Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Voeding is nu nog geen prioriteit, ik zou zorgen dat je grond niet te nat word met al die regen dus misschien een afdakje (ookal is het beter weer nu)
Zorg voor goede drainage want die emmers hebben denk ik geen gaten boor wat gaten aan de onderkant rondom de emmer zodat overtollig water (door regen) weg kan lopen,
en alleen een slokje water als ze een beetje gaan hangen, teveel water in de grond zorg dat er niet genoeg zuurstof bij de wortels komt.
Gewoon niet teveel mee zooien en afwachten. meestal geef je pas wat als je plant erom vraagt dus gewoon in de gaten houden.
S'avonds staan ze onder de veranda dus ze hebben allemaal s'avonds een dakje boven hun hoofd. De emmers hebben allemaal wel gaten in de onderkant zitten voor overtollig water.
je zou een vuilnis zak met een een sluiting aan de bovekant met een elastiekje of een touwtje er in de pot zet je in de vuilnis zak en het touwtje span je om je stammetje dat hij goed afgesloten is zo kan je hem makkelijk open maken en weer dicht doen kijk is op mijn kweek verslag die staan dr mooi bij! nog geen voeding gehad
Comment