Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2013 Northern lights en Northern lights auto - buitenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2013 Northern lights en Northern lights auto - buitenkweek

Gaan goed met deze weersomstandigheden, je pickies zeggen alles toch? Eigenlijk toch wel een best zomertje Tot laters Bongo
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Tsjonge ik wil ook alle ruimte van de wereld.

Ziet er mooi uit man.
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Bedankt mannen, idd lekker zomertje, nu nog nazomeren!
        Qua plaats mag ik zeker niet klagen

Comment

Ben er toch Bongo, laten we het hopen, we gaan de lichturen aftellen m8

Comment

ziet er heel goed uit, mooi struiken en bomen haha
            Knowledge Speaks, Wisdom Listens

Comment

Jo guys,

wederom bedankt voor de reacties :d
              Vandaag de USA in weckpotten gedaan, ze had 8 dagen gedroogd. De dikkere takken braken vlot, de dunner bogen nog eerder. Toppen voelden droog aan, eveneens binnenin. Dus qua vochtpercentage leek het me wel ok om te curen.
              Een weegschaal heb ik nog niet, dus een gewicht kan ik jullie niet meegeven, jammer genoeg.
              Om een idee te geven van volume, kheb 3 weckpotjes van 0.5 l die voor 3/4 losjes gevuld zijn.

De meeste toppen zijn solide en compact. Die van de onderste takjes een matig fluffy.
              Daarstraks ook al een tester gerookt en die beviel me nu al aardig.
              De smaak is nog niet uitgesproken maar wel al aanwezig, alvast geen gras. En ruiken doet het nog zoals ze omging, zij het wel minder sterk.

Stukje van de hoofdtop
              IMG_0648.jpgIMG_0647.jpg
              De potjes
              IMG_0650.jpg

De uiteindelijk rooktest van Miss Usa volgt begin oktober, na een maandje curen wordt ze uitvoerig getest tijdens men vakantie.

Laters

Comment

Hoi Bongo, heb je net gesproken over het drogen en curen. Wilde even je topjes miss Usa zien, mooi zijn ze!
                Naarmate de dagen verstrijken, des te lekkerder wordt ie. Lekker hengelen Bong, even wat tijd voor ontspanning...heerlijk! Laters weer makker

Comment

jo hippie,

Ja ik kijk er echt naar uit! monsters als deze vangen ^^
                  vis.jpg

Laters makker

Comment

He maar die vis ken ik....

Zulke planten helaas niet

Comment

Update:

NL 1 gaat tweede week bloei in, NL 2 week drie. De auto's week vier en big bud groeit nog steeds.
                      De grootste van de twee auto's ( het zorgenkindje) heb ik overgepot enkele dagen geleden. Ze kreeg wederom tekenen van tekorten. Sinds ze verpot is is de zaak weer stabiel. Morgen geef ik beide auto's wat extra kali mee.
                      NL 2 Volgende week extra kali, en NL 1 de week daarop. Allen in week 4 ong.
                      NL2 wat extra voeding gegeven want ze kreeg gele bladeren, N tekort lijkt het. van punt naar binnen toe, bijna wit worden ze maar nerven blijven groen.
                      Hoop dat ook dat stagneert.

Foto's, telkens de gehele plant en een paar buds indien van toepassing

IMG_0688.jpgIMG_0660.jpg
                      DSC08080.jpgDSC08079.jpgDSC08078.jpg
                      DSC08081.jpgIMG_0693.jpgIMG_0687.jpg
                      DSC08088.jpgDSC08087.jpgIMG_0651.jpg
                      DSC08075.jpgDSC08074.jpgIMG_0699.jpgIMG_0698.jpgIMG_0697.jpg

Order of appearance, BB ; NL 2 ; auto 2 ; auto 1 ; scrog.

Zo was het weer,
                      later allen.
                      Last edited by Bongool; 6 September 2013, 22:49.

Comment

Comment

He hippie, ja tgaat zen gangetje nog . Ok dan moet ik me niet teveel zorgen maken over dat gele blad?
                          Ja ze betert weer wat, ze had haar potje helemaal benut, alles vol geworteld en mooi wit. Ze vroeg er wel om denk ik dan.
                          En bedankt makker, het scrog begint zen resultaten te tonen, alles zit nagenoeg op dezelfde hoogte. Dus toch tot nu toe al aardig geslaagd voor een eerste poging .

Die usa heb ik nog wel een topje van gerookt , kon het niet laten :p.
                          Na een weekje curen smaakte ze toch nog beter, komt erg zacht binnen in de keel. haar geur is geweldig als je het potje opent, zoet en wat nog.

Tot laters makker.

Nog even wat extra info, heb wezen rekenen en usa heeft er 90 dagen over gedaan van zaad tot oogst. Lijkt me aardig snel.
                          Last edited by Bongool; 5 September 2013, 08:49.

Comment

Als het beperkt blijft niet. Auto 2 heeft trouwens lekkere topjes, niks te klagen daar Bong..Scrogg is goed gelukt man!
                            Usa, stuur een topje naar Obama, vindt ie lekkerYes we do! 90 dagen, das toch netjes...scrogg staat lekker droog daar. Spreek je later weer makker Bong

Comment

En wachten op de volgende ronde, vol verwachting kijkt deze slak mee.

Ziet er geweldig uit, houden zo.

Comment

Thx manne voor jullie positieve feedback!
                                Ook wil ik diegene bedanken waarvan ik respect kreeg in de voorbije weken!

Snel even een foto update, gemoederen aardig verhit door enkele issues. Dus niet al teveel animo om de diepte in te gaan .

IMG_0805.jpgIMG_0803.jpgIMG_0797.jpgIMG_0791.jpg
                                Big bud bloeit ondertussen ook sinds deze week.
                                Sorry voor de povere kwaliteit van de foto's overigens.

Comment

Bezig...
                                X