Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag easy bud 2013

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweekverslag easy bud 2013

    Korting op 420shop
    hallo iedereen!

    Dit is mijn eerste kweekverslagje, ik heb puur uit interesse een plant van een maat op mijn terras geplaatst en dacht dat het wel leuk zou zijn zelf ook een zaadje te gaan halen en ook eens in de wereld van het growen te springen!

    Omdat het mijn eerste keer is heb ik gekozen voor easy bud van royal queen seeds. Ik heb ook geen materiaal dus als jullie wat tips hebben voor wat te doe hetzelven, alle tips zijn welkom

    Mijn zaadje zit dus vanaf vandaag in een schaaltje tussen wat vochtige keukenvellen te ontkiemen...



    Laten we hopen dat alles naar wens verloopt

    YetiKush out!

    ------- -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Hier zijn we weer,


    3 dagen later was het zaadje voldoende ontkiemt, heb het nu 0,5 cm ondergestopt, licht bevochtigt en plastiekfolie erover voor een goede luchtvochtigheid te verkrijgen, er staatnu een gloeilamp op van 60w . Ik zal het 18u belichten en dan 6 uur donker. vanaf het plantje er deftig uitkomt plaats ik hem voor het raam of buiten. Suggesties ivm belichting/plaats?

    peace !


    ------- -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Het ontkiemde zaadje zit nu al 2/3 dagen onder de grond, maar nog steeds niet uitgekomen. Ben ik te ongeduldig, graag wat feedback aub

    peace!
    Attached Files
    Last edited by YetiKush; 15 June 2013, 16:20.

    #2
    Re: Kweekverslag easy bud 2013

    Cool ! Ik zal je zeker volgen !

    keep blazinnnn

    Comment


      #3
      Re: Kweekverslag easy bud 2013

      Hier zijn we weer,


      3 dagen later was het zaadje voldoende ontkiemt, heb het nu 0,5 cm ondergestopt, licht bevochtigt en plastiekfolie erover voor een goede luchtvochtigheid te verkrijgen, er staatnu een gloeilamp op van 60w . Ik zal het 18u belichten en dan 6 uur donker. vanaf het plantje er deftig uitkomt plaats ik hem voor het raam of buiten. Suggesties ivm belichting/plaats?


      peace !

      Comment


        #4
        Re: Kweekverslag easy bud 2013

        Plantje nog steeds niet tevoorschijngekomen. Te vroeg onder de aarde gestopt? Iemand raad?

        Comment


          #5
          Re: Kweekverslag easy bud 2013

          Zaadje mislukt... Volgende keer meer geluk

          Comment


            #6
            Re: Kweekverslag easy bud 2013

            wtf? nu al opgegeven?
            Als ik het goed lees heb je 3 dagen terug een gekiemd zaadje in de aarde gestoken. Dan is 3 dagen later al opgeven omdat er niks boven is wel erg vroeg!
            In mijn laatste kweek heb ik de zaadjes ook gekiemd, met 0,5 cm worteltje in de aarde gestoken, en duurde het gemiddeld 4 dagen voor ze hun kopje boven staken.
            Van anderen heb ik wel eens tot 7 dagen vernomen. Ik zou als ik jou was de boel de boel laten, en met een paar dagen nog eens kijken.

            Comment


              #7
              Re: Kweekverslag easy bud 2013

              Nu al oogstkoorts? Ghehehe helaassss

              Comment

              Bezig...
              X