Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1st Time Growing. Super critical autoflower white widow

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1st Time Growing. Super critical autoflower white widow

    Korting op 420shop
    Dit is de allereerste keer ooit dat ik grow, heb 3 zaadjes gekocht en ik probeer het nu met eentje.
    Het is al germinated en net geplant in een potje:

    Seedling1.jpgSeedling2.jpgSeedling3.jpgseedling4.jpgsprout1.jpgsprout2.jpg

    Zo staat het nu nog 10dagen op mijn vensterbank tot de 11e, dan zet ik het op mijn kot buiten in een plastieken serre.
    Updates volgen nog!
    Hopelijk wordt samen met goed weer en jullie expertise dit een mooie plant!

    #2
    Re: 1st Time Growing. Super critical autoflower white widow

    Wtf gast, die had je allang in de grond moeten stoppen...
    Succes!

    Comment


      #3
      Re: 1st Time Growing. Super critical autoflower white widow

      Ja ik had problemen met de bestelling van de zaadjes, veel te late levering gehad, kan dit kwaad?

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: 1st Time Growing. Super critical autoflower white widow

          Update:

          Het is redelijk mooi weer hier, en het plantje groeit aan een degelijke snelheid:
          sprout3.jpgPlant1.jpgplant2.jpgplant3.jpgplant4.jpg

          Ik heb ook deze serre aangeschaft voor wanneer het tijd is om haar butien te zetten :20090122082623tomatenserre-premiere-154-m.jpg

          Meer info volgt volgende keer!

          Comment


            #6
            Re: 1st Time Growing. Super critical autoflower white widow

            Mijn plantje is weer wat gegroeid:

            plant5.jpgGOPR1718.jpgGOPR1721.jpgGOPR1720.jpgGOPR1722.jpgGOPR1726.jpg
            Op de laatste foto zie je een fles omgekeerd in de grond staan, ik heb er water in gedaan en een klein gaatje gemaakt in de dop zodat dit traag water druppelt in de grond. Is dit een goede techniek om de bevochtigen als ik er een paar dagen tot een week niet ben?

            voeding.jpg
            Ik heb ook deze starterskit met voeding gekocht, de eerste 2 grote flessen zijn voor de bloeifase, de gele is voor de groeifase en het kleine flesje voor de wortels.
            Maar die 2 andere rechts begrijp ik niet, de winkelier zei eits van phospor, is dit om de grondwaarden aan te passen ofzo? En wanneer gebruik ik best de wortelversterker?


            Alvast bedankt!

            Comment


              #7
              Re: 1st Time Growing. Super critical autoflower white widow

              Kan wel, maar ik denk dat het toch snel leeg loopt
              succes
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

              Comment


                #8
                Re: 1st Time Growing. Super critical autoflower white widow

                Ok, ik ben een week niet bij mijn plant geweest en toen ik terugkwam waren er 2 verassingen:

                -Mijn bovenhoek van de serre had het begeven, gelukkige stond het ding nog recht en is het nu gemaakt met ducttape(hopelijk permanent)
                - Het plantje is veel gegroeid!

                GOPR1739.jpgGOPR1741.jpgGOPR1742.jpg

                Ik heb ook de eerste keer groeivoeding toegevoegd aan het water + een klein beetje van het kleine flesje, dat een of ander wondermiddel zou moeten zijn.

                Comment


                  #9
                  Re: 1st Time Growing. Super critical autoflower white widow

                  Update: Het gaat goed! Grote plant, en ik zie haartjes in de oksels dus ik denk dat het een meisje is!

                  PLanthuge.jpgplanthuge1.jpg

                  Comment


                    #10
                    Re: 1st Time Growing. Super critical autoflower white widow

                    mooi gezond plantje
                    Is het glas halfleeg of halfvol?

                    Comment


                      #11
                      Re: 1st Time Growing. Super critical autoflower white widow

                      Update:
                      Ik heb moeite om in de drukte van de vakantie geregeld naar mijn plantje te gaan kijken. Daarom had ik een vriend gevraagd die er in de buurt was om eens water te geven. Bleek dat hij maar 70cl gegeven had en toen ik een week later ging kijken zag ze er niet zo goed uit: Ze was gekrompen, de grote bladeren onderaan waren allemaal geel/dood, en de andere bladeren waren gekrompen door droogte. Ik heb toen veel water en voeding gegeven en ze is er terug bovenop gekomen.
                      Nu is ze terug op schema en de bloei is mooi bezig, dus enkel wat bladerverlies.
                      Kan iemand mij vertellen of dit effect gaat hebben op de oogst, gaat ze nu door die klap minder opbrengen?

                      Foto's:
                      2013-07-30 15.50.45.jpg2013-07-30 15.50.53.jpg2013-07-30 15.51.04.jpg2013-07-30 15.51.09.jpg2013-07-30 15.51.15.jpg2013-07-30 15.51.22.jpg

                      Comment


                        #12
                        Re: 1st Time Growing. Super critical autoflower white widow

                        Die moet nog wel een week of 6 ofzo, in die tijd maakt ze nog wel wat nieuw blad aan en/of wordt de rest nog een stuk groter.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: 1st Time Growing. Super critical autoflower white widow

                          Ok bedankt! Dan ben ik gerust gesteld . Verdere foto updates komen volgende week

                          Comment


                            #14
                            Re: 1st Time Growing. Super critical autoflower white widow

                            Kleine update: De bloei vordert goed, op de laatste foto zie ik denk ik beginnende trichomen?

                            aantalbuds.jpgfullplant.jpgyum.jpg

                            Comment


                              #15
                              Re: 1st Time Growing. Super critical autoflower white widow

                              Mijn vrouwtje schiet goed op, globale foto en detail van de top:
                              2013-08-12 13.43.22.jpg2013-08-12 13.43.29.jpg2013-08-12 13.43.36.jpg

                              Comment

                              Bezig...
                              X