Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Staan er goed bij.
Hoe is de opstelling op foto 1 ? Naamplaatjes ?
5 NLa, 2AK, 1+S en 1WW...wat is het 10e plantje ?
In die grote potten in de kas heb je toch niet stiekem ook wietplanten staan ?
Succes eh
hey QnQ de 5 op rij zijn de Northern Light Auto huismerk. die in de kas staan de 2 ak 1 +s en de 1 ww alleen een ak is nog niet boven de aarde de rest wel.
Pfoe gelukkig maar! Dan kunnen we gezellig blijven doen. De meeste panteraliefhebbers vinden 'm het slechtste album dat ze gemaakt hebben.
Succes met je grow!
IMG_20130713_154412.jpgIMG_20130713_154432.jpg
verder geef ik ze canna bloeivoeding voor aarde en ik geef ze als bij voeding Guano Extract van No Mercy supply
dus ze staan altijd droog in de kas met genoeg lucht stroming beter kunnen ze het niet hebben dacht ik zo
Goede morgen allemaal.
Hier weer even een update (Hoop dat het gewaardeerd
wordt )
Met het weer mogen
wij niet klagen en ben ik blij dat ik voor autoflowers heb gekozen
en dat ik
dit jaar in een tomaatkas kweek werkt echt super en wil niet anders
meer.
de Northern Light Auto huismerk gaan echt super
Moet alleen
weten wanneer ze in hun laatste 2 weken gaan i.v.m voeding geven
Twee weken
voor ze klaar zijn wil ik stoppen met voeding geven.
Het gaat
hier dus prima geef ze een keer per dag water met canna bloeivoeding en als extra Guano Extract van No Mercy supply
werkt ook prima
Genoeg verteld hier volgen de foto,s vanochtend
gemaakt,
Ze zijn klaar als de trichomen de juiste verkleuring hebben, zo simpel is het.
Dat kan over 4 weken zijn, of over 6 weken, of over 8 weken, je weet het niet eh..
De problemen in een kas zijn vooral te verwachten na week 6-7 bloei.
Als de toppen dikker en compacter worden zijn ze erg gevoelig voor vocht en schimmels, vooral bij autoflowers.
Er bestaat dan dus een grotere kans op botrytis, dus goed verluchten en proberen de toppen van de wanden af te houden.
Voorlopig staan ze er goed bij.
Heb je dit topic van wietforum gekopieerd ? Je hebt linkjes naar de growguide in je post staan !
in de kas wordt goed belucht komt veel wind in als ik dat wil
nee heb het gewoon van me pc af gehaald maar heb idd ook een topic bij wietforum.
hoe je dat hier kan zien mijn een raadsel
Comment