Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x Jack Herer, 500 liter kas kweek.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5 x Jack Herer, 500 liter kas kweek.

Hey,

Ik zal weer eens even wat foto's posten van hoe ze er nu bij staan.
    Naar mijn idee zijn ze wat gestrekt ? Wel staan ze goed licht en zijn de stelen echt al dik aan het worden.
    Overigens hebben ze al een week geen water meer gehad.
    Na de foto's maken heb ik ook meteen het glas weg genomen, was ik vergeten

IMAG1925.jpgIMAG1926.jpgIMAG1927.jpg

Later...

Comment

ziet er goed uit hoor doe zo verder!

succes!

Comment

Bedankt !

Comment

hey,

ik zal weer eens wat foto's plaatsen van alle vijf de planten apart.
          een plant heeft een soort omgedraaid blad, is dat iets raars, en trekt dit weer bij ?
          het is me ook opgevallen dat de bramen, die als onkruid in de kas groeien besmet zijn met meeldauw, kan dat overgaan naar mijn planten ? Als dat zo is moet ik ze dan nu alvast preventief inspuiten met dat ene middel tegen meeldauw van Bayer ? Ze hebben er nu nog geen last van.
          in de herfst komen er tegen toprot twee multifans te hangen met beide een luchtverplaatsing rond de 4000 m3 per uur.

IMAG1953.jpgIMAG1954.jpgIMAG1955.jpgIMAG1956.jpgIMAG1957.jpgIMAG1958.jpg

later....

Comment

Ze zijn mooi getopt zie ik. Ik zou die meeldauw sws weghalen ja. Preventief inspuiten zou ik ook doen want de meeldauw vind t blijkbaar wel lekker in je kas.
            Verder weet ik niet of dat nog nadelen met zich meebrengt dus wacht wel even af op eventuele andere antwoorden.

Comment

hey Cookaap,

Heel de kas staan vol met bramen, echt duizenden en je komt er niet doorheen. De bramen op de grond hebben meeldauw, de bramen die over tafel kruipen niet.
              Op de grond, tussen de tafels staat geen wind, daarboven wel. Zou het kunnen dat meeldauw zich dan minder snel verspreidt ?
              preventief inspuiten lijkt mij wel het veiligst, maar ik wacht anders nog wel wat reacties af. Ik kan het middel toch pas maandag kopen, mocht het nodig zijn

Comment

ik zou het iig gaan halen als ik van jou was... en preventief sproeien.
                je gaat er vroeg of laat toch onherroepelijk last van krijgen denk ik...
                had ik 2j geleden ook.

Comment

Hey Cannavis,

Dan ga ik maandag maar even naar het tuincentrum bij ons in de buurt.
                  Zouden ze dat middel van Bayer tegen meeldauw ook bij de boerenbond hebben ? Die zit hier namelijk in het dorp.

Comment

spring op je fiets
                    __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

hey,

Ik zal eind van de week weer even foto's plaatsen, na de hittegolf (35 graden schijnbaar )
                      Nog geen meeldauw te bekennen gelukkig, en ze gaan als gekken.
                      Alleen nu is het me wel opgevallen dat de lob blaadjes geel zijn geworden en afgestorven zijn.
                      Op beginnen de oudste 2 kleine bladparen (5 x zo klein als de normale bladparen ) af te sterven. Ze worden niet geel, maar verschrompelen gewoon wat.
                      Moet ik me zorgen maken ? Of is dit iets normaals ? Als dat niet zo is, waar zou het dan aan kunnen liggen ?

Laters....

Comment

Ziet er goed uit! ben erg benieuwd

Comment

ben ook erg benieuwd naar wat nieuwe foto`s, mooi plekkie man
                          sigpic *** https://popcorntime.io/ ***

Comment

hey Kebab en Hortuz en voor de andere die meelezen,
                            ik zal vanavond nieuwe foto's posten.
                            op dit moment zijn ze nog wat nat, omdat ik ze preventief met zwaveloplossing heb besproeid, tegen meeldauw.

Comment

Okay, dat is erg mooi!

Comment

tegen meeldauw kun je ook 1/10melk 9/10water spuiten,is tevens ook bladvoeding.
                                als je bomen in de buurt heb kunnen zij de drager van meeldauw zijn.
                                afsterven van lobblaadjes is normaal naarmate de plant groter wordt.
                                succes met de grow

Comment

Bezig...
                                X