg

Comment

staan veel te nat

Comment

Comment

ze hebben nu toch echt wel last van al die regen,
                                ik hoop dat het niet te laat is ik ga snel wat proberen te verzinnen om ze droog te houden maar is nog best lastig.
                                in mijn geval ik had al eerder wat gemaakt maar viel uit elkaar.
                                hier wat nieuwe fotos de 2 kleintjes doen niet zo veel.... 2013-06-24 16.28.12.jpg2013-06-24 16.28.21.jpg2013-06-24 16.28.27.jpg2013-06-24 16.28.30.jpgNaamloos.jpg

Comment

Bezig...
                                X