Mede Growers,
Ik ben begonnen met mijn buiten kweek voor deze zomer.
Ik heb 3x Sensi Skunk #1 en 1 Dutch Valley Skunk in de grond zitten.
De Dutch Valley skunk komt van mijn vorige kweek, dat was skunk kruising waar ik de naam niet van wist. Dus heb ik hem Dutch Valley skunk genoemd. Was wel een goed wietje . Kreeg er tussen de 130 en 150 gram af vorig jaar.
Ik heb me plantjes in Canna grond zitten met wat perlite er door heen.
Ze zijn nu net 2 weken uit de grond dus hebben nog een lange tijd te gaan.
Ik had het idee om dit jaar me planten te laten verduisteren, Alleen heb ik geen plek binnen voor me planten. Iemand een idee? Mis van Pvc een frame maken met zwart/wit folie er overheen?
Peace
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Hier wat foto's.
Ik heb wat vierkantjes uit een ah zak geknipt en over me potten gespannen zodat me planten niet verzuipen met dit weer.
IMG_3463.jpgIMG_3462.jpgIMG_3461.jpgIMG_3460.jpgIMG_3464.jpg
Ik ben begonnen met mijn buiten kweek voor deze zomer.
Ik heb 3x Sensi Skunk #1 en 1 Dutch Valley Skunk in de grond zitten.
De Dutch Valley skunk komt van mijn vorige kweek, dat was skunk kruising waar ik de naam niet van wist. Dus heb ik hem Dutch Valley skunk genoemd. Was wel een goed wietje . Kreeg er tussen de 130 en 150 gram af vorig jaar.
Ik heb me plantjes in Canna grond zitten met wat perlite er door heen.
Ze zijn nu net 2 weken uit de grond dus hebben nog een lange tijd te gaan.
Ik had het idee om dit jaar me planten te laten verduisteren, Alleen heb ik geen plek binnen voor me planten. Iemand een idee? Mis van Pvc een frame maken met zwart/wit folie er overheen?
Peace
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Hier wat foto's.
Ik heb wat vierkantjes uit een ah zak geknipt en over me potten gespannen zodat me planten niet verzuipen met dit weer.
IMG_3463.jpgIMG_3462.jpgIMG_3461.jpgIMG_3460.jpgIMG_3464.jpg
Comment