Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2013 Northern lights en Northern lights auto - buitenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

DSC07556.jpgDSC07555.jpgDSC07554.jpgDSC07553.jpg.

Deze dame gaat nog een beetje moeten groeien, dan top ik ze 1 maal en hoop dat ik ze dan snel kan beginnen binden.

laters.

Comment

Re: 2013 Northern lights en Northern lights auto - buitenkweek

Altijd leuk en leerzaam om iets uit te proberen, dat scroggen. Ik wil dat volgend jaar ook gaan proberen.
      Bij Berry's balkon kan je het ook goed zien. http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-bak-in-de-zon!!!

veel plezier en succes.
      Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

Bedankt voor de reactie, was idd al eens wezen kijken bij Berry.
        had ook een verslag gelezen van ik dacht 2009 maar vind het niet terug, die persoon werd wel geript maar zen scrog zag er fenomenaal uit.
        gz

Comment

Hee Bongool had het gaas alleen wat lager gehangen maar dat is wat ik zelf zou doen,
          Ziet er voorderest mooi bedacht uit en et is natuurlijk leuk om nieuwe dingen te proberen!

Greetss

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bongool View Post
            Ik ondervind dat er evengoed voor als tegenstanders zijn van het scroggen buiten, maar stuit niet echt op een visie die mij ervan weerhoudt het niet eens te testen.
            Wat zijn dan de argumenten tegen buiten scroggen? Het kan toch geen kwaad verder? Of bedoel je meer het idee dat het buiten wellicht minder nut heeft, omdat de plant van nature al overal rondom licht krijgt?

Anyway, mooi dat meerdere mensen het proberen. Naast die op Berry's balkon is er ook nog een "Spaanse zon" buiten scrog.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Hey Bongool ik zat net een stukje terug te lezen van je verslag en daar stond in dat je wilt gaan toppen, NIET DOEN!!!
              Autoflower dames vinden het niet fijn om getopt te worden het kan goed gaan maar de kans is er ook dat het niet goed uitpakt, natuurlijk is het voor de scrog wel handig maar ik zelf zou het niet doen
              Bij een vriend van mij is dit met 1 plant mis gegaan het was ook een northern light autoflower

Greets!

Comment

bedankt voor jullie reacties,
                @Wietefras: idd vooral meningen over dat het buiten minder nut zou hebben. Ik heb geen ervaring in kweken dus de toekomst zal het uitwijzen, maar het blijft een uitdagende vorm van plantcontrole. als eerder vermeld gaat het ook vooral om ervaring om later toe te passen binnen.
                @nogrowexperience: Het klopt idd dat auto's liever niet getopt worden, daar had ik me al over ingelezen. Feit is dat in mijn tuintje ik twee auto's heb, de kleinste plantjes uit de bende. Dit zijn idd beide NL maar deze zijn overgepot in 25L potten, en hier is het niet de bedoeling te toppen of te scroggen. Die eer valt te beurt aan de Fem NL's(dit zijn geen auto's), deze staan in volle grond. Alleszins voor 1 van hen, de ander top ik wellicht wel maar daar blijft het bij. Zodoende kan ik de evolutie van allebei volgen en eventuele verschillen optekenen.
                De bedoeling van de auto's is om men ongeduldige aard wat te temperen, en al iets te kunnen roken in afwachting van de anderen :p.

Dus nog ff ter herhaling,
                tuintje bestaat uit: 2x NL autofem(25L pot), 1XBig Bud fem(60l pot), 1x onbekende amerikaan fem. (USA voor de vrienden :p, 60l pot), 2X NL fem (volle grond).

Nogmaals bedankt voor jullie interesse en verwijzingen,

Tot snel.

Comment

Sorry daarvoor dan :p
                  Fijn dat je alles zo goed opvat, en succes ermee!

Greets

Comment

haha geen prob wietefras , we zijn allen maar mensen en die maken nou eenmaal af en toe een foutje ^^.

Comment

Dat is duidelijk ja, want je hebt het tegen NoGrowExperience en niet Wietefras

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

lol mijn fout al teveel gepaft.
                        ^^

Comment

Update tijd!

foto's spreken voor zich, kijk en geniet

nl 1 (met eerste 9 vingerige bladeren ^^)
                          DSC07560.jpgDSC07558.jpgDSC07557.jpg
                          nl2 (kleiner maar ook gezond)
                          DSC07563.jpgDSC07562.jpg
                          Big bud(big leaves haha)
                          DSC07566.jpgDSC07565.jpg
                          USA (ben al zeker dat het een dame is, wist namelijk niet of het fem zaad was)
                          DSC07578.jpgDSC07577.jpgDSC07567.jpg
                          en de auto's
                          DSC07589.jpgDSC07588.jpg.

tot laters

Comment

Hey bongool leuk dat je weer een update heb geplaatst ze groeien niet zo hard maar zijn wel gezond.
                            Wat mij wel opviel zijn de lichte verkleuringen die door het blad heen trekken van je auto's.
                            Dit hoeft niet gelijk een probleem te zijn het is ook normaal dat sommige bladeren lichter zijn als de ander (vooral nieuwe blaadjes) maar deze verkleuring onderscheidt zich een beetje van de anderen.
                            Ik denk dat je een beetje ijzertekort heb bij de auto's. Weet et niet zeker het kan misschien mangaan zijn maar ik denk toch aan ijzertekort
                            Als dit het geval blijkt te zijn wat meer voeding geven of even rondneuzen op het forum hierover, is vast genoeg over te vinden.

Spreek je

Comment

hoi lui,
                              ondertussen hebben de andere dames ook laten zien dat ze dames zijn.
                              Echter de USA is wel erg ijverig in het maken van witte haren.Ze is minstens een week jonger dan NL 1&2 en is hoop en al 30 cm groot, dus mocht dit al bloei zijn, is het hoogstwaarschijnlijk een auto?
                              even wat pics
                              DSC07603.jpgDSC07602.jpgDSC07601.jpgDSC07600.jpgDSC07599.jpg
                              Misschien dat jullie meer kunnen vertellen over ze al dan niet al in bloei is.
                              Meer en meer ben ik benieuwd om welk soortje het kan gaan ^^. Qua blad en groei lijkt ze wat indica(voor zover ik dit kan zien ;p)

laters.

Comment

yep die vertoont voorbloei idd!
                                ziet er goed uit!

check mijn verslag + update ook eens!

Comment

Bezig...
                                X