Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

auto silver haze, vensterbank

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: auto silver haze, vensterbank

    Ik heb ze alleen buiten staan en dat gaat prima. En zoals aan het begin van dit kweekverslag al door anderen tegen mij werd gezegd, zon door wat wolken is alsnog beter voor je plantje dan zon door ramen (bijvoorbeeld te zien door het strekken dat vaak gebeurd achter ramen).
    Er is trouwens ook een afdeling "vragen buitenwiet kweken". Niet dat het mij heel veel uitmaakt maar je bent nu vragen over jouw kweekje aan het stellen in andermans kweekverslag.

    Comment


      #47
      Re: auto silver haze, vensterbank

      thnx voor de reactie, en heb maar een eigen thread gemaakt succes met je kweek ziet er goed uit tot nu toe!

      Comment


        #48
        Re: auto silver haze, vensterbank

        Hmmmmz, gedeeltelijk goed, en gedeeltelijk klotenieuws.

        Met de oudste dame gaat het nog steeds prima. Ik ben nog niet begonnen met voeding geven omdat ze hier nog niet om vraagt. Ze is nu 52 cm hoog en ziet er zo uit:
        IMG_1419.jpgIMG_1420.jpgIMG_1421.jpg
        Met haar kleine zusje is er helaas iets gebeurd waarvan ik me afvraag of ze hier nog uit terug zal komen. Ze is namelijk met pot en al ondersteboven op de grond gevallen. Hierbij is haar stammetje geknakt en zijn de wortels vast ook wel beschadigd. Ik heb haar zo snel mogelijk weer begraven en een beetje steun van een stokje gegeven maar ze is gelijk in elkaar gezakt en ik gok dat ze het niet gaat overleven:
        IMG_1422.jpgIMG_1423.jpg
        Ik denk dat ik dat kleintje nog wel wil vervangen, en omdat ik geen zaadjes meer heb zat ik te denken om deze keer white widow autoflower te proberen. Ik zag al bij Berry Ryder's balkonverslag dat hij white widow autoflowers had van spliff seeds die er goed uitzagen, maar op de site van spliff seeds kon ik deze zaadjes niet vinden. Iemand tips waar ik goede white widow autoflowers kan halen? En anders zat ik misschien te denken aan Dark Devil van sweet seeds. Mooie paarse toppen.

        Comment


          #49
          Re: auto silver haze, vensterbank

          Damn! wat een pech... het ziet er niet naar uit dat je kleintje dat gaat overleven inderdaad...
          Voor de white widow autoflowers kun je ook azarius even checken, onderdaan deze pagina staan 2 soortjes:
          http://azarius.nl/seedshop/autoflowering/ (er staan ook een paar andere soortjes waar ze per zaadje kunt bestellen mocht je alleen je kleine willen vervangen)

          De zomer gaat nu echt beginnen, mooi moment om toppen aan te maken bij de 52 centimetert!
          I plant a little tree in my front yard
          precious little tree in my front yard

          Comment


            #50
            Re: auto silver haze, vensterbank

            Hmm nee het kleintje ziet er vandaag zo mogelijk nog iets slechter uit dan gisteren. Ik laat haar nog even in de zon staan om haar een kans te geven maar ik zie het somber in. Ik had idd gezien dat ze op azarius auto WW hadden maar was benieuwd naar de ervaringen van mensen hier zodat ik niet af hoefde te gaan op de reclame praatjes van de kwekers zelf. Maar inmiddels heb ik me bedacht en heb ik gekozen voor Dark Devil zaadjes. Ben benieuwd!

            Comment


              #51
              Re: auto silver haze, vensterbank

              Even een kleine update. Volgens mij gaat het kleintje wel weer enigzins vooruit. Zag ze er gisteren nog zo uit:
              IMG_1431.jpg
              Vandaag is het zo:
              IMG_1435.jpg
              Het kan natuurlijk aan mij liggen, dat ik zie wat ik wil zien, maar ik heb het idee dat ze toch wat minder hangt en misschien zichzelf nog redelijk kan herstellen na het ongeluk.

              Met het andere plantje gaat het nog steeds prima:
              IMG_1426.jpg
              IMG_1436.jpg
              IMG_1437.jpg

              Comment


                #52
                Re: auto silver haze, vensterbank

                komt wel goed metr die kleine!!
                doe zo voort!

                check mijn verslag ook eens!

                Comment


                  #53
                  Re: auto silver haze, vensterbank

                  zo, dat ziet er vers uit!
                  die kleine komt er goed bovenop, en die grotere knalt ook lekker door!
                  I plant a little tree in my front yard
                  precious little tree in my front yard

                  Comment


                    #54
                    Re: auto silver haze, vensterbank

                    Jepp, de kleine lijkt het te redden. Ik heb net het stokje ter ondersteuning weggehaald en ze kan zichzelf inmiddels weer omhoog houden. Nu hopen dat het geen hermafrodiet wordt van de stress.
                    IMG_1440.jpg
                    IMG_1441.jpg
                    IMG_1442.jpg
                    IMG_1443.jpg

                    Dan is er mijn grootste dame. Ik verwachtte dat ze maximaal 50 cm hoog zou worden maar op dit moment zit ze op 62 cm. Gaat lekker en ik hoop dat ze binnenkort eens begint met mooie toppen maken.
                    IMG_1444.jpg
                    IMG_1445.jpg
                    IMG_1447.jpg

                    En omdat ik toch wel graag een backup plantje wilde, voor als het zorgenkindje het toch niet redt of herma wordt, heb ik 1 van de Dark Devil zaadjes te ontkiemen gelegd. Gisteren toen ik van huis ging rond 14:00 tussen wat nat keukenpapier gelegd en toen ik net thuiskwam was het zaadje al ontkiemd.
                    IMG_1438.jpg
                    Ik laat het zaadje nog even wat verder ontkiemen tot ik het morgen in de pot stop die al op het balkon staat te wachten.
                    IMG_1439.jpg

                    Dus dat was het weer.

                    Comment


                      #55
                      Re: auto silver haze, vensterbank

                      Hmm, ik heb nu 2 keer een verhaal getyped over de plantjes maar het uploaden van de foto's ging steeds raar waardoor ik opnieuw kon beginnen. Dus nu ff kort en dan de foto's.
                      Dame 3 is bovengekomen, dame 2 gaat weer lekker nu ze van de schrik is bekomen en dame 1 gaat het lekkerste met haar inmiddels 68cm en daarmee een stuk groter dan ik verwacht had dat ze zou worden. Pics:
                      IMG_1459.jpgIMG_1461.jpgIMG_1462.jpgIMG_1465.jpgIMG_1466.jpgIMG_1467.jpgIMG_1468.jpg

                      Comment


                        #56
                        Re: auto silver haze, vensterbank

                        bier, wiet en radijsjes
                        I plant a little tree in my front yard
                        precious little tree in my front yard

                        Comment


                          #57
                          Re: auto silver haze, vensterbank

                          Wat wil een mens nog meer

                          Comment


                            #58
                            Re: auto silver haze, vensterbank

                            veel geld

                            Comment


                              #59
                              Re: auto silver haze, vensterbank

                              Om radijsjes bier en wiet mee te kopen?

                              Comment


                                #60
                                Re: auto silver haze, vensterbank

                                en zoveel meer dingen

                                Comment

                                Bezig...
                                X