Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

auto silver haze, vensterbank

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: auto silver haze, vensterbank

    Ik kwam vanochtend thuis van een nachtdienst, liep mijn balkon op, en werd gelijk blij van de heerlijke geur die me begroette. Helaas kan ik die niet op de foto zetten, maar dit wel:

    Meisje medium zit weer helemaal lekker in haar vel na het ongeluk. Nieuwe blaadjes zien er mooi uit:
    IMG_1472.jpgIMG_1473.jpg
    Meisje bloei ruikt heerlijk, en ziet er gezellig uit:
    IMG_1474.jpgIMG_1476.jpgIMG_1477.jpg
    En meisje mini heeft onder een folie afdakje gestaan omdat ik een tijdje niet thuis was en ik de kans dat ze zou verdrinken wilde minimaliseren:
    IMG_1478.jpgIMG_1479.jpg

    Dat is 'm weer!

    Comment


      #62
      Re: auto silver haze, vensterbank

      zo,medium is precies helemaal bovenop...
      ziet er goed uit man!!

      Comment


        #63
        Re: auto silver haze, vensterbank

        Tnx! Nu nog fingers crossed dat ze niet herma wordt. Maja, dat zien we vanzelf.

        Comment


          #64
          Re: auto silver haze, vensterbank

          Heeft jouw overbuurman ook van die mooie plantjes.
          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

          The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
          Spliff Strawberry in scrogg, klaar



          sigpic

          Comment


            #65
            Re: auto silver haze, vensterbank

            gaat lekker!
            I plant a little tree in my front yard
            precious little tree in my front yard

            Comment


              #66
              Re: auto silver haze, vensterbank

              die staan mooi, geef je ze al bloeivoeding?
              #puffpuffpasstuesday

              Cannatuin '13

              Comment


                #67
                Re: auto silver haze, vensterbank

                Ja ik heb ongeveer sinds een week elke dag 2ml bloeivoeding gegeven (plagron alga bloom) met een liter water. Maar gisteren zag ik dat de puntjes van sommige bladeren er een beetje overvoed uitzagen dus ben ik weer even gestopt met bijvoeden.

                ImageUploadedByTapatalk1373536875.108269.jpg

                En nee berry, de overbuur heeft vooral kleine conifeer achtige plantjes ofzo. In ieder geval niets dat ik graag zou roken.

                Comment


                  #68
                  Re: auto silver haze, vensterbank

                  goed gespot (die puntjes), en goed gestopt (die voeding)
                  bij de beschrijving van autosilverhaze stond ook dat het een plant was die weinig voeding nodig had toch? wie weet haalt ze de eindstreep wel zonder toevoegingen en dus lekker organisch
                  I plant a little tree in my front yard
                  precious little tree in my front yard

                  Comment


                    #69
                    Re: auto silver haze, vensterbank

                    Daar zijn we weeeer!

                    Dame bloei lijkt nog niet al haar energie in de bloei te steken, inmiddels is 86 cm lang. Maarja, als ik op veel plekken lees dat de plantjes dit jaar erg klein zijn gebleven denk ik dat ik niet mag klagen.
                    IMG_1483.jpg IMG_1484.jpg IMG_1485.jpg IMG_1486.jpg
                    Mini doet ook gewoon lekker haar ding.
                    IMG_1487.jpg
                    En medium gaat ook gewoon nog steeds lekker na haar revalidatie.
                    IMG_1488.jpgIMG_1489.jpg

                    Ik ben wel blij dat het meestal flink waait op mijn balkon want ook al vind ik de geur van dame bloei heerlijk, als de wind de geur niet zo effectief zou afvoeren zou het flink wat neuzen richting mijn balkon draaien denk ik. Tot zover weer!

                    Comment


                      #70
                      Re: auto silver haze, vensterbank

                      Dit heeft mij over gehaald om ook auto silver haze te planten . Ik Denk eraan om ze gewoon op de vensterbank te droppen.

                      Inhalex

                      Comment


                        #71
                        Re: auto silver haze, vensterbank

                        Ok, leuk om te horen. Vensterbank was ook mijn oorspronkelijke idee maar ik ben toch voor het balkon gegaan zodat de ramen niet teveel van het zonlicht filteren. Ben benieuwd hoe ze het doen bij jou.

