Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2013 Northern lights en Northern lights auto - buitenkweek
Re: 2013 Northern lights en Northern lights auto - buitenkweek
Tijd voor een update;
De dames gaat het goed met die mooie weer, voorbloei gespot bij Nl's, de Big Bud die meerdere hoofdtakken maakt en dit zonder te toppen ^^ en mooie pruikjes op de amerikaan!
De kleine NL auto groeit ook gestaag verder. De andere auto daarentegen heeft het zwaar, geen idee door wat overigens(topic in bladproblemen gemaakt).
Waarschijnlijk een stikstof tekort Bongool!, kijk eventjes bij het topic bladproblemen van monty dat moet wel helpen.
En ik hoop dat de andere plantjes ook even hard gaan bloeien, de klok tikt door en lange zomer is nooit gegarandeerd, maar ik weet zeker dat je er wel komt
Scrogg wordt goed gevuld, sleutelwoord is idd. blijven binden. Staan er goed bij, jammer van die bladeren bij je af's, kijk bij de topic bladproblemen,
hoop dat we daar wat van opsteken. Die Amerikaan vindt ik persoonlijk een ontiegelijk mooie plant, kijk haar eens staan mande foto's spreken voor zich!
Tot laterz Bongool
@hippie: Jeah tgaat ze goed af, de scrog is nu zelfs nog meer gevuld, heb nog twee van de vier takken die boven het net groeide neergelegd en erbij gebonden.
En idd die amerikaan is een schatje! Nu na drie weken bloei is ze nog mooier ;p.
Jouw kleine af'jes staan er ook mooi bij hoor makker. kijk ook al uit naar je volgende lading , hoewel ze nog zo klein zijn.
Verder even een algemene update
Dus Nl1 krijgt het net al aardig gevuld, met daarboven de getopte de hoofdtak die bleef groeien. Twee van de vier vertakking zaten net niet te hoog om ze tegen het net aan te buigen, de andere twee zullen hopelijk mooie cola's vormen boven het net. Dit zal een geinig zicht opleveren me dunkt :p.
Beide NL's zijn stilletjes aan de bloei begonnen.
De NL2 is ook nog een flink stuk gegroeid, dit zowel in de hoogte als in de breedte, en is een aardige struik aan het worden. Verder is er een verschil in pheno te zien tussen NL1 en 2, imo. is NL2 iets meer sativa gericht , dit puur afleidend uit de vorm van de bladeren bij beide planten.(kan mis zijn natuurlijk).
De Big Bud groeit gestaag door, enigszins vreemd is wel dat de hoofdtak in groei achterblijft op de vier zijtakken. ook weer een apart zich.
AF1 (de grote) is zich gestaag aan het herstellen zo lijkt het, de aangetaste bladeren zijn verloren, maar er zijn al genoeg vervangers onderweg. Diagnose werd gesteld, Fe tekort door foute ph(Fel groene tot gele nieuwe groeischeuten). Gespoeld met regenwater + beetje voeding met extra fe. Daarna is ze nog verscheidene malen "gespoeld" door hevige regen. De bruin aangetaste gekrulde bladeren waren een hitte probleem. zwarte niet al te grote potten en temp boven 35 graden, oververdamping denk ik. Zij kregen een mantel van wit papier ter bescherming van de immer priemende zon.
AF2 doet het beduidend beter dan haar zus, ondanks dat ze al heel de rit achter blijft in grote( dit al sinds zaailing). Ze toont sinds enkele dagen ook tekenen van voorbloei.
Tot slot miss USA, drie weken bloei zitten er nu op, overal zitten mooie pruiken en hier en daar zwellen wat kelkjes. Trichomen productie komt ook op gang.Wel maakte ik voor haar een beschut onderkomen voor de zomerse stormen die nu momenteel prominent aanwezig zijn.
Ach wat loop ik te lullen. Beelden zeggen zoveel meer.
He Bongool!
Leuk je eerste kweek! Ben ook met de eerste bezig (zie kweekverslag)!
Waar heb je die recepten van die extracten vandaan die je als bestrijder gebruikt? Lijkt me wel interessant, spuit liever iets natuurlijks dan iets chemisch op iets wat ik later zelf op rook.... Bedankt en veel succes nog!!
Hey guerillaboy,
Bedankt voor de interesse , ik wip zo dadelijk even bij jouw verslagje binnen.
De info over de natuurlijke bestrijdings middelen vond ik hier op JD en op verscheidene websites, waarvan oa deze:http://www.mooiemoestuin.nl/moestuin...dingsmiddelen/, meer uitgebreide info vind je ook nog op google. De meeste bronnen bevestigen elkaars informatie of vullen ze aan. Dus ik ga ervan uit dat deze werken.
Hee!
Zojuist je verslag grotendeels gelezen. Ben er beniewd wat het verschil kwa opbrengst wordt tussen de NL's en de auto NL's. Maar dat duurt (helaas) nog ff. veel succes, ik lees met je mee
Het is weer zover!
Tijd voor een update.
Allereerst, bedankt fellas voor jullie interesse en feedback.
Niet veel te melden, behalve dat alles loopt als een trein. NL auto1 blijft een lastig kind, maar is net als haar zusje voorizichtig aan de bloei begonnen.
BB groeit verder, nog geen bloei te zien.
NL's vertonen dag na dag meer haartjes maar echt bloeien is het nog niet. Wel zijn ze nog aardig gegroeid.
Miss usa na 4 Weken bloei, ... Lekker grietje hoor!
He Bongool, scroggie loopt lekker daar, lekker groen allemaal USAatje vindt ik echt een kanjer, fotoshoot miss usa foto 3...
kijk die mooie ronde topjes bong, de andere gaan langzaam de voorbloei tegemoet. ltrs
@ Urholiness: Thx dude, heb je een kweekverslag? dan kommek es kijken. Het is dit jaar de eerste keer dat ik wat planten zet en het lijkt voorlopig aardig te lukken.
Maar de weg is nog lang, we blijven ons best doen .
@Escargot: Hehe bedankt dat je 'ns langskwam en bedankt voor de feedback. NP man plaats genoeg in me tuin, je kan zelfs nog wat vrienden meebrengen .
Comment