Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

auto silver haze, vensterbank

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: auto silver haze, vensterbank

    De grootste staat nu ongeveer 9 weken vanaf het zaad tot nu geloof ik. Ze staat in een mix van universele potgrond, compost uit de tuin met wat hout as er door heen. Ik heb plagron alga bloom. Hiermee heb ik een tijdje bijgevoed (2 ml per liter water gedaan). Op een gegeven moment kwamen er wat overvoede randjes aan de bladeren dus was ik er weer even mee gestopt. Op dit moment weet ik niet hoeveel weken tot oogst en ben daarom een beetje huiverig met voeden omdat ik overal lees dat het goed is om enkele weken voor de oogst geen voeding te geven. Maarja, kleurenblind als ik ben vind ik het lastig om te zien wanneer het oogst moment is. Mn microscoopje kan nog een stuk meer inzoomen, misschien valt er dan meer te zien aan de trichomen. Ik ga binnenkort nog eens proberen om wat fotos te maken en nog eens te vragen of men daar wel conclusies uit kan trekken. Thnx voor het antwoord iig!

    Mattie

    Comment


      #77
      Re: auto silver haze, vensterbank

      Eergisteren was er een vriend langs die toevallig een camera bij zich had die een stuk mooiere foto's kan maken dan ik met mijn telefoon kan. Daarom bij dit verslag eindelijk een paar foto's met glimmende kristallen.

      Grote dame, zal ws nog een paar weken zijn tot oogst ofzo. Is nu ongeveer 90cm:
      DSCF2813.jpgDSCF2814.jpgDSCF2818.jpgDSCF2820.jpgDSCF2822.jpg

      Medium dame, heeft nog wel ff te gaan en is nu ongeveer 60 cm:
      DSCF2823.jpgDSCF2827.jpg

      En dan is er nog de kleine opdonder, die zal zo rond de 20 cm zijn:
      DSCF2828.jpgDSCF2830.jpg

      En dan nog een fototje van de hele familie omdat de "fotograaf" dat graag wilde:
      DSCF2838.jpg

      laterrrrr

      Comment


        #78
        Re: auto silver haze, vensterbank

        die grote dame ziet dr wel nice uit!
        begint ze te maffen?

        Comment


          #79
          Re: auto silver haze, vensterbank

          Ej, bedankt. Maar wat bedoel je met maffen?

          Comment


            #80
            Re: auto silver haze, vensterbank

            ziet er lekker uit man!
            komt helemaal goed met dit weer!

            check mijn update oko eens!

            later

            Comment


              #81
              Re: auto silver haze, vensterbank

              Mooie foto's mathijs ! Prachtig

              Comment


                #82
                Re: auto silver haze, vensterbank

                Nadat ik gisteren terug kwam van een festival en na thuiskomst de klok heb rondgeslapen leek het me nu wel weer tijd voor een update. In deze update ga ik toch weer proberen wat plaatjes van de trichomes te plaatsen omdat ik geen kleur zie en ik mijn wiet niet te lang wil laten staan voordat ik het oogst.

                Dusss, hier is de grootste dame en enkele foto's met een poging tot het vastleggen van haar trichomes:
                IMG_1663.jpg IMG_1664.jpg IMG_1665.jpg
                IMG_1666.jpg IMG_1667.jpg IMG_1668.jpg

                Medium:
                IMG_1669.jpgIMG_1670.jpg

                En mini, die ik vorige week heb getopt:
                IMG_1671.jpg IMG_1672.jpg

                Anyway, feedback over wanneer mijn grootste dame te oogsten zou welkom zijn. En zijn er wellicht andere kleureblinde kwekers hier die kunnen vertellen hoe zij bepalen wanneer te oogsten?

