Dag iedereen, ik start deze topic omdat ik alle hulp kan gebruiken bij mijn eerste ervaring met outdoor kweek. Mijn plant is nu 2 weken oud, slechte weer enz vertragen de groei denk ik... staat in gewone potgrond en ik geef enkel water voor het moment. Tips meer dan welkom!!!! Hier topview en sideview picsDSC_0189.jpgDSC_0190 (2).jpg
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beginner, onbekende Deense soort outdoor
Collapse
X
-
Re: Beginner, onbekende Deense soort outdoor
Ik denk dat ik met een bladprobleem zit. Ik dacht gisteren nog dat het windscheuren waren maar vandaag zijn het echt gaten geworden. Ik heb al een nieuwe discussie bij bladproblemen gestart maar wou het hier toch ook even meedelen. Want denken jullie erover en wat zijn de remedie's? Topviewfoto (rechterblad)DSC_0191.jpg
Comment
-
Dit is de eerste keer dat ik buiten planten kweek. Ik vraag hierbij de weg op het forum, zodat de problemen met mijn planten wellicht kunnen worden verholpen.
Mijn planten hebben namelijk een aantasting op de bladeren (bruine vlekken).
In dit bericht zit een foto.
Kan iemand mij helpen?
groeten, Shakes.
Comment
-
Een paar( 1 of 2) bladeren van 5 van de 8 planten hebben dit, ze staan nu ook opeens in de volle zon, eerst stonden ze een tijd binnen door het slechte weer. Mijn vader zei ook al dat het door de zon komt die dan krachtig is voor de planten. Hij heeft vroeger ook veel planten gehad maar ik wou het zeker weten vandaar dat ik het hier vroeg.
Erg bedankt voor je reactie!
Comment
Comment