Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wat is "alles" zoveel heb je nu toch niet nodig om die plant nu goed te laten groeien?
Daarbij ik zou ze lekker buiten zetten want ze groeien nu als kool!
ik ben van plan om plagron bio grow en bloom te geven
me grow beginnen wanneer da de blaadjes n beetje slap hange of lichter worden van kleur;
ik heb gelezen dat je pas voeding moet wanneer ze dit nodig
ik zorg dat ik iets heb tege slakke (zout, vaseline tege de pot, koperfolie,...)
ik heb ze van daag buiten in men kweekspots geplaats
deze avond gaat hevig regenen en onweren dus heb ik voor beschutting gezorgd zoals een plastieken omhulsen rond de pot en vast gemaakt aan een stok.
foto's komen later
Na 3weke en na 4dage niet meer men kindjes te gaan bezoeke ben ik tevreden dat ze toch wel serieus gegroeid zijn.
ze staan nu al 5 dagen buiten me een plastieken omhulsen om hun heen. Foto0084.jpgFoto0088.jpgFoto0089.jpgFoto0090.jpgFoto0101.jpgFoto0103.jpgFoto0104.jpg
de achterste foto is van men andere spot die ik deel met een goei maat van me waarbij de 2 achterste potten van hem zijn.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Ik heb ze nu al wa Alga Grow gegeven omdat ze tog al wa te verduren hadden voorbije dagen
deze heb ik gehaald bij de Brico, deze zijn bedoeld om rond tomate struiken te doen maar dit gaat even goed
en ik gebruik ze tege de regen en onweer en tegelijkertijd wordt t vocht opgeslage wnr t warm wordt kan t condenceren en kan dus ook werke als serre effect
maar als ze wa groter worden ga ik de zekken wegdoen anders gaan ze nogal misgroeien en dat wil ik niet :p
Comment