heb net mijn zaden hoe ontkiem ik die best als deze voor buiten zijn ? zal regelmatig fotos posten.buitenkweek 2013 zal ook regelmatig wat vragen hebben
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
exodus cheese greenhouse buitenkweek verslag
Collapse
X
-
Re: exodus cheese greenhouse buitenkweek verslag
2x watje vochtig maken en zaadje ertussen
-
zaadje in een glas water gooien
iedere dag water verversen,
-
gewoon in de grond duwen
maar dat is toch allemaal nix nieuws?Last edited by HR83; 27 May 2013, 13:32.__________________________________________________ ______________
When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.
sigpic
-
Kiemen en voorgroeien doe je binnen (achter het raam), zodra het een plant lijkt kan die naar buiten.Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door detndewitn View Postzaden komen al uit zal snel gaan .had nog de vraag of jullie je buitenplant voeding geven zodat ik deze nog kan bestellenLegalize it
Comment
-
Hangt er vanaf: in de volle grond heb je eigenlijk geen voeding nodig. In potten de eerste zes weken ook niet. Je geeft als beginner makkelijk teveel, dat doet meer kwaad dan goed. In principe zijn alle voedingen prima, als je maar weet hoe je moet doseren; staat op de verpakking. Als het even kan neem je 't beste een 'biologische' voeding. Dan hoef je geen water af te zuren en datsoort gedoe.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
Had nog een vraag de hardheid van het water hier is veel te hoog en de vraag is zou ik gedemineraliseerd water mogen gebruiken (met plagron alga voeding) .
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
2013-06-02 10.12.13.jpg2013-06-02 10.12.29.jpg2013-06-02 10.14.28.jpg
Is deze pot voldoende
sorry voor slecht kwaliteit van fotos
Comment
Comment