Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hosselaar's eerste buitenkweek.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hosselaar's eerste buitenkweek.

Korting op 420shop
    Hallo mede-growers!

Via een buurman heb ik 5 stekjes kunnen bemachtigen. Het betreft 2x feminised White Widdow en 3x reguliere Deense soort (Waarschijnlijk Danish Passion semi autoflower)(Laatste foto)
    Attached Files
    Greetz

Re: Hosselaar's eerste buitenkweek.

als je teveel voeding geeft kan je verbrande blader punten krijgen maar hoe vaak heb je al voeding gegeven? want ik zou nog wel ffe wachten met voeding geven
    en dat zijn toCH gewoon plantjes geen stekjes??
    Legalize it

Comment

En op wat voor grond staan ze?
      FUCK THE POLICE COMING STRAIGHT FROM THE UNDERGROUND

Comment

Ze staan op universele potgrond voor terrasplanten. Vanmiddag hebben ze groei voeding + wortelstimulator gekregen. En ja het waren stekjes van m'n buurman. ze stonden nog in kleine turfpotjes en heb ze vanmiddag in de potten gezet. Ze staan s'avonds in de schuur i.v.m de regen.
        Last edited by Hosselaar; 26 May 2013, 00:11.
        Greetz

Comment

Ghehe..dat zijn inderdaad geen stekjes, dat zijn plantjes die uit een zaadje komen.
          Stekjes zijn takjes die van een andere plant geknipt zijn en daarom 100% op hun "moeder" lijken.

De potten mag je tot de rand vullen met grond en die stokjes mogen eruit, dan maken ze een sterkere stam.
          Voeding hoef je een week of 2-3 helemaal niet te geven, dat doet nu meer kwaad dan goed, want het hoopt allemaal op in de grond.
          Laat ze zoveel mogelijk buiten staan, licht is erg belangrijk nu.

Voila, zover de tips van jip.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bedankt voor je tips, ik heb de potten tot de rand gevuld en de stokjes uit de potten gehaald. We will see what it brings!
            Greetz

Comment

lijkt me idd een verbrand blad door overvoeding...
              check mijn verslag ook eens( niet dat het al spectaculair is met dit weer!

Comment

Het weer zit niet mee inderdaad, in Nederland weet je het nooit helaas..
                Greetz

Comment

Ik heb hier nog een twee tal foto's over de potgrond. Zelf heb ik nog niet erg veel kennis over potgrond etc, misschien kunnen jullie mij iets meer vertellen of ik goed hiermee zit?
                  IMAG0291.jpgIMAG0292.jpg

Thx!
                  Greetz

Comment

Als dat de enige beschadiging is dan kan het ook iets anders zijn. Aangegeten door een beestje of een keer zelf beschadigd met verplanten ofzo. Als er (te)veel voeding in de grond zit worden ze namelijk ook wel wat donkerder groen dan ze nu zijn.

Als de bladeren wat geel beginnen te worden dan hoef je pas te gaan bijvoeden.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Ik was ook van plan om als voeding Plagron Terra Grow & Bloom te halen. En over 1,5 week te beginnen met groeivoeding. Ik geef nu gewoon nog wat water om de dag.
                      Last edited by Hosselaar; 27 May 2013, 16:28.
                      Greetz

Comment

ik denk dat om de dag water met dit weer te veel is, en ze kunnen nog wel een tijdje zonder extra voeding hoor
                        verder succes
                        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Een paar foto's hoe ze der momenteel bij staan.. Lekker in het zonnetje!

22222222.jpg11111111.jpg
                          Greetz

Comment

Ik wil morgen even langs de Praxis gaan om groei & bloeivoeding te kopen. Helaas zit er geen growshop hier meer in de buurt. Ik zat te kijken naar DCM Vloeibare Meststof voor Tomaten & Groenten met een NPK van 5-6-7.. Is dit goed voor de groei? En bij de praxis hadden ze ook DCM Vloeibare Meststof voor Geraniums met een NPK van 5-6-8 en ik neem aan dat ik dit dan voor de bloei kan gebruiken? Ik wil vanaf volgende week een keer beginnen met langzaam een klein beetje groeivoeding te geven

Alle tips en weetjes zijn welkom!!
                            Greetz

Comment

zou toch nog even wachten met die voeding hoor
                              en denk dat die wel goed is
                              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Bezig...
                              X