Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2013 Northern lights en Northern lights auto - buitenkweek
Re: 2013 Northern lights en Northern lights auto - buitenkweek
Hey Vale,
Top man voor je reactie! Heb ik het er toch een beetje aardig vanaf gebracht .
En bedankt, misschien doe je me teveel eer aan hehe .
Smaken zal het zeker en ja wie weet, volgend jaar ... ^^
@Berry: Thx makker, zal ik zeker doen. Jep kmag zeker en vast niet klagen.
Rot is de schrik van elke buitenkweker maar...nog effies en de volgende soort gaat tussen de vloei, is je USAatje goed bevallen?
Heb je voor mij een mooi fotootje van je visvakantie? Zo wil ik het horen...laters maatje
Jo hippie!
jaat usatje was prima, rookverslagje hierboven.
kzal morge voor jou een fototje aanpasse zodat ie toonbaar is, en post ik hem.
tja die rot hoort idd wel bij, maar tis jammer. Al bij al , bekeken op het totaal, valt het tot nu toe nog mee. Hoop, nu dat het in de woonkamer staat te drogen, het niet zon vaart meer zal lopen. Verder ruikt het hier wel heerlijk, nog nooit zo graag in me zetel gehangen haha!
Mooi om te horen USA, ja, post wat moois van je vakantie...altijd benieuwd!
Iedereen heeft t over rot, hoort erbij met dat geplens buiten, wat een water zeg
Hier ook de droogkast aan het vullen, en de Deense staat naast me, hehe
Ja, daar kan menig parfummetje niet tegenop, haha! Laters weer en we spreken maat
Ola JD,
Na een erg drukke periode vond ik nu toch weer tijd worden voor een update!
Allereerst bedankt allemaal voor jullie steun, advies, kritiek en gezond verstand! Ik heb erg veel gehad aan jullie en JD in het algemeen, om men eerste kweek tot een aardig einde te brengen.
Ondertussen zit NL2 en de auto zusjes al in potten. Auto 2, die wat vroeg omging door rot, is ook al op .
De scrog heb ik vorige week geoogst, had haar zo lang mogelijk laten staan, maar rot greep snel om zich heen. Wat mij opviel is dat bij haar het bloeiproces veel trager verliep als bij NL2, en zodoende zij iets meer als 11 weken heeft gehad. Pas de laatste 1.5 week zijn de toppen beginnen zwellen. Het is ook in die laatste week dat rot exponentieel toenam. Er werden een paar dagen nazomer weer voorspeld dus heb ik trichs bekeken, vooral milky en nog een aantal clear.
Uiteindelijk heb ik de grootste toppen allemaal integraal moeten wegdoen, en heb dus nog de kleinere vooral fluffy kunnen oogsten. Het zal als het droog is niet heel veel zijn, maar de kwaliteit lijkt me op het eerste zicht nog iets beter te zijn als de andere plantjes. Dus ik ben benieuwd .
Had er wel niet echt meer aan gedacht oogstfoto's te schieten, maar post nog wel wat beeld van de droge topjes in due time.
Wat beide autos niet hebben zijn compacte toppen. Ze zien er mooi uit, maar hebben geen density. Op zich geen probleem hoor maar het vermelden waard.
Toppen van NL 2 zijn stuk compacter. Opvallend ook zijn de verschillen in geur van de auto's en de NL2. Zelfs de auto's verschilden onderling wel wat.
Das een serieuze vis makker.
Je buds nu lekker cure. Ik ben benieuwd naar je rookverslag.
Kwaliteit is belangrijker dan de hoeveelheid.
Toch mooi gedaan makker
@Berry: Ach ik mag niet klagen qua opbrengst hoor, kan wel ff voort. Kwaliteit is voor zover ik al getest heb goed.Jeppa al een aardig visje idd ^^.
@Gamm: Alle zaden zijn van Vision Seeds ( behalve dan het usaatje). Heel tevreden over de zaden als dusdanig, allen kwamen uit etc. bonvendien denk ik niet dak ik een referentie ben, gezien de eerste kweek enzo. Verder hebben die auto's wel wat te lijden gehad, zeker die grote auto 1 . FF foutje rechtgezet in vorige post, auto 2 is al op
Ben benieuwd naar jouw NL's , ff jouw verslagje erop navolgen .
Ik heb enorm genoten van het kweken van mijn dames, maar waag me even niet meer aan het buiten gebeuren. Voor mij bracht dit net teveel stress met zich mee, ook omdat ik het me zo erg aantrek, maar vooral omdat ik bepaalde dingen niet in de hand kon hebben. Dit is hoe ik het nu zie, misschien na een winter bezinnen, dat er toch weer een kiempje de tuin in gaat. Maar tot dan richt ik eerst men pijlen op binnen, om daar wat ervaringen op te doen.
kijk naar het resultaat, je hebt het super gedaan, zeker voor een beginner!
ik zou zeker volgend jaar weer kweken als ik jou was
Als er interesse mocht zijn pen ik de werkwijze nog wel stap voor stap uit.Echter beeldmateriaal voor bij het woord heb ik niet. toen ik eraan dacht zaten me handen al onder de troep .
Groeten en nogmaals bedankt voor alle interesse en lovende woorden tot dusver!
Haha die hippie, hoe weet die het. Sorry luitjes het is nogal hectisch geweest voorbije week. Auto stuk, pc doet raar, ... Dus update zat er niet meteen in.
Tap a talk gehaald voor toch bij te blijve
Ondertusse is me kelder wel gescilderd en alles wat waarbij hoort. Nu nog even wachte op dienst financien en dan inkopen doen ^^.
Laters
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Comment