Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2013 Northern lights en Northern lights auto - buitenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2013 Northern lights en Northern lights auto - buitenkweek

Aight, dat is een opsteker voor de volgende try, ga ik miss wel voorgemaakte aarde gebruiken en die in de kuil dumpen.
    bedankt voor de tip.

Comment

En als je het te duur vindt kan het altyd megen met de aarde die jij uit de grond schept is altyd nog beter dan volle grond
      Legalize it

Comment

Hey growers en blowers,

hier volgt een update:

De NL dames staan nu enkele dagen buiten in volle grond en doen het naar mijn inziens goed. Ik heb ze ondertussen al 1 maal een beetje voeding gegeven( npk 8-8-8 met extra sporenelementen). Ben van plan dit wekelijks te doen en naargelang de dames hun grootte en omvang een beetje op te drijven. momenteel geef ik ze een 5de van de aangegeven hoeveelheid.
        Heb ze ook nog een wortelstimulator meegegeven van DCM, dit omdat ze bij het over potten niet veel wortels hadden.
        Ondertussen ben ik ook wilgengier aan het maken, om die Dcm te kunnen vervangen.

De NL auto's zijn de afgelopen dagen ook een klein beetje opgeschoten, deze staan in een ge-upgrade versie van men plastiek tentje. Heb er maar gelijk eentje aangeschaft die een beetje degelijk was.

Verder had ik nog een Big bud en een onbekende amerikaan laten ontkiemen , deze staan ook in het tentje. Het plan is om deze ook buiten te kweken maar in potten, zodat ik deze kan verduisteren en zelf de bloei kan bepalen. Gezien hetgeen op de verpakking NL staat niet echt lijkt te kloppen ( half september oogsten?).
        Meeste verslagen die ik las zaten op zen minst oktober nog in het afbloeien.
        De auto's gaan ook in potten.

Wat foto's gemaakt met de ochtendzon

De opstelling in de achtertuin
        DSC07102.jpg

NL 1, zij heeft wat zonnebrand opgelopen, maar de nieuwe bladeren zien er al picobello uit. geen verkleuring meer in de groeischeutjes
        DSC07106.jpgDSC07104.jpg

Nl 2
        DSC07109.jpgDSC07107.jpg
        Het tentje en de kleintjes
        bolletjes potjes zen NL auto , gele amerikaan en witte is Big BudDSC07114.jpgDSC07113.jpgDSC07112.jpgDSC07110.jpg

Commentaren, adviezen en kritiek zijn altijd welkom!

Tot snel.

Comment

DSC07139.jpgDSC07141.jpgDSC07140.jpgDSC07137.jpgDSC07138.jpg

Zo staan ze er nu bij
          DSC07146.jpg

Big bud DSC07145.jpg

AmerikaantjeDSC07142.jpg

Lookextract maken DSC07136.jpgDSC07135.jpg

zo nog snel een prentje van de NL dames lachend in de avondzon
          DSC07159.jpgDSC07157.jpg

Graag jullie advies en commentaren,
          Gz en tot snel.

Comment

heb al jaren planten in de achtertuin , goedkoopste potgrond gewoon meststof bij supermarkt , klooide gewoon wat , ging altijd goed . maar na jaren er steeds meer geld en aandacht insteken werden de opbrengsten steeds beter , zit nu dus ook sinds kort op dit forum maar probeer wel gewoon door tedoen ,wat ik al jaren doe !!!!! ging altijd goed . kost wel een paar stuivers!!! jongens laat je nou niet suf lullen , geel randje ,dood blaadje , door midden gescheurde planten door storm , groeit gewoon door hoor , het is gewoon onkruid !!!! als ik dan jou grondstuk zie bongool , doe er dan wat leuks mee kerel , moestuintje met groente en wat planten om te roken . super plekje heb je !!!!!! en het voor deel van je moestuintje is ook dat het niet meer zo op valt dat er groen tussen staat ! veel succes met je kweek , dank je dat ik ff mocht meekijken .

Comment

Thx voor de reactie Budha, ik overweeg inderdaad voor nog een moestuintje aan te leggen maar denk niet meer dit jaar .
              Ik hoop toch dat ik een beetje goed op weg ben, ik heb me hier toch al redelijk proberen inlezen. Ook probeer ik de kosten zoveel mogelijk te drukken maar houd in het achterhoofd toch vooral een degelijke opbrengst voor een eerste kweek.
              Voor de rest is het hoofdoel mezelf verrijken met de basiskennis van het kweken en zo elk jaar vorderingen te boeken, een binnentuintje te kunnen beginnen en bovenal
              in men behoeften te kunnen voorzien zonder afhankelijk te zijn van derden.

Ben blij dat je de tijd nam om een kijkje te komen nemen

Comment

Gaat lekker !

Comment

thx nogrow , ze doen het idd goed volgens mij

Comment

Foto update, 16/06/2013

NL1 zij- en bovenaanzicht
                    DSC07397.jpgDSC07396.jpg
                    NL2 idem
                    DSC07400.jpgDSC07399.jpg
                    de NL auto's
                    DSC07389.jpgDSC07388.jpg
                    Big Bud
                    DSC07402.jpgDSC07401.jpg
                    De amerikaan
                    DSC07405.jpgDSC07404.jpg

Tot de volgende.

Comment

Mooi kleurtje hebben ze.
                      sigpic

Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

Comment

De NL's gaan prachtig

Comment

Thx mannen , we doen ons uiterste best de dames tevreden te houden!

Comment

Na een dikke week regen een beetje zonneschijn, tijd dus voor een update.

Kleine week geleden 1 van de NL auto's verpot naar de definitieve pot, zelfde grond samenstelling als de BB en de USA.

wortelkluit
                            DSC07426.jpg
                            lessen voor volgende kweek, eerste potje is klein en is zeker niet van steen :p(maakt het allemaal wat makkelijker en sneller klaar om over te potten)
                            Na het verpotten
                            DSC07427.jpg
                            Zo staan men andere dames erbij:
                            NL 1
                            DSC07547.jpgDSC07546.jpg
                            NL 2
                            DSC07545.jpgDSC07544.jpg
                            BB
                            DSC07543.jpgDSC07542.jpg
                            USA
                            DSC07541.jpgDSC07540.jpg
                            de auto's
                            DSC07539.jpgDSC07538.jpg.

Zo dat was het weer,

kweek ze en tot laters!

Comment

Ziet er goed uit , leuk hoor nou nog beetje zon en knallen met die hap !!!!

Comment

Ja precies hoop dat ze van wat zon nog een beetje gaan groeien!

Comment

Bezig...
                                X