Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eerste kweek! Buiten 2X Bing Bang auto + 3X Wite Widdow auto!!
Collapse
X
-
Re: Eerste kweek! Buiten 2X Bing Bang auto + 3X Wite Widdow auto!!
Brandnetels zijn geen familie. Da's al een tijdje achterhaald, Cannabis heeft een eigen familie.
Brandnetel houdt wel van veel stikstof in de grond, en daar groeit Cannabis ook erg goed van.
Ziet er uit als een mooi zonnig plekje, maar door die bomen zal er niet de hele dag zon zijn.
Er ligt wel afval ofzo ? Ik hoop dat er geen rommel door de grond zit.
Lijkt me meer een guerrilla toch, of heb je een grote tuin?
Succes Justin.
Comment
-
Re: Eerste kweek! Buiten 2X Bing Bang auto + 3X Wite Widdow auto!!
Ja er zitten wat struiken om de plek heen maar de zon staat zo hoog dat de plantjes toch zon zien
Er ligt een stuk zeil maar de grond is voor de rest gewoon schoon, had het van tevoren ook even op gespaaid.
Ja heb een grote tuin maar met gras en omdat ik ze in de volle grond wilde zetten heb ik voor die plek gekozen.
FF vraagje: Ik zie net dat het Woensdag en Donderdag gaat regenen. Moet ik ze dan afdekken? ik heb nog 2 dunne glasplaten liggen, kan ik die dan er overheen plaatsen of maakt dat niet zoveel uit??
Ik hoor het wel!
iig bedanktLast edited by Biggenface; 25 June 2013, 16:14.
Comment
-
Re: Eerste kweek! Buiten 2X Big Bang auto + 3X Wite Widdow auto!!
Na 2 weken weer even een update!!
1 WW is helaas na een paar dagen ineens verdwenen, denk een klein dier ofzo.
Ik merk dat da WW die in de smartpot staat een stuk harder gaat als die in de volle grond. Zie foto's
Denk dat het door de potgrond komt, die in de volle grond heb ik voor de rest niks bij gedaan. Had er beter ook wat potgrond in kunnen doen maarja.
De WW die pas 2 dagen later was ontkiemt is echt nog belachelijk klein, denk een cm of 3. Beetje zielig eigenlijk
Hier onder de foto's
IMAG1681.jpg WW in smart pot, op een andere plaats in de tuin neer gezet.
IMAG1682.jpg 2 big bangs, nog niet zo groot.
IMAG1683.jpg Mini WWtje. Ik denk dat ie in de WW zit
Hoe kan dit komen, te weinig zon gehad ofzo?
Groeten
Comment
Comment