                Oki thnx,

                Mattiethijs

                Comment


                  #83
                  Re: auto silver haze, vensterbank

                  Mooie planten
                  Nog geen 1 is klaar voor oogst.
                  Succes

                  Comment


                    #84
                    Re: auto silver haze, vensterbank

                    Thnx, dan kan ik met een gerust hart wachten tot de toppen nog wat verder groeien

                    Comment


                      #85
                      Re: auto silver haze, vensterbank

                      Goed op letten he voor top rot ik zou die planten ook niet in de regen buiten laten staan dan heb je meer kans op rot
                      Wel lekker in het zonneke je zal zien da je toppen nu zullen gaan zwellen

                      Gr Bella
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #86
                        Re: auto silver haze, vensterbank

                        Zo weer eventjes een update. De 2 jongere plantjes gaan gewoon lekker door maar ik heb vandaag de oudste dame geoogst. Zo stond ze vanochtend haar laatste momenten te beleven:
                        IMG_1694.jpg

                        Een heleboel knipwerk en plakkende vingers later zag de tussenstand er zo uit:
                        IMG_1695.jpgIMG_1696.jpg

                        Om vervolgens na nog flink wat knip en plak werk hierop uit te komen:
                        IMG_1698.jpgIMG_1699.jpgIMG_1700.jpg

                        Toen ik de wiet in mijn droogkastje wilde leggen kwam ik er achter dat het teveel was om te passen. Dus heb ik snel van een beetje kippengaas een extra verdiepinkje opgehangen waarna nu alles lekker ligt te drogen.
                        IMG_1701.jpgIMG_1702.jpg

                        Tegen de tijd dat de wiet gedroogd en gecured is laat ik even weten hoe de smaak en het effect zijn. En natuurlijk blijf ik hier posten over mn andere plantjes.

                        Dat was 'm weer voor nu!

                        Comment


                          #87
                          Re: auto silver haze, vensterbank

                          Hee mooi man!
                          Mooie oogst ook
                          Ik zie dat je bij bladafval volgens mij ook de grote bladeren heb gegooit maar blad afval is puur alleen blad waar ook trichs op zitten.
                          Kan ook zien dat ik het verkeerd zie dan sorry!
                          Verder in die gripzak zal je bladafval gaan rotten als het nog nat is!
                          Succes

                          Comment


                            #88
                            Re: auto silver haze, vensterbank

                            Hey thnx!

                            Ja ik had idd wel per ongeluk wat grote bladeren tussen het knipafval zitten, zijn er nu uit. Ik heb de gripzakken met bladafval in de vriezer gelegd. Dit zodat ik mijn bladafval van deze oogst kan bewaren tot de rest ook geoogst is. Dan wil ik alle knipafval bij elkaar gooien om er wat hasj van te maken.

                            Man ik kan niet wachten op het eerste jointje van eigen kweek!

                            Comment


                              #89
                              Re: auto silver haze, vensterbank

                              I plant a little tree in my front yard
                              precious little tree in my front yard

                              Comment


                                #90
                                Re: auto silver haze, vensterbank

                                Hey,

                                nu de eerste oogst lekker ligt te drogen is het weer tijd om me op de andere plantjes te richten. Ik ben de laatste tijd veel weggeweest voor festivals etc en dat heeft voor mijn overige plantjes geloof ik gevolgen gehad.

                                De auto silver haze die ik nu nog heb staan bleek toen ik even goed keek toprot te hebben in de bovenste top. Deze heb ik er dus snel afgeknipt. De rest van de toppen zien er prima uit maar de bladeren van het plantje zijn flink verkleurd. Eerst dacht ik een tekort waardoor ik ben gaan bijvoeden, dit doe ik nu een paar dagen zonder echt een verschli te zien. Ik weet niet of dit te kort is om verschli te merken of dat er misschien sprake is van een blokkade? Anyway, foto's:
                                IMG_1711.jpg IMG_1712.jpg

                                Dan is er nog de dark devil die ik getopt heb zodat ze lekker compact blijft staan op mijn balkon. Nu viel het me vandaag helaas op dat er op verschillende plekken witte aantasting zit. Het lijkt niet echt op een schimmel en zit zo'n beetje overal. Een beetje op toppen hier en daar, een beetje op bladeren. Het lijkt opzich weinig maar er zit op veel plekken een beetje. Ik heb eerder al spint gehad en dat zag er anders uit dan dit. Iemand een idee?
                                IMG_1705.jpgIMG_1707.jpgIMG_1709.jpgIMG_1713.jpg

                                Thnx voor de feedback alvast!

                                Mattiethijs

                                Comment

                                Bezig...
                                X