                        Ik heb advies nodig! Mijn middelste plantje is een tijdje geleden gevallen, bijna doodgegaan, weer bijgetrokken, en staat nu opzich best aardig te groeien. Nou is het probleem dat ik vanochtend een setje balletjes heb ontdekt:
                        IMG_1504.jpg
                        Ik was na de val al bang dat ze hermafrodiet zou kunnen worden van de stress, en dat is dus ook gebeurd. Ik heb goed gezocht maar verder had het plantje nergens balletjes. Ik heb deze twee er af getrokken met een pincet en twijfel nu of het de moeite waard is om het plantje te houden, of dat het veiliger is (ook met mijn andere plantjes in het achterhoofd) om haar op de composthoop te leggen. Wat zeggen jullie?

                        Thnx, Mattie

                        Comment


                          #72
                          Re: auto silver haze, vensterbank

                          Zolang het bij een paar balletjes blijven zou ik me niet druk maken, maar blijf wel elke dag goed kijken voor nieuwe.

                          Comment


                            #73
                            Re: auto silver haze, vensterbank

                            Hey thnx, dat dacht ik ook al. Fijn om het bevestigd te horen. Kheb elke dag goed gekeken en tot nu toe geen balletjes meer gevonden. Zo staat ze er bij:
                            IMG_1513.jpgIMG_1515.jpgIMG_1517.jpg
                            De andere dame is eindelijk gestopt met groeien zo lijkt het. Prima want ze komt al net boven mn balkonreling uit en het is ook wel tijd dat ze haar energie in haar toppen gaat stoppen.
                            IMG_1510.jpgIMG_1507.jpgIMG_1509.jpg
                            En dan is er nog het kleintje. Doet wat ze moet doen en staat gewoon lekker rustig naar de zon toe te groeien.
                            IMG_1519.jpgIMG_1521.jpg

                            Ruikt heerlijk hier!

                            Comment


                              #74
                              Re: auto silver haze, vensterbank

                              Zo daar ben ik weer. En wederom heb ik een vraag voor de betrokken medekwekers. Ik ben namelijk tamelijk kleurenblind en vind het daarom moeilijk om sommige dingen die ik bij mijn plant zie precies te vertalen naar wat er aan de hand is, zelfs met de handige gidsen op dit forum.

                              Het gaat om mijn grootste plant. Deze is al een tijdje toppen aan het maken en sinds kort beginnen de onderste bladeren af te sterven of iets dergelijks. Ik heb gelezen dat tijdens de laatste fase van de toppen maken de energie uit bladeren wordt weggenomen om te gebruiken en ik hoop dat dit hier gebeurt. Daarom heb ik naast de gewone foto's ook twee foto's van de verkleurde bladeren, en heb ik met mijn telefoon zo goed mogelijk door een microscoopje foto's geprobeerd te maken van de trichomen. Zou er iemand met meer zicht op kleuren naar de foto's willen kijken en zeggen of dit normaal is op dit moment, en of er hiervan al iets te zeggen valt over hoe dicht het plantje bij de oogst is? Alvast bedankt.
                              IMG_1531.jpgIMG_1533.jpgIMG_1537.jpgIMG_1539.jpg
                              IMG_1543.jpg
                              IMG_1546.jpg

                              Dan hebben we nog het medium meisje. Ook al wat bezig met toppen maken en heeft geen nieuwe ballen meer laten zien.
                              IMG_1541.jpgIMG_1550.jpg

                              En dan is er nog het kleinste plantje die in alle waarschijnlijkheid de grootste plant van mn balkon gaat worden. Die is nog lekker van haar jeugd aan het genieten. Ben benieuwd hoe ze er uit ziet als volgroeide jongedame.
                              IMG_1552.jpgIMG_1554.jpg
                              Last edited by mattiethijs; 27 July 2013, 10:41.

                              Comment


                                #75
                                Re: auto silver haze, vensterbank

                                moeiljik te zeggen aan de hand van die micro foto's...
                                ik kan er eigenlijk niks van op maken!

                                dat geel blad vanonder zou ik me niet druk om maken.
                                je plant ziet er in zijn geheel nog mooi groen uit!
                                die moet nog wel een paar weken sowieso.
                                geef je ze voeding?
                                op welke grond staan ze en hoe lang?

                                Comment

                                Bezig...
                                X